MuscleMeat

Sons Of Anarchy

ugh, ik ben gestopt na een paar zinnen. Ik hou niet zo van die bijbelse vergelijkingen, ik hou het liever nuchter. Ja ik zag wel dat ze Shakespeare willen gebruiken, maar dat is lekker makkelijk omdat hij eigenlijk de basis heeft gelegd voor elke film/serie die te zien is.
Ik ben ook niet zo van de Bijbelse vergelijkingen, maar moet wel zeggen dat ik aardig overtuigd ben na het lezen van die pagina :p

Moet zeggen dat ik er ook niet zo van hou, ik heb het verhaal ook niet intensief gelezen. Maar het geeft wel een andere kijk op de aflevering en wat verduidelijking.

Kan iemand mij vertellen waarom ze Happy nou in z'n arm schoten?
Ze zouden ook gewoon kunnen zeggen dat hij ontsnapt was?
En waarom ging Jax niet gewoon chillen met z'n kids op het platteland in plaats van full r*tard te gaan?

Kan iemand mij vertellen waarom ze Happy nou in z'n arm schoten?
Ze zouden ook gewoon kunnen zeggen dat hij ontsnapt was?
En waarom ging Jax niet gewoon chillen met z'n kids op het platteland in plaats van full r*tard te gaan?
Omdat het geloofwaardiger is als hij met grof geweld is ontsnapt. Jax moest dood, anders zou de club hem moeten achtervolgen. Ergens rustig chillen zat er dus niet in, al helemaal niet op een plek waar ze hem zo zouden kunnen vinden.

Omdat het geloofwaardiger is als hij met grof geweld is ontsnapt. Jax moest dood, anders zou de club hem moeten achtervolgen. Ergens rustig chillen zat er dus niet in, al helemaal niet op een plek waar ze hem zo zouden kunnen vinden.

Als hij toch al dood zou gaan, had het niks uitgemaakt of hij nou met grot geweld was ontsnapt of niet toch.

Als hij toch al dood zou gaan, had het niks uitgemaakt of hij nou met grot geweld was ontsnapt of niet toch.
Jawel want dan zou Redwood Original (Jax' charter) nalatig zijn geweest, want dan vermoeden ze dat ze hem hebben laten gaan. Dat had weer consequenties kunnen opleveren.

Wat een kuteinde
Ook die graphics overal zwaar matige.

Jammer.

Laatste paar episodes vielen me wel tegen...

Waren gewoon niet echt in stijl van SoA, maar ik had dan ook niet echt een link tussen SoA en Hamlet gemaakt

Waarom wilde hij zelf Mr Mayhem ontmoeten (of was dit nog omdat hij die andere President had vermoord?)? Kon hij niet gewoon een 'ongeluk' hebben zonder te voten voor Mayhem?

En door de obvious zelfmoord ipv een normaal ongeluk weten de andere Charters ook wel dat hij niet met geweld is ontsnapt.

Uberhaupt ook maar weinig finales gezien die ik wel goed vond

Top Serie ;)

lijkt leuk

Lijkt leuk? Ga ff lekker je mond spoelen joker

nu bezig met eerste episode

ben benieuwd

eerste seizoen net afgekeken

beloofd veel goeds

Seizoen 2 of 3 vind ik het minste aan (Het seizoen dat ze in Ierland zijn).

Maar het is het doorkijken wel waard.

Terug
Naar boven