Fitness Seller

Sneller herstellen

HellMoH

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Beste mensen:

Mijn doelstelling is om vet massa kwijt te raken en spier massa op te bouwen zoals ik het zelf zie heb ik nog afdoende vet op mn lichaam op het moment dus ik hoef naar mijn mening niet aan de whey shakes.

Mijn stats zijn als volgt:

Lengte: 1,93
Gewicht: 98~99 kg
Leeftijd: 23

Gemiddelde duur training 1 uur en 45 min kracht training met 15 min cardio.

Ik drink altijd tijdens de training water met daarin opgelost dextrose. Ik neem hiervoor 0,5 gram/kg lichaamsgewicht bevalt me tot nu toe erg goed.

Ik wil nu echter wel graag advies inwinnen wat het beste is om te gebruiken om sneller te kunnen herstellen.

Alle adviezen en tips zijn welkom!

Pepto pro: tijdens/gelijk na inspanning! En voor de rest goed eten

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees net een stukje over Pepto pro daarin staat dit vermeld:

Hoe smaakt pure PeptoPro?
PeptoPro smaakt licht bitter en zuur wanneer je het oplost in water.
De smaak is gemixt met vruchtensap, dextrose of waxy maize starch veel beter.

Hieruit kan ik dus opmaken dat ik de peptopro met mijn dextro water kan mengen voor tijdens de training?

En na de training in een vruchtensappie mikken?

Laatst bewerkt:
Wat is je eerste doel? Afvallen of aankomen? Pas daaraan je eten en training

Vet verbranden en omzetten in spiermassa ;)

Op het moment nog niet echt van plan volgens een bepaald schema te gaan eten

Ik eet op een dag ongeveer dit:

7:00
2 boterhammen hagelsag

10:00
Sultana
Wat witte druiven.

12:00
6 boterhammen met kipfilet

14:00~15:00
koekje (per dag verschillend)
Appel

17:30~18:15
Wat de pot schaft.

1,5 a 2 borden vol eet ik meestal.

19:00 tot 21:00 trainingsessie 3 x in de week. Ben aan het overwegen om na 4 a 5 keer over te stappen.

Laatst bewerkt:
Woon je nog bij je ouders...?

Yes en ik werk zelf ook fulltime dus bepaalde afwegingen maken tussen tijdbesteding geld sparen voor opmezelf te gaan wonen en dergelijke zijn ook aan de orde van de dag.

Btw heb zitten beroep als Software Engineer!

Vet omzetten in massa >>> not possible!
Afvallen en spiermassa kweken tegelijk >>> not possible!
Met wat je op dit moment eet en goed trainen val je zeker af

Ik zou glutamine pakken

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 14:24 ----------

beschermt je spieren en helpt opbouwen

Ik heb al redelijk wat spiermass op mijn lichaam(tsja wat is redelijk wat) ik zal eens foto's posten.

Ik heb zelf dit ingedachte:

Afvallen dus mijn huidige spiermassa meer uit laten komen. Om vervolgens aan goede voeding (whey shakes goed eten etc) te beginnen om mijn spiermassa te zien groeien.

Ik zou glutamine pakken

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 14:24 ----------

beschermt je spieren en helpt opbouwen

Hey ik lees wat verschillende dingen over glutamine.

Zo staan er bij verschillende merken glutamine andere gebruiken.

Ik lees bijvoorbeeld dat je bij merk A:

2 x daags in moet nemen en op trainings dagen binnen 60 minuten na je training weer.

Bij merk b:

Direct voor of na je training alleen op trainingsdagen.

Zijn dit nu werkelijk verschillende werkingen of gewoon een andere aanpak?

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 14:37 ----------

Genoeg slapen. Daarbij kan je supplementen gebruiken die zorgen dat je dieper & beter slaapt, waaronder ZMA.

Ik slaap nu gemiddeld 8 a 9 uur per dag wat zou je aanraden?

Dieper en beter slapen heeft dus ook daadwerkelijk veel invloed op je herstel?

Als je hoofddoel afvallen is, geen dextrose nemen tijdens je trainingen.

Slaap je dan ook echt 8 a 9 uur of ben je nog vaak wakker? Merk zelf een duidelijk verschil in herstel als ik dieper & langer doorslaap.

Als je hoofddoel afvallen is, geen dextrose nemen tijdens je trainingen.

Ik zou het niet persee een hoofdoel noemen. Ik val op het moment nog steeds af. En idd door het continu aanvullen van de suikerspiegel verbrand je idd minder calorieen ik merk echter wel dat ik prettiger en langer kan trainen.

Ik heb mijn trainingstijd verdubbeld sindsdien dus zo hoop ik het een beetje uit te balanceren

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 14:44 ----------

Slaap je dan ook echt 8 a 9 uur of ben je nog vaak wakker? Merk zelf een duidelijk verschil in herstel als ik dieper & langer doorslaap.

Afgelopen paar weken idd vaak wakker maar sinds 3 a 4 dage slaap ik weer fatsoenlijk door dit had echter te maken met een lichte verkoudheid met als gevolg verstopte neus. Met mond open slapen dus wakker worden met droge smoel je kent het wel. Neusspray pakken wat water drinken en weer verder slapen.

Nu ik weer fatsoenlijk een uurtje of 8 kan slapen merk ik het verschil wel!

Als je aan t cutten bent zijn whey shakes ook gewoon aan te raden met water en dan tijdens het trainen wat BCAA kan geen kwaad man. Zolang je maar wat minder koolhydraten naar binnen werkt, maar wil je nu liever spieren aankomen of wat vet verliezen? Want allebei met jouw gewicht gaat lastig worden denk ik :)

Als je aan t cutten bent zijn whey shakes ook gewoon aan te raden met water en dan tijdens het trainen wat BCAA kan geen kwaad man. Zolang je maar wat minder koolhydraten naar binnen werkt, maar wil je nu liever spieren aankomen of wat vet verliezen? Want allebei met jouw gewicht gaat lastig worden denk ik :)

Aah oke thanx voor de info.

Ik wil voor nu als het eerst idd vet verliezen. Ik zalvanavond eens een foto posten van hoe het er nu voor staat mischien op basis daarvan zijn er goede tips te geven :)

Aah oke thanx voor de info.

Ik wil voor nu als het eerst idd vet verliezen. Ik zalvanavond eens een foto posten van hoe het er nu voor staat mischien op basis daarvan zijn er goede tips te geven :)

Hou nog wel in je achterhoofd wat 3nigma zij, vet kun je niet omzetten in spier. Je verbrand het als energie. Spier bouw je op (vooral) de eitwitten die je eet. Je doel is nu eigelijk vet verliezen en spier behouden. Daarna spier opbouwen.

Hou nog wel in je achterhoofd wat 3nigma zij, vet kun je niet omzetten in spier. Je verbrand het als energie. Spier bouw je op (vooral) de eitwitten die je eet. Je doel is nu eigelijk vet verliezen en spier behouden. Daarna spier opbouwen.

Yes wat jij zegt bedoel ik dus :)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 18:16 ----------

Kijk dit ben ik op het moment

Ik heb opzich wel wat spiermassa alleen gewoon teveel lichaams vet en mijn voorlopige doel is lichaams vet omlaag spieren beter uit laten komen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke gezien je foto's zou ik eerst snel gaan cutten en dan (clean) bulken.

Terug
Naar boven