AndroidHealthClinic

snelle vraag

En wat hou je nou eigenlijk over van een d-bol only kuurtje.

Helemaal NIKS toch ...

Je zwelt even op van het water en vet, ziet er belachelijk uit, en vervolgens slink je weer net zo hard.

• Topic Starter Topic Starter
Google dit maar eens: steroid lethargy dbol
Komt dus heel veel voor. Bij de ene wel en de andere dan weer niet.

JAAA man dit is die shit tnx man aan jou heb ik wat
dus dianas zijn niet voor mij weg gelegd
maar winnys zijn weer heel anders dus misschien kan ik daarmee wat ervaring opdoen ??

het zou kunnen dat dbol geen of bijna geen effect op jou heeft. als ik zelf dbol gebruikt van welk merk ook gebeurd er ook bijna tot niks.
maar als ik aan de stromba (tabs of ject), knal ik goed vooruit misschien toch eens van gear verwisselen.
UP is geen verkeerd merk daa zou het niet aan kunnen liggen en vergeet niet voldoende vocht binnen te krijgen ong 3 tot 4 liter vocht is goed.

het zou kunnen dat dbol geen of bijna geen effect op jou heeft. als ik zelf dbol gebruikt van welk merk ook gebeurd er ook bijna tot niks.
maar als ik aan de stromba (tabs of ject), knal ik goed vooruit misschien toch eens van gear verwisselen.
UP is geen verkeerd merk daa zou het niet aan kunnen liggen en vergeet niet voldoende vocht binnen te krijgen ong 3 tot 4 liter vocht is goed.

oke stromba, dat ga ik ff onderzoeken, en turinabol en winstrol zijn dat ook goeie vervangers voor dbol? waar je niet lethargisch van wordt

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

stromba is gewoon een andere naam voor winstrol

je kan in plaats van dbol oxy proberen, gegarandeerd resultaat.

Dbol houd onderhuidse vocht vast, terwijl oxy vocht in de spier vasthoud waarmee je harder voller look hebt

@Achmedd

Op hoeveel mg dbol per dag zat jij? ???

Bij 45mg p/dag had je cker wat moeten merken binnen 10 dgn. Lijkt er sterk op dat de shizzle die je genomen hebt gewoon rotzooi was...

hoezo rotzooi? hij merkte er toch ook wat van. dat zijn precies de sides die dbol meebrengt

De sides die ik meestal ervaar zijn: meer eetlust, beduidend meer kracht, agressiever, gewichtstoename, gevoel dat je alles aan kan, veel beter gevoel in algemeen veroorzaakt door aanmaakt dopamine dat gebruik van dbol met zich meebrengt en uiterraard een verhoog libido en natuurlijk de heerlijke trainingen. Enige vervelende side die ikzelf enkele keren heb ervaren is zeurende koppijn in het begin van een kuur, zal ongetwijfeld met de bloeddruk te maken hebben. De rest van de vervelende sides die jij beschrijft komen meestal naderhand als 't zaakje plat ligt. Heb tig jaar terug 2 x een dbol only kuurtje gedaan en hield er destijds ook veel massa aan over en niet alleen vet. Gebruikt het nu enkel nog als kickstart in de eerste 3 weken van een kuurtje en dan meestal "slechts" 30 a 40mg p/dag. EN JA.. het is rotzooi net zoals al die ander meuk!!!

hoezo rotzooi? hij merkte er toch ook wat van. dat zijn precies de sides die dbol meebrengt

volgens mij was t geen zooi
me kameraad nam precies dezelfde ook
en hij ging wel dik op ze
maar bij mij had het gewoon een averechts effect jammer genoeg
ik vraag me nu wel af hoe ik dan op andere dingen zou reageren zoals winstrol enzo

jongens wauw
ik heb letterlijk net de beste training sinds lange tijd achter de rug
stoppe met die shit heeft me goed gedaan
waar ik normaal incline dumbels 30 pak
pakte ik vandaag 36 zonder moeite pssjj
of is dat een verlaat anabool effect haha

moeilijk te zeggen, iedereen reageert anders op verschillende medicijnen. Wellicht moest je lichaam nog wennen aan de dbol. En het is niet zo dat je na 1 week opeens meer bencht of squat. Duurt meestal wel 3 weken.

moeilijk te zeggen, iedereen reageert anders op verschillende medicijnen. Wellicht moest je lichaam nog wennen aan de dbol. En het is niet zo dat je na 1 week opeens meer bencht of squat. Duurt meestal wel 3 weken.

ja joh maar ik zat er al 17 dage aan en voelde me steeds verotter vermoeider
viel gwn in slaap bij de bushalte enzo
plus nier pijn

Terug
Naar boven