Hallo,
Ik train nu zo'n drie jaar. De eerste 2 jaar heb ik zeer slecht getraint, te weinig gegeten en ben nauwelijks vooruit gegaan. Afgelopen jaar ben ik beter begonnen met trainen/eten. Toen heb ik echter een rugblessure gekregen waardoor ik weer een poosje stil heb gezeten.
Nu ben ik weer ontzettend gemotiveerd om opnieuw te beginnen want mijn rug is herstellende. nu vroeg ik mij af of het als natural zijnde door mijn voorgaande trainingsjaren niet enorm langzaam zal gaan om een goed fysiek op te bouwen? Hebben mensen hier ervaring mee/kennis van?
Helaas zal ik voorlopig niet kunnen squatten/deadliften/Bent over Rowen.
Wist niet goed waar ik dit moest zetten, dus hier maar geplaatst.
Ik train nu zo'n drie jaar. De eerste 2 jaar heb ik zeer slecht getraint, te weinig gegeten en ben nauwelijks vooruit gegaan. Afgelopen jaar ben ik beter begonnen met trainen/eten. Toen heb ik echter een rugblessure gekregen waardoor ik weer een poosje stil heb gezeten.
Nu ben ik weer ontzettend gemotiveerd om opnieuw te beginnen want mijn rug is herstellende. nu vroeg ik mij af of het als natural zijnde door mijn voorgaande trainingsjaren niet enorm langzaam zal gaan om een goed fysiek op te bouwen? Hebben mensen hier ervaring mee/kennis van?
Helaas zal ik voorlopig niet kunnen squatten/deadliften/Bent over Rowen.
Wist niet goed waar ik dit moest zetten, dus hier maar geplaatst.

. Telkens ik weer enkele maanden goed kan trainen boost ik vooruit. Eigenlijk moet ik het vooral hebben van die boosts, want er 1 jaar deftig trainen aan 1 stuk is er nog niet geweest bij mij. Vakanties, (her)examens ze eissen hun tol. Squatten is wel hetgeen dat mij na een dip goed vooruit helpt om die core te verstevigen. Met wat isolatie oefeningen ga je er niet komen imo. Toch succes!