Physicks
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
waar is dat precies goed voor??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snelle KH ter aanvulling van je glycogeen-depots zodat de amino's niet gebruikt worden voor energie maar voor spierherstel/opbouw.
Snelle KH ter aanvulling van je glycogeen-depots zodat de amino's niet gebruikt worden voor energie maar voor spierherstel/opbouw.

ben ik ook weer even slimmer geworden bedankt,
ik ga denk even wat dextrose poeder danmaar halen![]()
maar als je zoals ik snel vet aankomt is dit dan wel juist??

2-zijdige werking:
- Snelle aanvulling van je glycogeen waardoor je herstel sneller zal verlopen.
- Snelle suikers zorgen voor een stijging van de bloedsuikerspiegel, hierdoor gaat je lichaam insuline "soldaatjes" inzetten om het suiker uit je bloed te halen en in je cellen te pompen, niet alleen suikers zullen in je cellen gepompt worden maar ook eventueel eiwiten als je een combinatie van snelle eiwitten (whey) en snelle suikers tot je neemt na de training. Daarinboven is insuline ook nog eens zo anabool als de pest dus dat zijn 2 vliegen in één klap.![]()
Als je besluit dextrose oid te gebruiken hou er dan wel rekening mee dat na KT de spieren vaak te "beschadigd" (zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/high-carbs-for-everyone-carb-nightmare-i-ii-iii-23300/) zijn om grote hoeveelheden glucose/insuline te verwerken. Ik zou wat dat aangaat zeker niet meer dan 20-25gr aan raden aan de gemiddelde trainee. Voor HITters zelf nog minder.
Als rondom je training eiwit gebruik zou ik het ook eerder aan de lage- dan aan de hoge kant houden omdat eiwt op zich ook een insuline response geeft.
Dus eerder kleine maaltijden rond het het trainen dan grote? Na het trainen eet ik juist altijd erg veel, dat is dus niet zon goed idee?
dus dextrojuice direct na het trainen, en je whey shake iets later
maar als je nou weightgainer pakt, zitten ook snelle koolhydraten in en eiwitten, is dan in principe toch ook goed