Fitness Seller

Sperma helpt vrouwen met een depressie

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.032
depressie.jpg.h380.jpg

Volgens New Yorkse wetenschappers bevatten de mannelijke zaadcellen bepaalde chemicaliën die je gezondheid bevorderen en helpen in de strijd tegen depressie.
Je wordt gelukkig van coïtus. Niet alleen om voor de hand liggende redenen, wel omdat sperma bepaalde chemische stoffen bevat die ervoor zorgen dat je vrolijker wordt, meer affectie voelt en beter slaapt. Daarnaast bevat het goedje minstens drie natuurlijke antidepressiva. Dat blijkt uit een onderzoek van de State University of New York, waarbij wetenschappers het coïtusleven en de mentale gezondheid van 293 vrouwen vergeleken.

Sperma bevat onder meer de hormonen cortisol, estron en oxytocine, die zorgen voor meer gevoelens van affectie en een betere gemoedsgesteldheid. Bovendien vonden de wetenschappers serotonine en TRH, hormonen die helpen tegen depressie, in sperma, net als de slaapopwekker melatonine.

Volgens de onderzoekers waren de vrouwen die op regelmatige basis onbeschermde coïtus hadden -en wier lichaam dus frequent in contact ktwam met sperma- minder vaak neerslachtig en scoorden ze beter op cognitieve testen. Bovendien constateerden de onderzoekers dat hun lichaam anders reageerde op het sperma van hun vaste (coïtusuele) partner. Wie vaak onbeschermde coïtus heeft met haar partner, heeft het emotioneel ook veel moeilijker wanneer de relatie verbroken wordt. (bron: nieuwsblad)
ow boi, wie wil er wat? :wanker:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En slechts 17 calorien per eetlepel:o

INB4 bukakes de nieuwe drugs voor vrouwen worden.

Als vrouwen verdrietig zijn weten we wat we moeten doen :D

Maakt de manier van innemen nog verschil?

Dit is weer zo'n typisch geval van correlatie vs causatie denk ik. Zijn lesbische of single vrouwen vaker depressief dan hetero vrouwen met partner? En ligt dat dan ook aan het gebrek aan ontvangen van sperma? Indien niet dan broodje aap.

Maar ondertussen wel een geniaal argument voor orale coïtus / slikken als je je vriendin moet overtuigen.

Ik zie het al helemaal voor me.

Je vriendin komt helemaal wit en gestrest thuis en kalmeert pas als ze der shot heeft gehad. :D

Dit is weer zo'n typisch geval van correlatie vs causatie denk ik. Zijn lesbische of single vrouwen vaker depressief dan hetero vrouwen met partner? En ligt dat dan ook aan het gebrek aan ontvangen van sperma? Indien niet dan broodje aap.

Maar ondertussen wel een geniaal argument voor orale coïtus / slikken als je je vriendin moet overtuigen.

Lijkt me ook. Echter absorptie van hormonen via mucosal tissue is mogelijk.

Rectaal lijkt me dan het meest ideaal ivm absoptie-efficiency.

Maakt de manier van innemen nog verschil?

Oraal, eerst goed kauwen, dan doorslikken.
3 maal daags, bij voorkeur in de ochtend, middag en avond.

Heb trouwens wel ooit eens gelezen dat als je een tampon met een alcoholische drank in de anus stopt je dan heel snel dronken kan worden.
Weet niet of dit ook opgaat voor sperma???

Heb trouwens wel ooit eens gelezen dat als je een tampon met een alcoholische drank in de anus stopt je dan heel snel dronken kan worden.
Weet niet of dit ook opgaat voor sperma???
De t*ring :roflol:
dan is er dus ooit iemand geweest.. die dacht ,

"hey ! laat ik is een tampon in mijn reet douwen alcohol erop en kijken wat er gebeurd" :o

tampon met wat G is ook lekker hoor ik..

WTF, die .gif owned dit topic gewoon.

Terug
Naar boven