XXL Nutrition

Spierbehoud na winny only?

• Topic Starter Topic Starter
Ok dan! Goed om te horen dat et wel degelijk goed mogelijk is bijna alles te behouden zonder nakuur!

Maria distel wil ik wel cker doen, om mn lever beetje op te schonen.

ik ben het er niet helemaal mee eens..maar goed!

creatine geeft IMO een zeer vertekend beeld na een winny only zonder nakuur!

het vult je spiercel op met vocht, waardoor je in volheid en absolute kg's niets verliest, maar wacht maar tot je dan stopt met de creatine..dan val je ineens 3 kg af!

altijd nakuren, en die pot creatine kost je ook 3 tientjes net als je nolva!
het is al meerdere keren gezegd, maar dit soort zaken reserveer je voor aanvang van je kuur!

veel succes met het behouden van je gewonnen massa, en laat het een wijze les zijn voor de volgende keer! :)

goed blijven eten, en je eiwitten hoog houden!!

ik ben ook voorstander van de nakuur maar bij een winny only heb ik toch mijn twijfels.
voor zover ik weet werkt het niet onderdrukkend en voor gyno hoef je ook niet bang te zijn dus waarom die nolvadex???

maar ik ben ook maar een mens en mischien zie ik het verkeerd, dus wie kan mij overtuigen............

AAJ zei:
ik ben ook voorstander van de nakuur maar bij een winny only heb ik toch mijn twijfels.
voor zover ik weet werkt het niet onderdrukkend en voor gyno hoef je ook niet bang te zijn dus waarom die nolvadex???
maar ik ben ook maar een mens en mischien zie ik het verkeerd, dus wie kan mij overtuigen............

elke toediening van exogene hormonen zal je hpta onderdrukken. ook winny!!
ookal vind er geen aromatase plaats bij winny, kan je na het stoppen van je kuur gyno krijgen door de rebound van oestrogenen.

door nolvadex te gebruiken, voorkom je dit omdat het aan de ER hecht. daarnaast stimuleert het je LH en FSH aanmaak in de testes, waardoor je sneller zult herstellen!

G21 zei:
ookal vind er geen aromatase plaats bij winny, kan je na het stoppen van je kuur gyno krijgen door de rebound van oestrogenen.

door nolvadex te gebruiken, voorkom je dit omdat het aan de ER hecht. daarnaast stimuleert het je LH en FSH aanmaak in de testes, waardoor je sneller zult herstellen!

puike post, zeker voor een 15 jarige :p

G21 zei:

Precies bro!! Kwaliteitje !!!!! :thumb:

G21 zei:

kijk dit is nog eens een uitleg:clap:

karma voor jou

Dus, na al die ervaren bodybuilders die zeggen dat je toch wel beter kan nakuren, zegt er eentje dat je het toch niet hoeft, en dan zeg je: "Dankjewel! zie je wel dat ik gelijk heb!" Speel toch niet met je lichaam trickie , enne - imo kosten die tattoos van je wel bakken meer dan een potje nolva...

• Topic Starter Topic Starter
beetje hypocriet wat je praat allemaal.
Kzeg nergens dankjewel en al helemaal nii dat ik gelijk heb.

Nakuren is beter hoe je et nou went of keert.
Maar et is niet noodzakelijk.

daarvan wilde ik gewoon bevestiging.
En wat tattoos betreft das appels met peren vergelijken, als nolva zo goedkoop was had ik et wel gehaald, maar ik ga geen 50euro neertellen voor een niet noodzakelijke nakuur van 2weken.

Ik snap hier echt geen fl**ker van. Die discussie nakuur na nolvadex ja of nee is interessant, maar een argument an vijftig euro slaat echt kant noch wal. Waar hebben we het verdorie over, je bent toch "student"? Hang dan niet zo de gierige lul uit man, en koop die bende. Hoeft ook echt geen 50e te kosten.

