MuscleMeat

spanje

Bezoekers in dit topic

Brison

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2015
Berichten
2.027
Waardering
1.368
Lengte
1m92
zijn er nog een beetje worthy medicijnen die je in spanje zonder recept in de apotheek kan krijgen in tegenstelling tot nederland?
voor mn pip gebruik ik bijv diclofenac maar in NL zijn ze max 12.5mg en nog duur ook, in spanje betaal je voor 50mg en 3 dubbele strips 6x de helft van de prijs..
Nog suggesties?
 
clomid kan je daar zo halen - gewoon aangeven dat je samen met je meisje zwanger wilt raken
 
t3/t4 krijg je als t goed is otc in t zuiden. Clomid en Nolva zijn daar ook makkelijk te verkrijgen, verder dan dat heb ik tbh niet rondgevraagd haha
 
En t invoeren daarvan? Anders probeer ik t gewoon met de post ofzo
 
En t invoeren daarvan? Anders probeer ik t gewoon met de post ofzo
Oefff dat is een moeilijke, ben meestal met de auto dus dan heb ik dat probleem niet. Een strip of 2 kan denk ik wel mee met je bagage, maar als je met grote hoeveelheden komt aanzetten gaat dat wat lastiger, met de post sturen lijkt me dan idd je beste optie Lang leve de EU en het vrije verkeer van goederen haha
 
Reflex :-) haal het elk jaar in Spanje. Pijnstiller in n spuitbus.
goeie, ik ben pas 24 maar lichamelijk al 1 been in mn kist.

t gaat me ook vooral om de prijsverschillen. clomid ed kan k hier makkelijk halen, maar als je voor bepaalde medicijnen die hier 12.5mg zijn, en daar 50mg, hier nog 6x zoveel betaalt, is het het toch wel waard.
ben misschien ook gewoon een beetje verslaafd aan medicatie
 
En t invoeren daarvan? Anders probeer ik t gewoon met de post ofzo
Als je met auto gaat geen probleem lijkt mij. In die tien keren dat ik in m'n leven ben geweest nog nooit controle gehad. En anders gewoon via de post naar jezelf?
 
Als je met auto gaat geen probleem lijkt mij. In die tien keren dat ik in m'n leven ben geweest nog nooit controle gehad. En anders gewoon via de post naar jezelf?
Nja mn zusje gaat er een half jaar werken dus laat haar af en toe wat opsturen
 
Fix je wat t3 voor me? :roflol:
 
Zolang je geen shitload in je koffer hebt zal het wel los lopen.
 
Ik kon er niks spannends vinden behalve zonnebrand toen ik aan het verbanden was in de zon :p

Vooral naar slaappillen gezocht... Maar drama zoals in de meeste landen.
 
Ik kon er niks spannends vinden behalve zonnebrand toen ik aan het verbanden was in de zon :p

Vooral naar slaappillen gezocht... Maar drama zoals in de meeste landen.
slaappillen haal ik wel via RC sites, stukken goedkoper. Of eens in de zoveel tijd via mn HA als hij niet gierig doet
 
slaappillen haal ik wel via RC sites, stukken goedkoper. Of eens in de zoveel tijd via mn HA als hij niet gierig doet
Die doen allemaal gierig. Gelukkig heeft mijn schoonmama een beste stash. Dit jaar weer eens naar Turkije op vakantie :-)

Kijken of we daar wat leuke dingetjes kunnen vinden :p

Bij rc is idd 1 en ander te vinden. Maar had toen de tijd een paar en zijn al tijdje niet meer te krijgen volgens mij. (Etizolam)
 
mag geen handel op dit forum he dus ik mag niet zeggen dat ik het voor je zou doen als je een beetje lief was
T3 is geen anabool ofzow is een supplement :roflol:
 
Back
Naar boven