MuscleMeat

Sons Of Anarchy

Nice spoiler ;)

Maar dat stuk was dan wel weer vet ja :D Tara verpleegde iedereen van de club dus dan zou die hem moeten redden, denk niet dat dat gaat gebeuren :p

for **** sake, wat is dit seizoen goed zeg... dit kan echt tippen aan seizoen 1. ik ben zwaar benieuwd hoe het af gaat lopen, bobby in de gevangenis, clay geschoten, jax die weg wil, tig die er klaar mee is, juice die de boel naait... alles valt uit elkaar!

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 13:25 ----------

oh ja, unser is ook echt een baas in dit seizoen

Echt benieuwd hoe dit gaat uitpakken ja. T is dat t al bekend is dat er nog een seizoen komt anders zou je denken dat het hier wel eens kon gaan eindigen.

beter zonder clay, ben die gast echt spuugzat met zijn rare fratsen.

beter word Happy vp :D

Of chibs, dat is ook een koekwous :D

vette ep. weer!
Hopelijk wordt deze verhaallijn wel afgesloten dit seizoen!
Ik haat cliffhangers!

daag clay:D

Dit is toch de laatste ep van het seizoen?

Oke beter man. Dacht dat dit de laatste was.

Tig is ook lekker bezig, alsof ze al niet genoeg ruzie hebben :army:

Nog eentje gelukkig! Zou wat zijn als dit de laatste was geweest zeg

Wow dit einde van het seizoen had ik echt nooit aan zien komen.
Bief met een of andere gangster en de 9ers en tegenlijkertijd samenwerken met de CIA plus de onderlinge problemen die ongetwijfeld door zullen lopen.
Bizar hoe ze zo'n wending aan de show kunnen geven. Dit gaat weer een heel nieuw en tof seizoen worden komend jaar.
Tot die tijd ga ik maar even in winterslaap anders is het wachten niet uit te houden:p

Indd mooie wending, ik vroeg me al af hoe ze ooit nog onder die arrestaties uit konden komen. Ook is het nu logischer waarom ze Tara niet gewoon neerschoten vanuit de auto, vond ik nogal raar namelijk. Opie moet wel meedoen btw

Weet je het zekr?
Dat was het einde van een geweldig seizoen. Verrassend dat die gasten van CIA waren, had ik niet zien aankomen. Clay zal volgend seizoen waarschijnlijk alles er aan doen om zijn eigen te redden. Dus weer veel leugens en al die shit.
Geen flauw idee hoe volgend seizoen gaat lopen, dat is leuk. Iemand misschien een idee???

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 12:07 ----------

Kan nergens vinden waar seizoen 5 begint, nog niet bekend neem ik aan?

ooho shit is de laatste episode er? imma download that shit!!

Nog niet bekend maar alle seizoenen begonnen in september dus neem aan de 5e ook

Terug
Naar boven