XXL Nutrition

Snelle verwisseling schema

kevinve

Competitive Bodybuilder
Waardering
178
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Hey DBB,

Ik train sinds 2012 met een 4 daagse split waarbij ik
Dinsdag: Borst/Biceps
Woensdag: Benen, dit is bij fysio en hier zit naast krachttraining ook snelheid en stabilisatie oefeningen in omdat ik aan het revalideren ben
Donderdag: Rug/Triceps/Traps
Zaterdag: Squat+Calf Raises/Schouders

Nu deed ik dit omdat mijn trainingspartner op woensdag niet met mij mee kan trainen.
Nu zit ik echter ver genoeg in de revalidatie dat ik op 1 dag genoeg mijn benen kan trainen.
Daarom zou ik graag naar een echte 4 daagse split gaan:
Dinsdag: Borst+Biceps
Woensdag: Benen
Donderdag: Schouders/Triceps
Zaterdag: Rug+buik

Is dit een goede split, maar nog belangrijker, maakt het wat uit dat ik na 3 weken al van schema verwissel?

Thanks

Schema ziet er goed uit, maar waar zijn je calves en traps gebleven? Of doe je calves nu met benen en traps met schouders? Goede verdeling wat betreft de belasting op verschillende spiergroepen, tussen borst en schouders zit 1 dag rust en tussen benen en rug 2 dagen.

Dat je nu al van schema verwisselt maakt niets uit, het zijn niet heel grote aanpassingen.

• Topic Starter Topic Starter
Schema ziet er goed uit, maar waar zijn je calves en traps gebleven? Of doe je calves nu met benen en traps met schouders? Goede verdeling wat betreft de belasting op verschillende spiergroepen, tussen borst en schouders zit 1 dag rust en tussen benen en rug 2 dagen.

Dat je nu al van schema verwisselt maakt niets uit, het zijn niet heel grote aanpassingen.

Traps zit nu bij rug en calves bij benen. Maar als ik rug apart doe kan dus overal wat meer oefeningen doen. Ik denk toch dat ik dit schema nog even behoud ivm school omstandigheden en dan na de vakantie met 4daagse split begin.

Terug
Naar boven