XXL Nutrition

soevereiniteit / OPPT

• Topic Starter Topic Starter
dit is wat overheid met jou geboorte akte doet

De overheid verhandelt geboorteactes op de commerciele beurs als beleggingsfonds, de zogenaamde Cestui Que TRUST. Investeerders beleggen in die fondsen om daarna 80% van onze toekomstige belastingen te ontvangen als dividend. Het geld dat van de investeerders is opgehaald wordt door de Staat der Nederlanden namens ons belegd in multinationals als Shell, KPN, etc. Het dividend wat hiervan terug komt komt terug in het Cestui Que TRUST. De naam van deze TRUST wordt geschreven in CURSIEVE HOOFDLETTERS. Dit kan je nagaan omdat bij de bank de naam van kinderen jonger dan 7 jaar op deze wijze geschreven wordt.

Als kinderen 7 jaar zijn klaagt de bank namens de private investeerders dat de zekerheidsstelling (het 7-jarig kind) van het Cestui Que TRUST fund al 7 jaar zoek is. Hierop wordt middels matitiem Admiralty Law het kind “vermist op zee, en mogelijk overleden” verklaard. Er wordt dan een nieuwe (lege) TRUST opgericht, ditmaal het Cestui Que Vie TRUST met de naam in NORMALE HOOFDLETTERS. Dat is wat wij kennen als “de Persoon”. De hoeveelheid geld in zo’n Cestui Que TRUST kan enkele miljoenen euro’s bevatten. De overheid is van mening dat dit geld hun toekomt. Maar omdat de overheid deze Cestui Que in TRUST genomen heeft mag het zelf daar geen greep uit doen, dat zou diefstal en strafbaar zijn. Daar hebben ze het volgende op bedacht:Alle semi-overheidsbedrijven zoals gas- en electra-leveranciers, waterleveranciers, woningbouwverenigingen en alle overheidsdiensten zoals belastingdienst en rechtbanken sturen hun (vette) factuur naar deze Cestui Que TRUST om die zo af te romen. Je kan deze “afroom” bedrijven herkennen omdat je alleen klant bij hen kan worden als je je Burger Slaven Nummer (BSN) aan hun kenbaar maakt. Met het BSN kunnen ze nagaan naar welke Cestui Que TRUST de factuur voor de afgenomen diensten gestuurd moet worden. Nadat de betaling is afgeschreven van de Cestui Que TRUST ontvangt de klant hiervan een STATEMENT zonder factuurnummer en een acceptgiro. Een factuur (met factuurnummer) vermeld wat verschuldig is, en een statement vermeld enkel wat er reeds betaald is. Wij worden onder dreiging van vuurwapengeweld (wat een huisuitzetting is) gedwongen deze reeds betaalde kosten nog een keer van onze eigen bankrekening te betalen. TWEE KEER DUS! Ik heb de afgelopen maanden Woningbouwvereniging Ymere maandelijks toestemming verleend het bedrag van mijn Cestui Que TRUST af te schrijven, en indien er sprake is van een betalingsachterstand Ymere gevraagd om een ORIGINELE FACTUUR, met de vermelding dat ik die direct zou betalen. Die kunnen ze niet opsturen want die is al gestuurd aan mijn Cestui Que TRUST, dus negeerden zij mijn correspondentie. Fiscaal-technisch is er geen sprake van een betalingsachterstand als er geen factuur (met factuurnummer) verstuurd is. Wat er zich in nederland op grote schaal afspeelt is pure oplichting door het regime van Van Amsberg. Omdat ik hun fraude aan de kaak stel willen ze mij zo snel mogelijk van mij af komen. De corrupte rechter Terwee tekende daarom het ontruimingsvonnis met kennis van de 47 ingestuurde producties die het bewijs daarvoor leveren, zonder daar een woord aan te wijden of mij daarin te horen. Ik ben invalide en zit al anderhalf jaar noodgedwongen in de ziektewet. En ik heb een zorgindicatie voor 4 uur huishoudelijke hulp per week. Ik raak niet alleen mijn woning kwijt maar ook mijn inschrijfadres, wat weer tot gevolg heb dat mijn thuiszorg en ziektewetuitkering gestopt gaan worden, en daarmee ook mijn mogelijkheid om over 6 maanden een WIA (arbeidsongeschiktheids-)uitkering te krijgen. Deze NAZI overheid is bezig mij te vermoorden door al mijn levensvoorzieningen te vernietigen.

• Like
Waarderingen: mat
Leuke alinea ook weer! Meen jij dit eigenlijk, of deel je hier gewoon dingen waar je om moet lachen? (srs)

DE mensen zijn vrij, maar dat weten ze nog niet.
DE mensen zijn bang om dat wat ze nu nog bezitten, te verliezen.
DE mensen, vele hebben het toch (dat denken ze) voor mekaar.
DE mensen verstoppen zich, achter "we hebben toch mogen kiezen".
DE mensen durven het niet te vragen, aan de zogenaamde leiders
DE mensen laten het liefst voor zich denken.

1 hoofdletter aan het begin van een zin is genoeg hoor.

DE mensen zijn vrij, maar dat weten ze nog niet.
DE mensen zijn bang om dat wat ze nu nog bezitten, te verliezen.
DE mensen, vele hebben het toch (dat denken ze) voor mekaar.
DE mensen verstoppen zich, achter "we hebben toch mogen kiezen".
DE mensen durven het niet te vragen, aan de zogenaamde leiders
DE mensen laten het liefst voor zich denken.

