MuscleMeat

Sons Of Anarchy

In belgië zijn er nog heel veel mc's hoor. Het is nog niet zo lang dat dat niet meer mag dacht ik. In België dan.

Oke gelukkig. Altijd prettige mensen uit belgie moet ik zeggen. Op de feestjes zijn het echt fijne mensen.

In nederland is het vooral Maluku die de weg omhoog aan het timmeren is.
Zijn die toevallig in Belgie al actief?

Gasten komen vaak op de grotere feestjes, met 5 man even kijken wat er zich afspeelt en zijn dan naar uur weer weg haha.

Dat "MC" verhaal van mij is al van heel wat jaartjes geleden in ieder geval.

Oke gelukkig. Altijd prettige mensen uit belgie moet ik zeggen. Op de feestjes zijn het echt fijne mensen.

In nederland is het vooral Maluku die de weg omhoog aan het timmeren is.
Zijn die toevallig in Belgie al actief?

Gasten komen vaak op de grotere feestjes, met 5 man even kijken wat er zich afspeelt en zijn dan naar uur weer weg haha.

De naam zegt me niet meteen iets. Hier zijn de zwaardere clubs nog steeds angels en outlaws. Inderdaad. heb al regelmatig wat feestjes meegemaakt en altijd goed geamuseerd. Vorige week nog eentje trouwens. Zelf zit ik wel (nog) niet in een club.

Terneuzen.
En ik had het over de "MC Wanderers"

Gisteravond in Amerika eerste episode uitgezonden van het nieuwe seizoen!
Morgen linkjes :D

oh nice man

Jaaaaaa vanavond downloaden en kijken die handel! Supervette serie dit :D Ben een fan van het eerste uur :D

Kijk de serie ook al een tijdje, mede omdat ik motor rij en mijn pa zelf bij een motorclub zit en vroeger heeft opgericht. De serie komt redelijk dicht bij de waarheid. Allen is er in het echt wel minder geweld en misdaad. Bij sommige clubs zijn er wel meer misdaad.

Er zijn ook een aantal clubs in Nederland die met collors rijden.
Ik ken wat mensen die met eigen collors reden. Die worden wel eens aangehouden door een andere motorclubs en moeten ze ter plekke hun collor van hun jas afhalen. Als ze dat niet doen worden ze in elkaar gestompt.

Er zijn ook een motorclubs die MC voor hun naam hadden staan.
Dan werd er een bezoek gebracht aan die motorclub, door een anderen motorclub. Als die ene motorclub zich niet aansloot bij de grote motorclub vielen er ook klappen. Daardoor zijn er weinig clubs meer met MC voor hun naam in Nederland.
In het echt gaat het ook om respect en broeder schap, regelmatig rock and roll feestjes.

Goeie serie

Zijn toch nog een stuk of 40 MC's in Nederland ;) .

Damn eerste aflevering is weer lekker. Die mes steek in zijn oren.

Wat stond er nou precies op het briefje die Jemma had gevonden tussen dat tijdschrift?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven