Fitness Seller

Sneller vermoeid minder zin

Luppie

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.390
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Ik train al tijden alle spiergroepen 2 keer per week. Maar ben de laatste tijd wel iet wat sneller vermoeid en ik heb ik minder zin mijn trainingen helemaal af te ronden. Ik doe dit nu al enkele jaren zo (deze manier van trainen). Zou het niet verstandig of beter zijn om ff een tijdje alles 1 keer per week te gaan belasten om bij te komen en de spieren iets meer rust te gunnen.
Ik krijg vooral moeite 2 keer per week benen en rug te trainen. Niet omdat ik geen zin hem maar omdat ik het idee krijg dat ze meer dagen nodig hebben om te herstellen de laatste tijd.

Misschien een teken van overtraining ?

Ik train al tijden alle spiergroepen 2 keer per week. Maar ben de laatste tijd wel iet wat sneller vermoeid en ik heb ik minder zin mijn trainingen helemaal af te ronden. Ik doe dit nu al enkele jaren zo (deze manier van trainen). Zou het niet verstandig of beter zijn om ff een tijdje alles 1 keer per week te gaan belasten om bij te komen en de spieren iets meer rust te gunnen.
Ik krijg vooral moeite 2 keer per week benen en rug te trainen. Niet omdat ik geen zin hem maar omdat ik het idee krijg dat ze meer dagen nodig hebben om te herstellen de laatste tijd.

Anders ga je eens Bill Starr doen?

• Topic Starter Topic Starter
Overtraining imo, heb ook lange tijd alle spiergroepen 2x per week getraind, neem is een rust week en
ga is over naar alles 1x in de week trainen. Sinds ik ben overgestapt ben ik ook weer meer gaan groeien, try it ;)

ouderdom is calling ;) :jk:

rust je genoeg, eet je nog altijd genoeg, heb je ander werk misschien?

anders eens laten prikken op pfeiffer :dunno:

Overtraining imo, heb ook lange tijd alle spiergroepen 2x per week getraind, neem is een rust week en
ga is over naar alles 1x in de week trainen. Sinds ik ben overgestapt ben ik ook weer meer gaan groeien, try it ;)
Dat ga ik proberen maar wil geen week rust. Ik kan wel een weekje mlicht trainen met meer herhallingen en minder oefeningen ??

Doe je dat programma van Arnold nog? :D

Hahaha, meneer werkt eindelijk weer en is gelijk helemaal van slag. vooral proberen je beyond failure schema nu te gaan doen! :thumb:

@hierboven ergens: Je opmerking ga eens Bill Star doen. Je hebt geen idee hoe grappig die opmerking is tegen Luppie. :roflol:

ja....probeer eens een spiltje waarbij je alles 1 keer per week pakt, of 2 of 3 keer in de week een FB-tje?

just try!

neem meer koolhydraten.
is meer energie.

Neem gewoon een weekje rust of anders gewoon een paar dagen.

In je log zeg je dat je aan het cutten bent en als ik zo naar je voedingsschema kijk zie i knog heel wat punten om te verbeteren.

Je doet naast je kt nog heel veel cardio. Daarnaast ben je net hersteld van een spit en doe je geen deload.

Waar ligt het dan aan denk je ;).

Ik denk dat je te weinig blowt Luppie. ;)

Ik ga over op een keer per week wat massallah al gezegt heeft. Voeding heb ik per direct verhoogt op werk dagen met 500cals extra. Bill star en fb schema's is niet mijn smaak van training. Te weining volumme per spier

vitaminetekort ? probeer vitamine B complex. in tijden van zwaar trainen doe ik dit ook, helpt echt ...

Terug
Naar boven