Het is zijn lichaam. Als hij jullie raad en advies en kennis niet serieus neemt, is dat zijn eigen keus. Beetje dom, maar ja. Ik zou toch goed overwegen die nakuur wel te doen. Wat die tattoos betreft... ach ik betaal 80 euro per uur....zit wel iets meer onder, haha:D

Bulshit man,gewoon goed door vreten en trainen.Nakuur is niet nodig naar een stromba kuurtje.En als je ontlasting nog steeds dezelfde kleur heeft mag je de marid ook laten staan.

Enkele dingen om over na te denken...

NAKUREN
=======
Als je niet goed weet of je nu wel of geen nakuur moet doen, doe dan gewoon WEL een nakuur. Want veronderstel nu dat winstrol geen invloed op je HTPA had, en je wel clomid of nolva of 6-OXO of iets dergelijks neemt... Het enige neveneffect is dat je testosteronspiegel dan iets hoger dan normaal komt, hetgeen dan ook een gunstige invloed op je spiermassa heeft, dus waarom al die vragen van wel of niet nakuren?

MARIADISTEL ETC...
===============
En mariadistel is ook geen wondermiddel hoor mensen, vriend van me, zit aan tren en equipoise en m1t en hij heeft een bloedanalyse laten doen en z'n lever was er bijna aan, de dokter heeft hem onmiddelijk iets voorgeschreven om de lever te reiningen (ben de naam even kwijt, ik dacht promagnon ofzo...). De dokter zei ook dat mariadistel en N-acethyl-...(andere ingrediênt van pro liver) eigenlijk niet zoveel uitdoen omdat het veel te licht is voor de vervuiling van een kuur op te vangen, dusja... :rolleyes:

Gr.

info winny only

ik weeg 94 ben 191groot
wil 2 de kuur zetten maar winny only omdat ik drogemassa wil en kracht
en zo weinig vocht heb 7jaar geleden finabolan only gedaan maar helaas vind ik dat ni meer anders wist ik wel wat nemen
als je een betere kuur hebt zeg maar maar ni boven de 400 euro

een leuke beginnerskuur

Week #1: 4 iu's GH/day; 4 x Sostenon 250 mg.; 200 mg. Deca Durabolin; 1 x 50 mg. Teslac tabs/day

Week #2: 4 iu's GH/day; 5 x Sostenon 250 mg.; 200 mg. Deca Durabolin; 1 x 50 mg. Teslac tabs/day

Week #3: 4 iu's GH/day; 5 x Sostenon 250 mg.; 200 mg. Deca Durabolin; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; (pre a.m. workout) 2 x 25 mg. ephedrine tab, 200 mg. caffeine tab

Week #4: 4 iu's GH/day; 6 x Sostenon 250 mg.; 400 mg. Deca Durabolin; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; (pre a.m. workout) 2 x 25 mg. ephedrine tab, 200 mg. caffeine tab

Week #5: 6iu's GH/day; 6 x Sostenon 250 mg.; 400 mg. Deca Durabolin; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; (pre a.m. workout) 3 x 25 mg. ephedrine tab, 200 mg. caffeine tab

Week #6: 6 iu's GH/day; 6 x Sostenon 250 mg.; 400 mg. Deca Durabolin; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; (pre a.m. workout) 3 x 25 mg. ephedrine tab, 200 mg. caffeine tab

Week #7: off; 5000 iu HCG/day; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; 4 clenbuterol/day (2 days on 1 day off); 300 mg. caffeine x 6 days/week (a.m. only)

Week #8: off; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; 4 clenbuterol/day (2 days on 1 day off); 300 mg. caffeine x 6 days/week (a.m. only)

Week #9: 6 iu's GH/day; 1200 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 150 mg. Winstrol-V (50 mg. each M-W-F); 4 x 50 mg. Teslac tabs/day; 4 x 25 mg. ephedrine tab, 300 mg. caffeine tab (a.m. only)

