XXL Nutrition

Sons Of Anarchy

Stream het met me playstation vanaf mn pc naar mn tv ;)
Ik heb geen idee hoe je dat met instellingen oplost, maar als daar niets voor te vinden is, dan kun je de audio van je film/serie delayen met een programma als mkvmerge. Dat werkt heel simpel, en duurt maar een minuutje. :)

Kijk het momenteel, wel leuke serie, in elke aflevering is het wel kantje boord, of het nou om de politie gaat of rivaliserende bendes.

Coole personages ook, alleen mis nog het echte stereotype biker, hoewel die gast die in zn reet werd gebeten door die dobermann wel in de buurt komt :p

Goede ep weer.

lol @ die Tranny & Tig :roflol:

Hehehehe :meal:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Sick einde...

Oh, ik vond de laatste scene al zo raar... ik dacht dat het voor de kijkers allang duidelijk had moeten zijn wie er achter zat, maar niet dus :o
Je zag bij 1 van de huisinvallen namelijk dat een vent een houten been had, en een tijdje daarvoor was dat ook te zien bij 1 van de nieuwe Sons.

Ja inderdaad dat was ook al de eerste hint, zo'n prothese been

Meestal heb je bij de Sons aan het einde van de ep echt iets van WTF, of een mooi einde of wat dan ook

was dit keer dus een beetje anti climax :D

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 23:06 ----------

Die gast in de gevangenis met ooglap, Otto, is trouwens de bedenker en schrijver van de serie

Ja inderdaad dat was ook al de eerste hint, zo'n prothese been

Meestal heb je bij de Sons aan het einde van de ep echt iets van WTF, of een mooi einde of wat dan ook

was dit keer dus een beetje anti climax :D

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 23:06 ----------

Die gast in de gevangenis met ooglap, Otto, is trouwens de bedenker en schrijver van de serie
Ja, en Gemma is zijn vrouw irl :roflol:
Ennnnn wie staat hier voor de klas een presentatie te geven?
http://www.youtube.com/watch?v=23ND3FKlT_k

Die vent aan de bar :D

Ben pas begonnen, zit nu op de helft van season 1. Vind het wel leuk, maar weet dat het nog een stuk vetter gaat worden, alles is nu nog een beetje vaag sommige begrippen etc.

Net de nieuwe EP gezien!
Wel vet, maar er gebeurd nu in een korte tijd wel heel veel.
Imo iets teveel.

Zo, ik ben helemaal bij.

Die ep. waar ope doodgeslagen werd was echt te erg :(

begin dit echt minder te vinden. het is elke keer weer hetzelfde.... van die drama verhalen rond gemma, clay en tara en hier en daar wordt er weer een vermoord.... ze moeten toch echt met iets originelers komen voordat ik dit weer ga kijken...

Yup, seizoen begon goed, maar het wordt echt saai nu. Denk dat ik stop met kijken.

Dat wijvengedoe is echt boring.

Ik vind het juist wel mooi dat je ziet dat Jax steeds harder wordt. Terwijl hij er eigenlijk ook uit wil.

Ook is het wachten tot Clay wordt gekilled ;)

lol ik vind het nog steeds vet, Jax heeft het nu mooi uitgespeeld
het is wachten tot Clay eindelijk eens doodgaat idd

lol ik vind het nog steeds vet, Jax heeft het nu mooi uitgespeeld
het is wachten tot Clay eindelijk eens doodgaat idd

Denk dat dat ook meteen het eind is van de serie.

Vermakelijke serie, vandaag alle 8 eps van seizoen 5 gekeken, maar soms is gebeurd er iets teveel. Mensen gaan maar dood en dood en dood, en iedereen is nog gewoon op vrije voeten.

Dat Opie dood ging had ik nooit verwacht, dat is wel weer cool van deze serie, er gaan mensen van wie je het niet zou verwachten

Terug
Naar boven