Trickster
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 254
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

AAJ zei:ik ben ook voorstander van de nakuur maar bij een winny only heb ik toch mijn twijfels.
voor zover ik weet werkt het niet onderdrukkend en voor gyno hoef je ook niet bang te zijn dus waarom die nolvadex
maar ik ben ook maar een mens en mischien zie ik het verkeerd, dus wie kan mij overtuigen............
G21 zei:elke toediening van exogene hormonen zal je hpta onderdrukken. ook winny!!
ookal vind er geen aromatase plaats bij winny, kan je na het stoppen van je kuur gyno krijgen door de rebound van oestrogenen.
door nolvadex te gebruiken, voorkom je dit omdat het aan de ER hecht. daarnaast stimuleert het je LH en FSH aanmaak in de testes, waardoor je sneller zult herstellen!

Precies bro!! Kwaliteitje !!!!!G21 zei:elke toediening van exogene hormonen zal je hpta onderdrukken. ook winny!!
ookal vind er geen aromatase plaats bij winny, kan je na het stoppen van je kuur gyno krijgen door de rebound van oestrogenen.
door nolvadex te gebruiken, voorkom je dit omdat het aan de ER hecht. daarnaast stimuleert het je LH en FSH aanmaak in de testes, waardoor je sneller zult herstellen!
HeHe een 15 jarige met zoon post in de juiste termen, You"re kidding!lionel zei:

lionel zei:
thanks bro!G21 zei:elke toediening van exogene hormonen zal je hpta onderdrukken. ook winny!!

Trickster zei:

Allereerst mijn complimenten bro..7kg! Heel netjes gedaan..imo is een winny only cycle nog steeds een toppertje voor beginners.
Mijn standaard recept na een kuur. Buiten Nolva en Clomid (alhoewel ik persoonlijk voor 7 weken winny geen nakuur nodig acht)
* tribulus dubbel gedoseerd
* creatine/vitargo
* amino tabs
* Vitamine b12 injecties
Verder wil ik voor mezelf na het einde van mijn huidge kuur starten HGH op 3iu per dag voor behoud van de gewonnen massa.
NAKUREN
=======
Als je niet goed weet of je nu wel of geen nakuur moet doen, doe dan gewoon WEL een nakuur. Want veronderstel nu dat winstrol geen invloed op je HTPA had, en je wel clomid of nolva of 6-OXO of iets dergelijks neemt... Het enige neveneffect is dat je testosteronspiegel dan iets hoger dan normaal komt, hetgeen dan ook een gunstige invloed op je spiermassa heeft, dus waarom al die vragen van wel of niet nakuren?
MARIADISTEL ETC...
===============
En mariadistel is ook geen wondermiddel hoor mensen, vriend van me, zit aan tren en equipoise en m1t en hij heeft een bloedanalyse laten doen en z'n lever was er bijna aan, de dokter heeft hem onmiddelijk iets voorgeschreven om de lever te reiningen (ben de naam even kwijt, ik dacht promagnon ofzo...). De dokter zei ook dat mariadistel en N-acethyl-...(andere ingrediênt van pro liver) eigenlijk niet zoveel uitdoen omdat het veel te licht is voor de vervuiling van een kuur op te vangen, dusja...![]()
Gr.