Fitness Seller

Sneller vermoeid minder zin

Luppie

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.390
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Ik train al tijden alle spiergroepen 2 keer per week. Maar ben de laatste tijd wel iet wat sneller vermoeid en ik heb ik minder zin mijn trainingen helemaal af te ronden. Ik doe dit nu al enkele jaren zo (deze manier van trainen). Zou het niet verstandig of beter zijn om ff een tijdje alles 1 keer per week te gaan belasten om bij te komen en de spieren iets meer rust te gunnen.
Ik krijg vooral moeite 2 keer per week benen en rug te trainen. Niet omdat ik geen zin hem maar omdat ik het idee krijg dat ze meer dagen nodig hebben om te herstellen de laatste tijd.

Misschien een teken van overtraining ?

Ik train al tijden alle spiergroepen 2 keer per week. Maar ben de laatste tijd wel iet wat sneller vermoeid en ik heb ik minder zin mijn trainingen helemaal af te ronden. Ik doe dit nu al enkele jaren zo (deze manier van trainen). Zou het niet verstandig of beter zijn om ff een tijdje alles 1 keer per week te gaan belasten om bij te komen en de spieren iets meer rust te gunnen.
Ik krijg vooral moeite 2 keer per week benen en rug te trainen. Niet omdat ik geen zin hem maar omdat ik het idee krijg dat ze meer dagen nodig hebben om te herstellen de laatste tijd.

Anders ga je eens Bill Starr doen?

• Topic Starter Topic Starter
Overtraining imo, heb ook lange tijd alle spiergroepen 2x per week getraind, neem is een rust week en
ga is over naar alles 1x in de week trainen. Sinds ik ben overgestapt ben ik ook weer meer gaan groeien, try it ;)

ouderdom is calling ;) :jk:

rust je genoeg, eet je nog altijd genoeg, heb je ander werk misschien?

anders eens laten prikken op pfeiffer :dunno:

Overtraining imo, heb ook lange tijd alle spiergroepen 2x per week getraind, neem is een rust week en
ga is over naar alles 1x in de week trainen. Sinds ik ben overgestapt ben ik ook weer meer gaan groeien, try it ;)