Blabla
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soja Eiwit is inderdaad een goede keus als je lactose intolerant bent. Met Isolaat geven we aan in welke vorm het product gefilterd is. Met Isolaat pak je eigenlijk altijd de beste vorm van filtert eiwit. Hierdoor heb je altijd het laagste koolhydraat en vet gehalte en een hoog eiwit gehalte. Protein 85 is een blend van melk, soja en whey eiwitten. In geval van lactose tolerantie zou ik deze zeker afraden. Daarnaast zal het altijd een beetje suiker bevatten, van nature van het product zelf en voor de smaak. Helemaal suikervrij vind je zo'n product nooit. Met onze Soja Eiwit Isolaat pak je prijs/kwaliteit een hele voordelige. Houd er altijd wel rekening mee dat het anders smaakt dan Whey en de oplosbaarheid en structuur minder is.
Ralf
Heb nu zak pure soja proteine van de tuinen gekocht, ingredienten 100% soja eiwit , smaakt wss naar karton..

Wie heeft ervaring met soja shakes en waar mixxen jullie het mee?
Ja klopt.Er zit inderdaad een kleine hoeveelheid fructose in voor de smaak.Bedankt voor de info! Alleen bij de ingredientenlijst zie ik fructose staan, dus dat het nog extra is toegevoegd dacht ik...

Inderdaad. Onze Isolaat Perfection Naturel bevat een minimum aan suikers en lactose. Altijd wel een beetje, maar verwaarloosbaar. Iemand met een erge allergie merkt dat natuurlijk. Anders kun je dat ook proberen. Naturel staat voor geen toevoegen en 100% natuurlijk product.Hoe erg allergisch ben je?
Anders kun je gewoon voor de Whey isolaat gaan? Je pakt maar 30Gram dat levert maar 1 of 2 gram aan suiker.