MuscleMeat

sommige nemen dextose na training

Nee, direct na je trainen altijd eiwit eventueel met dextrose oid.

Goedkopere WG bestaan meestal uit en mix met dextrose. Het zal er dan aan liggen wat de hoeveelheid en verhouding is maar bij dit soort WG krijg je snel teveel kh binnen (meer dan 25gr).

Wat wel kan is een WG die hoofdzakeleijk maltodextrose als KH bron heeft.

het beste is dan 20 tot 25 gram dextrose met whey, na het trainen

nee hoor, in de cut kan het prima tijdens en meteen na de workout.

In de cut zou ik het toch niet doen! Laatst gelezen in MD dat je in de cut na de training best whey isolaat neemt met wat goede vetten (pindakaas). Dit om het hongergevoel wat tegen te gaan.

ik neem meestal een banaan of een redbull na het trainen voor de snelle suikers, kan op zich geen kwaad toch ??

ja maar dat soort snelle suikers zijn toch juist goed na het trainen ? ik las eens ergens dat het niet zoveel uitmaakt wat je na het trainen neemt als het maar snelle suiker is :P

• Topic Starter Topic Starter
ik heb gistere ff dextrose gehaald bij de tuinen 2 keer 500gram voor 3.20,
nam het gistere ook na trainen ong 25gr samen met whey en voelde me na paar min gelijk top-fit!:p

Nee, direct na je trainen altijd eiwit eventueel met dextrose oid.

Goedkopere WG bestaan meestal uit en mix met dextrose. Het zal er dan aan liggen wat de hoeveelheid en verhouding is maar bij dit soort WG krijg je snel teveel kh binnen (meer dan 25gr).

Wat wel kan is een WG die hoofdzakeleijk maltodextrose als KH bron heeft.

hoe zit het eigelijk met de gebruik van dex?
alleen op trainingsdagen na trainen of ook 1tje op je rustdagen?

hoe zit het eigelijk met de gebruik van dex?
alleen op trainingsdagen na trainen of ook 1tje op je rustdagen?

- Als je doel glycogeenaanvulling is dan neem je het enkel na een training.

- Als je doel verhoogde insuline afgifte is (voor wat voor reden dan ook) dan neem je het op de momenten dat je die verhoging wenst.

• Topic Starter Topic Starter
- Als je doel glycogeenaanvulling is dan neem je het enkel na een training.

- Als je doel verhoogde insuline afgifte is (voor wat voor reden dan ook) dan neem je het op de momenten dat je die verhoging wenst.

dus je zou het ook kunnen nemen voor je training samen met creatine bvb? voor je insuline en meschien ook dat nog de creatine dan sneller opneemt:p?

dextrojuice xxl gewoon mixen met water en daar een schep whey bijdoen dan? is het nuttig om bij de mammoth nog dextro toe te voegen?

Ik gebruik rond de 40gr malto-dextrine op het einde van mijn training, dit zijn dan ook wat tragere suikers die niet voor een hele hoge insuline respons zullen zorgen.

Terug
Naar boven