Fitness Seller

Spier gescheurd?

Iris2

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
51kg
hallo,

Ik ben al een tijdje aan het trainen, maar sinds kort doet het pijn als ik opdruk.
Het is die spier die aan de voorkant van je oksel zegmaar. De spier die je het meest aanspant.
Weten jullie misschien welke spier dat is? en zou die gescheurd kunnen zijn? of is het een soort van spierpijn?
Alvast bedankt

Een gescheurde spier kan zn functie niet meer fatsoenlijk uitvoeren. En dat gebeurt niet zomaar.

.

Laatst bewerkt:
Loopt nogal veel aan de voorkant bij je oksel. Meest voor de hand liggend bij opdrukken zijn pectoralis, biceps of een van je RC spieren. De omschrijving van je klacht is nogal vaag dus daar kunnen we niks mee. Enkel bij het opdrukken? Overhead activiteiten? Last in je dagelijks leven? Acuut ingeschoten of al tijd zeurend aanwezig? Dokter of fysio is altijd handig.

Komt het niet uit de voorkant van je schouder?

• Topic Starter Topic Starter
Enkel bij het opdrukken? Last in je dagelijks leven? Acuut ingeschoten of al tijd zeurend aanwezig? Dokter of fysio is altijd handig.

Ja ik heb het alleen bij het opdrukken. In het dagelijks leven heb ik er helemaal geen last van en dat vind ik ook zo raar. Het was er ook ineens, eerst dacht ik dat het een soort spierpijn was maar nu doet het al bijna 3 weken zeer.
Het voelt een beetje als spierpijn, en als ik dan druk ga zetten alsof ik die spier overbelast ofzo

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 14:32 ----------

Komt het niet uit de voorkant van je schouder?

nee dat niet.

Train lekker door....
ga niet naar een dokter want waarom hebben we die eigenlijk :rolleyes:

ga het ook niet meer voor kauwen, wat een onzin dit........

Misschien een goed idee om er eens naar te laten kijken door fysio/huisarts?

Misschien een goed idee om er eens naar te laten kijken door fysio/huisarts?
WEat ?!

Nee joh , ik heb begrepen dat dat niet nodig is :D

Maar helemaal mee eens , ik snap ook niet dat je dan een zeer wijze post , gewoon negeert :eek:
maar goed weet ik dat voor in de toekomst , ik ga iedereen gewoon de meest stomme adviezen geven , O wacht ...

• Topic Starter Topic Starter
nou sorry hoor dat ik een vraag heb. Het is toch ook onzin om voor elk klein dingetje naar de huisarts te gaan als er eigenlijk niks aan de hand is. Ik wilde het alleen weten..
Toch bedankt voor de mensen die wel serieus reageerden (:

Terug
Naar boven