AndroidHealthClinic

sorry jongens maar dit moet ik ff kwijt

Pascal

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
het is toch echt niet te geloven he...ik heb dus nu een nieuwe vriendin he en gwoon sinds de dag dat we hebben zit iedereen vanalles rond te lullen over mij tegen haar enzow, zitten paar exen van me zitten me zwart te maken enzow en der is gwoon zoveel bullshit geluld over mij dat mn vriendin niet meer weet wat ze moet geloven en we hebben dus nu ruzie daardoor :(

en ik heb dan ook nog eens de vervelende eigenschap dat ik op dit soort momenten een beetje aggressief word en ik heb egt het gevoel dat de volgende die iets verkeerds zeg over haar dat ik die gwoon helemaal in elkaar sla :(

maar egt gwoon het idee dat ze het ons niet gunnen ofzow en dat ze ons uit elkaar proberen te krijgen maakt me zow pissed of he :mad:

maja moest dit ff kwijt...lucht wel op iig :)

• Topic Starter Topic Starter
jah jullie zullen me wel een zeikerd vinden dat k dat hier plaats maar het moest der egt ff uit srry

da's is wel smerig ja...
denk je dat dit er voor kan zorgen dat je er weer een ex bijkrijgt of is het nog niet zo erg?

Zeikerd!!!!!

hehe nee hoor, geeft niet om gefrustreed te zijn.
Ik ben het ook :lol:

Niets van anderen aan trekken en gewoon je eigen gaan gaan keretje

Jopie

Dat gebeurt wel zo vaak, echt waar. Dat heb ik ook heel vaak gehad en dan was het standaard; "Je heb me alleen om me te palen..!!" maar dan zeg je gewoon; ok dan hebben we geen coïtus en dan zul je zien dat zij het eerder wil dan jij in gedachten had ;)
Ze heeft het niet uitgemaakt dus je weet dat t wel goed zit verder, dus verwacht ze gewoon dat je ff gaat slijmen zeg maar.

Van die exen die je zwart proberen te maken zeg je gewoon dat ze jaloers op haar zijn omdat jullie wat speciaals hebben en dat je dat niet bij die andere had..
Het is beter dat je weet van wie het komt dan als ze daar nix over kwijt wil. Dan is het erger omdat je er dan zo weinig tegen kan doen en je je moet afreageren op een bushokje ofzo

been there, done that..wees gewoon aardig tegen haar, all that matters!

schijt aan hebbe ouwe..als ze wilt krikke moet je t doen..als ze t niet wilt mag ze oprotte zo simpel

make here want you

FraGGo zei:
da's is wel smerig ja...
denk je dat dit er voor kan zorgen dat je er weer een ex bijkrijgt of is het nog niet zo erg?

Ik heb echt geen idee op dit moment...gisteraaf op msn ging ze ofline ineens(of blockte me miss wel) en toen heb ik haar gebeld en wou ze me ff niet spreken...maar ik zie haar strax op sgool wel dus ga ik dan maar uns ff met haar praten

MmS zei:
Dat gebeurt wel zo vaak, echt waar. Dat heb ik ook heel vaak gehad en dan was het standaard; "Je heb me alleen om me te palen..!!" maar dan zeg je gewoon; ok dan hebben we geen coïtus en dan zul je zien dat zij het eerder wil dan jij in gedachten had ;)
Ze heeft het niet uitgemaakt dus je weet dat t wel goed zit verder, dus verwacht ze gewoon dat je ff gaat slijmen zeg maar.

Van die exen die je zwart proberen te maken zeg je gewoon dat ze jaloers op haar zijn omdat jullie wat speciaals hebben en dat je dat niet bij die andere had..
Het is beter dat je weet van wie het komt dan als ze daar nix over kwijt wil. Dan is het erger omdat je er dan zo weinig tegen kan doen en je je moet afreageren op een bushokje ofzo

jah klopt zo is het idd...een aantal van mn exen hebben idd gezegd dat ik al1 maar uit was op palen en dat ik nix voor hun gevoeld had en dat ik zo was en blablabla. En nou is het ook wel zo dat ik hun zeker had wil palen :) maar daar ging het me niet al1 om...ik voelde ook wat voor hun. Maar ik denk idd dat ik dat ga zeggen van dat die exen al1 maar jaloers zijn omdat wij iets speciaals hebben wat ik met hun niet had :) thnx for the tip bro :D

