het is toch echt niet te geloven he...ik heb dus nu een nieuwe vriendin he en gwoon sinds de dag dat we hebben zit iedereen vanalles rond te lullen over mij tegen haar enzow, zitten paar exen van me zitten me zwart te maken enzow en der is gwoon zoveel bullshit geluld over mij dat mn vriendin niet meer weet wat ze moet geloven en we hebben dus nu ruzie daardoor 
en ik heb dan ook nog eens de vervelende eigenschap dat ik op dit soort momenten een beetje aggressief word en ik heb egt het gevoel dat de volgende die iets verkeerds zeg over haar dat ik die gwoon helemaal in elkaar sla
maar egt gwoon het idee dat ze het ons niet gunnen ofzow en dat ze ons uit elkaar proberen te krijgen maakt me zow pissed of he
maja moest dit ff kwijt...lucht wel op iig

en ik heb dan ook nog eens de vervelende eigenschap dat ik op dit soort momenten een beetje aggressief word en ik heb egt het gevoel dat de volgende die iets verkeerds zeg over haar dat ik die gwoon helemaal in elkaar sla

maar egt gwoon het idee dat ze het ons niet gunnen ofzow en dat ze ons uit elkaar proberen te krijgen maakt me zow pissed of he

maja moest dit ff kwijt...lucht wel op iig

14 jaar en relaties, wat een tijd was dat