Mars zei:
jah dat is nou weer net iets voor jou he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mars zei:

Mars zei:
CQ_Demolisher zei:als ik dit allemaal zo lees vraag ik me echt af waar de romantiek is gebleven..is coïtus met een meisje/'tanga'/"chickie"/'''chica''' niet gewoon veel leuker als je van haar houdt en andersom ? zo ervaar ik het tenminste..als ik klaar ben gekomen raakt bij mij veelal mijn 'geile' gevoel weg en als ik dan met een meisje ben waarvan ik niet houd/heel leuk vind dan vind ik dat best balen..het opwerken naar de coïtus houdt wat mij betreft de spanning in een relatie..langzaam opwerken naar een orgasme vind ik ook veeeeel beter
just my 2cc

en dan ruziie zoeken
loleddycaminos zei:belangrijkste is dat je nooit iets opkropt..je moeten je gevoel ruimte geven....
laat die aggresie maar los...in het begin zullen veel mensen reageren van : ja maar dat kun je niet maken enzo.. maarja dat is gewoon angst!!
jopiepoekie zei:dude, ja of met zijn alleen naar de h**ren!!!!
jopie

DBC01 zei:Hey Pascallemans,
Dit is een probleem van alle leeftijden dus na je 18e zal je er nog steeds last van ondervinden!
Overal waar er kleine gemeenschappen van mensen zijn (werk, school) zijn er jaloerse mensen, zowel mannen als vrouwen. Vrouwen zijn emotioneler en dus uiten het eerder, mannen proberen via de achterdeur je meisje weg te scoren.
Ouwe DBC heeft het 2 jaar geleden nogeens dunnetjes over gedaan; op het werk werden álle meisjes in één keer anti-DBC en anti-verovering van DBC!
Terwijl de jongens haar achter mijn rug probeerden weg te kapen toen het nog vers was (1 weekje) waren de dames bezig om een lastercampagne op te zetten.
Wat ik deed? Dingen als: ik gaf haar een enórme bos rozen waar de rest bij was. Daarmee paradeerde ze langs de dames de deur uit. Een grotere slag in hun nek was ondenkbaar!
Als je beiden laat zien dat het écht is (en dat wil jij omdat je gevoel er inmiddels inzit) dan kan de rest niks meer doen. Als je vriendin zich zwak en geveoleig opstelt voor onzin dan krijgt de pestende groep wat ze hebben wil. De pestende groep kan het niet verkroppen dat jij met háár gaat of zij met uitgerekend jóu hehe
Wees daar trots op en laat je vertrouwen in haar blijken. Ze is de koningin temidden van een pestend groepje wat het liefst haar zou willen zijn en als het pestende jongens zijn dan willen ze jou gewoon van de troon stoten.
Kom op King, laat even zien met KARAKTER wie er heerst en vergeet de agressie en de bushokjes; dat willen ze juist van je, dat je doorslaat, trap er niet in.

... maar dat denk ik niet 
Purple zei:Pakt het allemaal nog een beetje goed uit...
Succes... en lief zijn voor het meisje he...

Ryu zei:nou je bent niet lief voor mij
wanneer kom je nou eens thuis met bloemen..
LUL!