Week #10: 6 iu's GH/day; 1200 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 150 mg. Winstrol-V (50 mg. each M-W-F); 4 x 50 mg. Teslac tabs/day; 4 x 25 mg. ephedrine tab, 300 mg. caffeine tab (a.m. only)

Week #11: 6 iu's GH/day; 1200 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 150 mg. Winstrol-V (50 mg. each M-W-F); 4 x 50 mg. Teslac tabs/day; 5 x Clenbuterol tabs, 300 mg. caffeine tab (a.m. only)

Week #12: 6 iu's GH/day; 1200 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 150 mg. Winstrol-V (50 mg. each M-W-F); 4 x 50 mg. Teslac tabs/day; 5 x Clenbuterol tabs, 400 mg. caffeine tab (a.m. only)

Week #13: 6 iu's GH/day; 1200 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 300 mg. Winstrol-V (100 mg. each M-W-F); 6 x 50 mg. Teslac tabs/day; 2 x 20 mg. Nolvadex tabs/day; 5 x 25 mg. Ephedrine tab, 400 mg. caffeine tab (a.m. only)

Week #14: 6 iu's GH/day; 1500 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 300 mg. Winstrol-V (100 mg. each M-W-F); 6 x 50 mg. Teslac tabs/day; 2 x 20 mg. Nolvadex tabs/day; 6 x 25 mg. ephedrine tab, 400 mg. caffeine tab (a.m. only)

Week #15: off 6 x 50 mg. Teslac tabs/day; 2 x 20 mg. Nolvadex tabs/day; 6 x 25 mg. ephedrine tab, 400 mg. caffeine tab (a.m. only)

**Week #16: off; 6 x 50 mg. Teslac tabs/day; 2 x 20 mg. Nolvadex tabs/day; 10 x Clenbuterol tab (Sun, Mon, Tue only), 400 mg. caffeine tab (a.m. only)

Allereerst mijn complimenten bro..7kg! Heel netjes gedaan..imo is een winny only cycle nog steeds een toppertje voor beginners.

Mijn standaard recept na een kuur. Buiten Nolva en Clomid (alhoewel ik persoonlijk voor 7 weken winny geen nakuur nodig acht)

* tribulus dubbel gedoseerd
* creatine/vitargo
* amino tabs
* Vitamine b12 injecties

Verder wil ik voor mezelf na het einde van mijn huidge kuur starten HGH op 3iu per dag voor behoud van de gewonnen massa.

nog altijd triblus aanraden?..internet sta vol met onderzoeken dat het niet werkt.

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

NAKUREN
=======
Als je niet goed weet of je nu wel of geen nakuur moet doen, doe dan gewoon WEL een nakuur. Want veronderstel nu dat winstrol geen invloed op je HTPA had, en je wel clomid of nolva of 6-OXO of iets dergelijks neemt... Het enige neveneffect is dat je testosteronspiegel dan iets hoger dan normaal komt, hetgeen dan ook een gunstige invloed op je spiermassa heeft, dus waarom al die vragen van wel of niet nakuren?

MARIADISTEL ETC...
===============
En mariadistel is ook geen wondermiddel hoor mensen, vriend van me, zit aan tren en equipoise en m1t en hij heeft een bloedanalyse laten doen en z'n lever was er bijna aan, de dokter heeft hem onmiddelijk iets voorgeschreven om de lever te reiningen (ben de naam even kwijt, ik dacht promagnon ofzo...). De dokter zei ook dat mariadistel en N-acethyl-...(andere ingrediênt van pro liver) eigenlijk niet zoveel uitdoen omdat het veel te licht is voor de vervuiling van een kuur op te vangen, dusja... :rolleyes:

Gr.

Ik heb 2 keer iets aan men lever gehad en mariadistel heeft men leven gered.
Maar je moet wel zien dat het juiste erinzit en genoeg nemen..legalon is het beste.
Hier is weer wel onderzoek van dat het toch een wondermiddel is.

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

ps.hgh verhoogde mijn billirubine waardes en leverwaardes,wat wijst op belasting.

Terug
Naar boven