bodybuilder0102 zei:
schijt aan hebbe ouwe..als ze wilt krikke moet je t doen..als ze t niet wilt mag ze oprotte zo simpel

make here want you

naja zo ben ik nou ook weer niet

Als ze daardoor al niet meer weet wie ze moet geloven... Wat een vertrouwen in d'r eigen vriend zeg. Goeie basis voor een relatie...maar niet heus! :no:

haha inderdaad
kom op kleine, maak je niet zo druk man. je bent 14, pak gewoon wat je pakken kan en als ze moeilijk gaan doen, steek je daar het best geen tijd in, ga lekker trainen ofzo. Sletjes genoeg op jouw leeftijd, en allemaal nog maagd, (althans...) dus je hoeft niet gauw bang te zijn dat iemand je voor is (aangezien ik die leeftijd inmiddels ontgroeid ben ;) ).
Ga toch niet lopen klooien met relaties en sh**. Gewoon lekker trainen en af en toe een chikkie tussendoor. Simpel als dat. Dan maar niet palen, je bent nog maar 14, dan hoeft het ook niet per sé, dat komt vanzelf op een moment dat je het helemaal niet doorhebt! succes ermee kleine broe!

D. tegenwoordig zijn ze al op 12 jarige leeftijd geen maagd meer

stoer, maar je weet zelf wel dat dat uitzonderingen zijn. feit is gewoon dat op 14jarige leeftijd het leeuwendeel het nog wel is. En ik ben een maagdenetisjist(geweest) vond dat altijd wel belangrijk. Maar ze worden wel steeds jonger, iedereen wil de eerste zijn :D

MmS zei:
Dan is het erger omdat je er dan zo weinig tegen kan doen en je je moet afreageren op een bushokje ofzo

Dat afreageren is nog altijd een eigen keuze... Bewaar liever je agressie en de energie ervan voor je training, dan heb je er nog wat aan.

D. zei:
haha inderdaad
kom op kleine, maak je niet zo druk man. je bent 14, pak gewoon wat je pakken kan en als ze moeilijk gaan doen, steek je daar het best geen tijd in, ga lekker trainen ofzo. Sletjes genoeg op jouw leeftijd, en allemaal nog maagd, (althans...) dus je hoeft niet gauw bang te zijn dat iemand je voor is (aangezien ik die leeftijd inmiddels ontgroeid ben ;) ).
Ga toch niet lopen klooien met relaties en sh**. Gewoon lekker trainen en af en toe een chikkie tussendoor. Simpel als dat. Dan maar niet palen, je bent nog maar 14, dan hoeft het ook niet per sé, dat komt vanzelf op een moment dat je het helemaal niet doorhebt! succes ermee kleine broe!

haha naja zou op zich niet slecht zijn he...niet moeilijk doen...lekker veel trainen en af en toe een chickie :D maja als ik wat voor zn chick ga voelen dan kan ik haar echt niet zomaar dumpen...zo ben ik gewoon niet.

maar het gaat al weer wat beter...ik de tip van MmS gebruikt en haar gezegd dat die andere exen al1 maar jaloers zijn omdat wij iets speciaals hebben wat ik niet met hun had...en die sloeg wel aan geloof ik...iig weet ze nu wie ze moet geloven en is alles weer goed :D

@MmS nogmaals bedantk voor je tip :D

pascalletjuhh zei:
haha naja zou op zich niet slecht zijn he...niet moeilijk doen...lekker veel trainen en af en toe een chickie :D maja als ik wat voor zn chick ga voelen dan kan ik haar echt niet zomaar dumpen...zo ben ik gewoon niet.

maar het gaat al weer wat beter...ik de tip van MmS gebruikt en haar gezegd dat die andere exen al1 maar jaloers zijn omdat wij iets speciaals hebben wat ik niet met hun had...en die sloeg wel aan geloof ik...iig weet ze nu wie ze moet geloven en is alles weer goed :D

@MmS nogmaals bedantk voor je tip :D

Graag gedaan :thumb:

ik zou een groepsverkrachting organiseren

Terug
Naar boven