XXL Nutrition

Spierbehoud na winny only?

Mooie oudejaars bump dit.

Ik heb 2 keer iets aan men lever gehad en mariadistel heeft men leven gered.

O my god wat een complete onzin (ps ik weet toevallig ook aardig wat over leverproblemen, heb zelf diversen artsen en ziekenhuizen bezocht)

Ik raakte ongeveer de helft kwijt na een winny only zonder nakuur. Dus ik zou toch maar een nakuur doen. Herstel ging wel super snel. Begon na een weekje of 3 weer te groeien. En WTF... geen geld voor een nakuur? Studenten hebben het in NL toch niet zo slecht? Dan drink je maar 3 biertjes minder komende vrijdag of je brengt wat lege flessen naar de Appie.

Ik heb 2 keer iets aan men lever gehad en mariadistel heeft men leven gered.

O my god wat een complete onzin (ps ik weet toevallig ook aardig wat over leverproblemen, heb zelf diversen artsen en ziekenhuizen bezocht)

ok ,waarom is het onzin?..ik heb cholestasis gehad en dit volledig kunnen onderdrukken met mariadistel..alle waardes bleven erdoor binnen de grens.

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

damn weeral een 4 jaar oud topic.gaat goed vandaag

Ik vind het knap 7 kg pakken op winny only ik zelf heb er maar 4 kunnen pakken waarvan 2kg over ofzo. Blijkbaar licht het er per persoon. Kracht kreeg ik er wel veel door
maar ook niet blijvend.

Misschien is het handig om in te stellen dat je topics, die ouder zijn dan een jaar, niet meer kan bumpen?

Terug
Naar boven