MuscleMeat

Snelle vraagje =]

HaronM

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
90kg
Als je Kcal behoefte 2500 Kcal is.
En je eet dagelijks 3500 Kcal hoeveel kom je ongv. aan per maand. En zou ook graag weten hoeveel je ongv. per maand aan komt als je dagelijks 3000 Kcal eet.
Danku ;)

1kg per week in theorie. er is 7000kcal overschot nodig voor 1kg.

hoeveel % daarvan is vet? of ligt dat aan je training?

Ligt aan alles, je training, genen, voeding. Maar ik zou wel iets minder hard bulken want anders krijg je achteraf spijt, te veel vet heb je niks aan. Ik zou zeggen 700kcal boven onderhoud ipv 1000.

• Topic Starter Topic Starter
Zie ik niet goed of zou je nou 7000 kcal overschot?!?. Ik denk dat je het verkeerd heb getypdt en 700 bedoeld. Als je nou 3 x p/week 2 uur traint. En zondag 10 km hardloopt. Krijg je alsnog te veel vet er bij met 700 kcal? Ik zal met 700kcal er boven doen. Thanks voor je reactie!

Zie ik niet goed of zou je nou 7000 kcal overschot?!?. Ik denk dat je het verkeerd heb getypdt en 700 bedoeld. Als je nou 3 x p/week 2 uur traint. En zondag 10 km hardloopt. Krijg je alsnog te veel vet er bij met 700 kcal? Ik zal met 700kcal er boven doen. Thanks voor je reactie!

Je ziet het niet goed, er staat echt 700kcal. Je heb 7000kcal overschot nodig voor 1kg ja dat stond in die andere post. Ik gainde een half jaar elke week 0.77kg gemiddeld. Dus ik zat 770kcal boven onderhoud elke dag en werd wel wat vetter. Dus ik zou wel wat minder boven onderhoud zitten als je niet vetter wil worden, 600 dan.

probeer het en je komt er vanzelf achter

Terug
Naar boven