AndroidHealthClinic

soort van probleem-twijfel

from60to100

Cool Novice
Waardering
0
hey mensen,

ik ben bezig met deze kuur (1e kuur)
week 1 tot 4 dboll 40mg
week 2 tot 11 test ent 500mg
week 13 tot 14 nolva 40mg
week 15 tot 16 nolva 20mg

het gaat redelijk goed, weinig vocht retentie, vet op het oog niet gestegen, zit nu in week 4, dus nog 2 dagen dboll.
gewicht: +5kg

echter zit ik met een soort van probleem door mn zomerwerk. details zijn niet belang maar het komt er op neer dat mijn bf van 17% te hoog is.
Nu kom ik tijdens de kuur niet veel veet meer aan, ik speel goed met het eten.
Het moet eigenlijk op ongeveer 12 zitten rond begin juli, is ongeveer week 16 uit kuur.

Nu adviseerde mijn begeleiding om na de test ent in week 11 nog een aantal weken door te kuren met andere spullen om zo mn vet met behulp van cardio/aangepast dieet in 5 weken omlaag te brengen maar zonder dat mn gains van de massa kuur verdwijnen. Aangezien ik normaal gesproken gewoon zou door bulken.

Wat vinden jullie?

paar feiten nog:
-als het niet mogelijk om welke reden dan ook zal het vooral jammer zijn in financiele zin, ik verdien veel met het werk in de zomer.
-ik dus van week 11 of vanaf week 13 dan een aantal weken kuur gericht op fatlos en daarna gewoon mn nakuur hanteer en daarna licht bulkend/onderhoud doorga voor 2 maanden.

als ik wat info vergeten ben laat het even weten, ik ga me ook goed verdiepen in cutkuurtjes maar wat vindne jullie?
kan dit zonder mn gains te verliezen?
kan dit ondanks dat het mn 1e kuur is?
wat zou het beste zijn om die weken te gebruiken?

alvast bedankt

je kan ook gewoon van nu af aan wat schoner gaan eten, zodat je alvast wat vet verliest...en misschien op einde wat winny of masteron erbij toevoegen...kan beter wat langzamer het vet eraf halen dan alles op einde laten aankomen, tenminste dats mijn ervaring..

• Topic Starter Topic Starter
klaas zei:
je kan ook gewoon van nu af aan wat schoner gaan eten, zodat je alvast wat vet verliest...en misschien op einde wat winny of masteron erbij toevoegen...kan beter wat langzamer het vet eraf halen dan alles op einde laten aankomen, tenminste dats mijn ervaring..

bedankt voor je reactie, maar wat je eigenlijk wil zeggen is dat ik dan wel mn gains van het massa gedeelte moet inperken? aangezien je me adviseerd al licht te gaan cutten.
Ik eet vrij schoon dus vet aankomen is er niet echt bij maar, vet afvallen zou betekenen zakken in cals en dan zullen de gains ook niet veel meer zijn.

wat klaas zegt + de test misschien een week korter en de nakuur dus eerder. Zal je voldoende ruimte geven om iig naar de 12% te geraken.

week 7-11 winstrol en idd schoon eten!

Terug
Naar boven