Drugs zijn ongezond.

wat is een rechtsgeldige vordering

Alleen een rechtsgeldige vordering geeft de verplichting tot betaling. Als de vordering niet rechtsgeldig is, dwz niet aan bepaalde voorwaarden voldoet, is er geen betalingsverplichting. Sterker nog, als ik een niet-rechtsgeldige vordering (wat eigenlijk geen vordering is) betaal, dan doe ik in feite een schenking. Deze schenking kan ik niet terug vorderen en ik kan er ook geen rechten aan ontlenen.

Een rechtsgeldige vordering is in feite een waardedocument. Ze wordt over het algemeen vereffend met valuta of verrekend met andere vorderingen. Als u een rechtsgeldige vordering ontvangt, waarvan u meent dat deze onterecht is, dan dient u bezwaar aan te tekenen tegen deze vordering. Anders blijft de verplichting op u liggen. Dit kan zelfs zover leiden dat het tot een rechtszaak komt.

Daarom dient een factuur of vordering te worden voorzien van de naam en handtekening van mens of natuurlijk persoon indien het onder titel van een bedrijf is. Als het onder titel is dient deze persoon ook nog door het bedrijf geautoriseerd te zijn om dergelijke documenten te ondertekenen (bevoegdheid). Het is de mens of natuurlijk persoon die waarde aan het document geeft. Een machine kan geen waarde produceren. Iemand dient zich ook verantwoordelijk te stellen voor de vordering, zodat er verhaal gehaald kan worden in het geval van een onenigheid. Een machine heeft geen verantwoordelijkheid en kan ik niet aansprakelijk stellen.

Je zou dus kunnen stellen dat een rechtsgeldige vordering aan de volgende minimale eisen dient te voldoen:

Uniek factuurnummer
Factuurdatum
Betalingstermijn
Factuurbedrag met omschrijving
betalingswijze
Naam van de geautoriseerde persoon
Natte-inkt-handtekening van de geautoriseerde persoon
Natuurlijk worden er vandaag de dag door de voortschrijdende automatisering vele facturen uitgesteld, die niet zijn voorzien van een handtekening. Die zijn juridisch gezien dus niet rechtsgeldig. Omdat we het contract over algemeen vrijwillig zijn aangegaan en de wederdienst kennen die is geleverd, betalen we deze niet-dwingende vorderingen vrijwillig. Bij een betalingsachterstand kan men zich hier echter wel op beroepen.

Zoals je kan lezen in het artikel vrijwillige betaling hypotheek stellen banken niet graag rechtsgeldige nota's uit, omdat een nota tevens een contract is en een verplichting inhoudt. En ze willen blijkbaar helemaal geen verplichtingen naar hun 'klanten' hebben.

Hetzelfde zien we bij de belastingdienst. Ze stellen aanslagen uit, die niet zijn voorzien van een naam en handtekening van de verantwoordelijke, geautoriseerde persoon. Ze schrijven 'DE ONTVANGER' of 'de inspecteur'. Dit is geen natuurlijk persoon en een echte handtekening ontbreekt.

Eigenlijk hoef ik hier dus niet op te reageren, omdat het bericht geen rechtskracht bevat. Hierop volgen dan nog een aantal berichten van de belastingdienst die mij vorderen het openstaande bedrag te voldoen met de nodige dreigementen, die echter op een niet-rechtsgeldige vordering terugverwijzen. Als ik zou voldoen aan het verzoek tot betaling, dan betreft het hier een vrijwillige bijdrage, waaraan ik geen rechten kan ontlenen.

Negeer ik de brieven van de belastingdienst, dan draagt deze de 'vordering' uiteindelijk over aan de belastingdeurwaarder. Het ligt binnen zijn taak om de vordering op rechtsgeldigheid te controleren en bij juistheid te betekenen (exploot). Hij is dus diegene die een niet-rechtsgeldige vordering rechtsgeldig maakt door middel van zijn handtekening. Het deert hem blijkbaar niet dat hij hierbij fraude pleegt.

Het is mij op dit moment nog onduidelijk onder welke vlag de belasting(deurwaarder) opereert. De definitie van deurwaarder is postbode en hij heeft over het algemeen noch een eed afgelegd, noch is hem op wettelijke basis enige autoriteit verleend. We hebben onze belastingdeurwaarder om opheldering gevraagd, maar tot op heden heeft hij niet willen antwoorden. Het is echter mogelijk dat hij via een omweg (stiekem) als gerechtsdeurwaarder optreedt, omdat het aan een gerechtsdeurwaarder is om een exploot te ondertekenen. Als dat zo is, dan is hij gehouden te handelen conform de Gerechtsdeurwaarderswet. En dat onderwerpt hem aan bepaalde verplichtingen.

Deze rechtsgeldige vordering geldt natuurlijk ook voor het CJIB, de gemeentelijke sancties (parkeerboetes) ed.

Commentaar en aanvullingen op dit bericht richten aan info@vrije-mens.org

http://vereniging.vrije-mens.org/index.php/wetgeving/49-wat-is-een-rechtsgeldige-vordering

Terug
Naar boven