MuscleMeat

Spieren kweken, vet verliezen, verdikken

Pomphouding?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Is het niet goed?

Is er iets met het schema?

Nee, ik denk dat ik het ook ga doen!

nog tips om te verdikken?

grappig
maar nu echt wat kan je zoal doen?

als je dat alles in 1 keer kan (vet verliezen, spieren kweken, zwaarder worden, ...) en dat alles thuis zonder gewichten laat je het hier dan ook eens weten? je gaat onmiddellijk volgelingen hebben!

Ik bedoel alleen verdikken nu. Tips?

Wat wil je verdikken? Je reet? Je buik? Je hoofd? Je nek? Dit is tot nu toe het meest kansloze topic voor mij die ik ooit hier ben tegen gekomen.
Dit is nog triester dan al die gastjes die ff snel voor de zomer 'breed' willen worden.

Moehahahah

F'ing epic dit! :roflol:

Zelfs als het om een troll gaat

Met je kont op en neer bewegen?

Litertje olijfolie knallen, zal wel iets van een 9000kcals zijn.

Voor de rest veel en veel situps, zodat je buik mooi strak blijft en je niet te dik wordt.

ik heb nu een schemaatje gemaakt.

2x20 situps recht
2x15 situps links
2x15 situps rechts

2x10 pompen schouderbreedte
2x10 pompen breed

in pomphouding armen op grond en kont op en neer bewegen tot je niet meer kan en dan nog 25x extra

3x10 benen opheffen
3x10 kont van grond(5sec.)

1 minuut armen op grond en steunen platte rug
1 minuut fietsen benen in de lucht
1 minuut arm op grond zijkant

3x10 optrekken platte rug smal
3x10 optrekken platte rug breed

100x biceps + 50x biceps met 2kg
50x achter rug gewicht opheffen schouders 2kg
dit is mijn schema. Is dit goed, of moeten er nog aanpassing gebeuren?

Om te verdikken drink ik nu 2l water per dag en probeer 4-5x te eten per dag en eet veel fruit.
Is dit al een goed begin?

nou ja dat je 4-5 keer per dag eet is in ieder geval goed. Maar je denkt toch niet eerlijk dat je gespierde armen krijgt van 2kg dumbbells? Tuurlijk krijg je geen spieren als je er niet voor traint. Je krijgt toch ook geen geld zonder ervoor te werken. Een beetje rare vraag hoor vriend. 2L water is trouwens te weinig zelfs voor iemand die niet sport.

Dat je jezelf optrekt is in ieder geval wel al goed. Buik en onderbuik spieren train je blijkbaar ook al licht redelijk. Maar wil je verbreden dan moet je gewoon naar de gym gaan. Droger kan je misschien worden als jij je extra gaat inzetten met rugby en een goed voedingsschema opstelt.

@ TS
100 x biceps is veel te weinig, geen wonder dat je zo weinig weegt. Maak er minstens 200 x biceps van! 10 x pompen (push ups voor de NL'ers) is ook 2 x niks. Maak er ook maar minstens 100 van om het uur.

Hij is ook 1m60 he dat scheelt nogal. Op 75kg is ie dan al flink buff

Terug
Naar boven