MuscleMeat

SPADE VI's game reviews

volgens mij probeert spade vi ook niet de games wereld te veranderen mijn zijn objectieve kijk op games en alle bijbehorende factoren.
volgens mij wil die gewoon regelmatig opschrijven wat hij van games vindt. in dat kader vind ik het allemaal zo slecht nog niet.

ga zo door spade.
ik blijf ze gewoon lekker lezen.

kzou je dr niks van aan trekken spade.
als jij het leuk vind om je meningen over games hier neer te dumpen, moet je dat gewoon doen, het is niet tegen de regels en het staat in de juiste sectie.
dr zijn hier genoeg topics te vinden met minder informatieve inhoud dan dit. het is dan misschien niet echt hoogwaardig maar wie weet help je er toch iemand mee die twijfelt welk spel hij wil spelen.

en als ze het niks vinden en niet boeiend vinden negeren ze dit topic toch lekker.

Leuk dat je je tijd erin steekt , alleen zou ik het iets overzichtelijker schrijven dat het leuker leest als je begrijpt wat ik bedoel

Voor de rest ik blijf je reviews lezen ;)
keep them coming.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat je je tijd erin steekt , alleen zou ik het iets overzichtelijker schrijven dat het leuker leest als je begrijpt wat ik bedoel

Voor de rest ik blijf je reviews lezen ;)
keep them coming.

Nouja, ik zal proberen het overzichtelijker te maken. En het is zoals iemand hier voor me aanhaalt. Ik wil gewoon mijn mening weergeven, niet als gediplomeerde game journalist maar gewoon een mainstream gamer. Zoiets van gewoon kopen en spelen en zeggen wat ik erbij ervaar.

Het is overigens ook al drie jaar geleden sinds ik gelijk wat heb kunnen doen. Schoolgaan zat niet in het programma omdat daar gewoon geen mogelijkheid voor was en nog steeds is door medische shit. Dus excuses voor de eventuele lompe opmaak en spelling.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nouja, ik zal proberen het overzichtelijker te maken. En het is zoals iemand hier voor me aanhaalt. Ik wil gewoon mijn mening weergeven, niet als gediplomeerde game journalist maar gewoon een mainstream gamer. Zoiets van gewoon kopen en spelen en zeggen wat ik erbij ervaar.

Het is overigens ook al drie jaar geleden sinds ik gelijk wat heb kunnen doen. Schoolgaan zat niet in het programma omdat daar gewoon geen mogelijkheid voor was en nog steeds is door medische shit. Dus excuses voor de eventuele lompe opmaak en spelling.

Is niets was maar een tip, je doet natuurlijk wat je zelf wilt. ;)
Het is jou tijd.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt door een moderator:
**** wat een gewhine in het begin
ik weet nog dat ik soms guides schreef voor online games en dat was gwn ****ing leuk van te maken en als mensen dan geholpen waren was je nog is trots ook :p
ik heb ze niet gelezen aangezien ik een hardcore pc gamer ben maar hey keep it up m8

leuk topic man :D

Terug
Naar boven