- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Aangezien ik nu wegens omstandigheden heel veel tijd heb voor gamen open ik maar dit topic. De bedoeling is dat ik hier dus my toughts over een game neerpost. Ik zal ook een gedetailleerde lijst bijhouden op welke pagina welke game review staat. Dus als je aan een game denkt, kijk hier dan eens, misschien staat ie ertussen.
SUGGESTIES ZIJN NATUURLIJK ALTIJD WELKOM. per maand houd ik een bepaald budget vrij voor ofwel twee nieuwe games of een hoop occasies. Als je een voorstel hebt of niet zeker bent van een game, noem deze dan maar gerust en dan zal ik kijken of ik de game kan vinden en zelf eerst eens aan een grondige testbeurt kan onderwerpen
reviews kunnen voor volgende platforms: ps2, ps3 en in de toekomst xbox360 of Wii, ik ben er nog niet echt uit welke ik nou het beste kan nemen
Games
pagina 1:
Batman arkham asylum (ps3) P&O'd
The simpsons game (ps3) P&O'd
Time Crisis 4 (ps3) P&O'd
P&O'd = gespeeld maar ook uitgespeeld
P'd= enkel gespeeld voor een bepaalde tijd
SUGGESTIES ZIJN NATUURLIJK ALTIJD WELKOM. per maand houd ik een bepaald budget vrij voor ofwel twee nieuwe games of een hoop occasies. Als je een voorstel hebt of niet zeker bent van een game, noem deze dan maar gerust en dan zal ik kijken of ik de game kan vinden en zelf eerst eens aan een grondige testbeurt kan onderwerpen
reviews kunnen voor volgende platforms: ps2, ps3 en in de toekomst xbox360 of Wii, ik ben er nog niet echt uit welke ik nou het beste kan nemenGames
pagina 1:
Batman arkham asylum (ps3) P&O'd
The simpsons game (ps3) P&O'd
Time Crisis 4 (ps3) P&O'd
P&O'd = gespeeld maar ook uitgespeeld
P'd= enkel gespeeld voor een bepaalde tijd
Laatst bewerkt:

zo worden GTA, everquest, medal of honor, pokémon, enz... op de hak genomen. Ook de snedige humor komt veel aan bod en ergens moet je toch wel altijd lachen om the simpsons eh.
Maar stick to it of raadpleeg internet ( ik weet het, shame on me) en je raakt er wel door. Ook is het mogelijk om dit avontuur co-op te spelen omdat je in bijna alle levels word bijgestaan door een metgezel, hetzij de computer hetzij een vriend of je liefje 
. Maar toch kan het me geen fl**ker schelen. Als het je niet bevalt kan je me gerust vertellen wat er aan schort en of ik het kan verbeteren. En als je dat niet wil, blijf je hier dan gewoon weg