Fitness Seller

Spierbehoud na winny only?

Trickster

Competitive Bodybuilder
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Ey mensen,

Ik zit nu in de laatste week van mijn Winny only kuur.
Kheb nu bijna 7kg gepakt, maar een gozer bij mij op de sportschool zei dat ik bijna alles verlies? ???

Ik dacht juist aan de hand van informatie die ik heb verkregen hier op de site, dat je bij een winstrol kuur juist kwaliteit massa opbouwde en behield.

Wat denken/weten julie hiervan? Behoud ik het grotendeels? of verlies ik grotendeels?

Ik zie jullie reply's tegemoet.

Licht aan :

Nakuur, eten, training , rust en je aanleg.

Maar bij winstrol hou je meestal wel aardig wat vast.

Trickster zei:
Ey mensen,

Ik zit nu in de laatste week van mijn Winny only kuur.
Kheb nu bijna 7kg gepakt, maar een gozer bij mij op de sportschool zei dat ik bijna alles verlies? ???

Ik dacht juist aan de hand van informatie die ik heb verkregen hier op de site, dat je bij een winstrol kuur juist kwaliteit massa opbouwde en behield.

Wat denken/weten julie hiervan? Behoud ik het grotendeels? of verlies ik grotendeels?

Ik zie jullie reply's tegemoet.

Meeste behou je toch kerel ....7 kilotjes... lekker!!!.Lekker door vreten en trainen niks aan de hand.

• Topic Starter Topic Starter
ey rafael dat dacht ik dus ook ;)
Doorvreten en doortrainen :D

7kg is mooi.
Inject of orals?

Bij inject hou je de massa beter, maar injects zijn erg pijnlijk :(
en tja, winny is een "cutter" dus je zult het meeste houden.

Zou wel een kleine nakuur met Nolva nemen.

2 a 3 weken 20mg /d ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
thanx voor de reacties.
Ik weet dat het onverstandig is, maar ik ga niet nakuren.. wat nog stommer is, ik kuur niet na door financiele redenen.. kben nog student enz.. dus ja, ik weet dat et veel beter is, maar bij winny niet echt noodzakelijk. wel ga ik maria distel halen voor mijn lever. Et waren dan ook tabs van GS, kheb ook een logje open staan.

Die 25-50 euro voor nolvadex kan er niet af?

Zou eerder je geld voor mariadistel houden en dan nolva pakken als je ergens op wilt besparen

Trickster zei:
thanx voor de reacties.
Ik weet dat het onverstandig is, maar ik ga niet nakuren.. wat nog stommer is, ik kuur niet na door financiele redenen.. kben nog student enz.. dus ja, ik weet dat et veel beter is, maar bij winny niet echt noodzakelijk. wel ga ik maria distel halen voor mijn lever. Et waren dan ook tabs van GS, kheb ook een logje open staan.

Jezus... :(

Zorg dan eerst dat je je kuur + nakuur binnen hebt voor je ergens aan gaat beginnen. Dit is echt heel stom.

Koop ipv mariadistel voor je lever nolva. Want dit slaat dus echt nergens op.

pfff jezus, zo'n nakuurtje kost amper geld en je speelt tenminste op safe kerel.

Allereerst mijn complimenten bro..7kg! Heel netjes gedaan..imo is een winny only cycle nog steeds een toppertje voor beginners.

Mijn standaard recept na een kuur. Buiten Nolva en Clomid (alhoewel ik persoonlijk voor 7 weken winny geen nakuur nodig acht)

* tribulus dubbel gedoseerd
* creatine/vitargo
* amino tabs
* Vitamine b12 injecties

Verder wil ik voor mezelf na het einde van mijn huidge kuur starten HGH op 3iu per dag voor behoud van de gewonnen massa.

JuggerNaut zei:
Allereerst mijn complimenten bro..7kg! Heel netjes gedaan..imo is een winny only cycle nog steeds een toppertje voor beginners.

Mijn standaard recept na een kuur. Buiten nolvadex en Clomid (alhoewel ik persoonlijk voor 7 weken winny geen nakuur nodig acht)

* tribulus dubbel gedoseerd
* creatine/vitargo
* amino tabs
* Vitamine b12 injecties

Verder wil ik voor mezelf na het einde van mijn huidge kuur starten HGH op 3iu per dag voor behoud van de gewonnen massa.

Voor tribulus betaal je meer dan dat kleine beetje nolva, over de rest ga ik helemaal niet beginnen.

Verder misschien een tip voor je:
Pak ipv elke dag 3 iu HGH voor spierbehoud 5 iu HGH EOD, zijn wel leuke theorien over voor je eigen HGH productie minder te beinvloeden. Verder is 5 iu makkelijker met je 10 iu vials.

Hehehe...geen geld voor nolva.
trouwens, zou clomid pakken na een winny kuur maar ok.

Denk je dat mariadistel nu zo belangrijk is na zo'n kuur?
Koop de clomid nou kerel...zo duur is het niet.

dan zou ik er maar een lening voor afsluiten want ik zou egt nakuren, pak gewoon n doosje nlovadex of clomid ben je 2 tientjes kwijt maar weet ej zeker dat als je kilos zal verliezen na je kuur dat het niet komt omdat je niet hebt nagekuurd.

IKKE zei:
Die 25-50 euro voor nolvadex kan er niet af?

Zou eerder je geld voor mariadistel houden en dan nolvadex pakken als je ergens op wilt besparen

Zou ik ook doen,met nolvadex heb je meer kans dat je je gewonnen massa behoudt en omdat er hier sommige topics zijn waarin staat dat 20mg nolvadex ed volstaat en dat het daarboven nix meer brengt.Kun je deze langer aanhouden.Maar ook hierbij: goed blijven vreten/sporten

Trickster zei:
thanx voor de reacties.

damn man die 3 tientjes kunnen er toch wel vanaf

6-OXO in combinatie met methoxyisoflavone (1,5gr/dag) na een kuur doet wonderen... En is niet echt duur op 1fast400.

Gr.

door goede training en goede voeding kan je alles vasthouden , het is mij al 2 maal gelukt mijn kilo's te behouden , heb ook nooit een nakuur gedaan met winny only , het heeft weinig invloed op je hormonenhuishouden .

ik heb ook nog nooit nagekuurd.... ( ai mag ik dat wel zeggen ?....)

maar creatine na je kuur kan idd geen kwaad en neem die mariadistel ook nog, kan nooit geen kwaad alles eens zuiveren ;)

grtz

Terug
Naar boven