Fitness Seller

spijt van vroegere gemaakte keuzes?

ik maak nooit slechte keuzes, dus nee

Te veel jointjes gerookt en andere rotzooi.

Waardoor ik met vwo capaciteiten, nu niet eens een middelbare school diploma heb.
En op MBO niveau 2 zit op het moment.

Maar ik ben nog maar 17, dus nog alle tijd om op me gemak mbo tot niveau 4 te halen, en dan deze opleiding op HBO te doen.

Verder wil ik straks wat auto's gaan handelen, om misschien ooit verder te gaan met de zaak van me vader.

Opzich is het wel relaxed dit niveau, want het is zo makkelijk dat ik er geen **** voor hoef te doen.
Dit kan ik goed combineren met mijn doelen in het KT gebied. Meestal iedere middag vrij (vanaf 12 uur). Ideaal dus!

Dat is wel relaxed, moet je geen stage doen oid?

Wat een falers, lees ik hier.
Trots zijn op je 250 deadlift, maar een leven als een k*t hebben

Tsja spijt moet je niet hebben man, als ik het over mocht doen zou ik een paar dingen anders doen, maar spijt: nee.

Vooral wat betreft school toch wel. Begrijp me niet verkeerd, kunst is een aangename richting om te volgen, niets zo leuk als tekenen en ontwerpen terwijl anderen met cijfertjes en economie bezig zijn, maar als ik het opnieuw zou mogen doen zou ik juist voor dat laatste kiezen. Heb je zoveel meer aan later.

Spijt hebben komt niet in mijn woordenboek voor. Ik kijk nooit naar het verleden maar focus me alleen op de toekomst. @Tiago Als jij je werk niet leuk vind en je gaat met tegen zin naar je werk, dan moet je morgen nog ontslag nemen en vooral al op jouw leeftijd, stress is katabool bro. Het leven is tekort om dingen te doen waar je geen zin in hebt.

zoals het topic zegt.

Nu dat ik werk heb, heb ik gemerkt dat ik wel redelijk veel spijt heb van de keuzes die ik gemaakt heb in het middelbaar. Zoals die andere post over het middelbaar deze was tof simpel en geen zorgen. Over de toekomst denken deed ik toen niet en ik ging er vanuit dat alles wel op zijn pootjes zou vallen.

Na mijn middelbaar nog proberen verder te studeren maar de drang om uit te slapen en opstap te gaan was te groot, conclusie faaljaar tot en met. Dan maar werken met mijn middelbaar diploma van kantoor kan ik je beloven dat je niet ver geraakt. Nu werk ik in een fabriek met k*t collegas, simpel en eentonig werk dat nooit verandert.

En op dat moment kan ik alleen ma denken van kijk u hier staan.. Terwijl het middelbaar altijd ma spelen was heb ik mijn toekomst al voor een deel verkloot.
Met mijn loon kan ik nog niet eens alleen wonen, ofwel wordt het tellen opt einde van de maand.

Dit is geen emo post ofzo maar zijn er nog mensen die iets hebben van ja ik kan meer maar heb voor het plezier gekozen en nu heb ik er toch wel spijt van.

Dat moment heb ik gekend: ik was 17 en had diverse Mavo's verpest. Ik was al jaren de hele dag stoned.

Na een lang verhaal (kort-Mbo, lang-Mbo) heb ik uiteindelijk toch Hbo gedaan.

Als ik nu naar mijn salaris kijk, ben ik blij dat ik toen de juiste keuze heb gemaakt.

Je bent zeker niet de enige. Succes verder!

BBL leerbaan. meestal van 06.00 tot 12.00 uur werken :)
dinsdag school tot half 5

Lekker, toen ik nog BBL deed moest ik van 8 tot 5 werken.:o

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Spijt hebben komt niet in mijn woordenboek voor. Ik kijk nooit naar het verleden maar focus me alleen op de toekomst. @Tiago Als jij je werk niet leuk vind en je gaat met tegen zin naar je werk, dan moet je morgen nog ontslag nemen en vooral al op jouw leeftijd, stress is katabool bro. Het leven is tekort om dingen te doen waar je geen zin in hebt.

Wat een verbazend wijze post van jou Kwarko.

ik had al veel eerder voor de trein moeten springen

Gewoon lekker deeltijd studeren. Krijg je nog inkomen en kan je gelijk leren voor een bereoep wat je wel wat vind.

Spijt, 22 jaar????

Je kunt nog alle kanten op.

wacht...wacht...begrijp ik nou dat er geen restart optie is??? :eek: f*

als ik terug mocht gaan zou ik een aantal dingen wel flink anders aanpakken ja...

wel grappig dat ik hierop stuit,
want ik doe nu 3vwo ben sinds 11 maart 15,
maar ik heb er echt geen zin in (nee ik rook niet drink met mate)
en zit er echt over na te denken om te zakken naar havo,
nou is dat niet zoerg, maar dat is de eerste stap...

hmm nog maar een keer goed nadenken dan.

Kun je vwo makkelijk aan? zo ja, gewoon blijven doen. Als je onder je niveau gaat zitten heb je kans dat je hier later echt spijt van gaat krijgen. Mijn ma ging vroeger ook van vwo naar havo en heeft hierdoor een opleiding die ze graag wou volgen niet kunnen doen. Het is k*t dat je lang op school moet zitten maar daar moet je gewoon doorheen bijten. In de 4e en 5e klas had ik ook zo'n gigantische hekel aan school. zat ook te twijfelen of ik niet gewoon mbo moest gaan doen ofzo. Uiteindelijk toch maar gebleven (gelukkig) en over paar maandjes vwo examen doen.

Geef het niet op, anders heb je later wss dikke spijt ;)

je stelt je aan. je bent ****ing 22. Ga studeren man

wacht...wacht...begrijp ik nou dat er geen restart optie is??? :eek: f*

als ik terug mocht gaan zou ik een aantal dingen wel flink anders aanpakken ja...

Ja ik ook, maar door schade en schande word men wijs.
Je moet tegenwoordig tot je 67e werken, misschien tegen die tijd wel tot je 70e.
Dus zelf ik met me 40e ga schoolbanken weer in voor 3 jaar, dus ach.En ik ben niet eens de enigste.
Door de vele ontslagen vanwege de recessie zijn veel mensen genoodzaakt om zich om te gaan laten scholen.

Stilstand is altijd achteruitstand hoe jong/oud je ook bent.

Te veel jointjes gerookt en andere rotzooi.

Waardoor ik met vwo capaciteiten, nu niet eens een middelbare school diploma heb.
En op MBO niveau 2 zit op het moment.

Maar ik ben nog maar 17, dus nog alle tijd om op me gemak mbo tot niveau 4 te halen, en dan deze opleiding op HBO te doen.

Verder wil ik straks wat auto's gaan handelen, om misschien ooit verder te gaan met de zaak van me vader.

Opzich is het wel relaxed dit niveau, want het is zo makkelijk dat ik er geen **** voor hoef te doen.
Dit kan ik goed combineren met mijn doelen in het KT gebied. Meestal iedere middag vrij (vanaf 12 uur). Ideaal dus!

Daar zou ik nog zekers dan 5-10 jaar mee wachten. :roflol:

Terug
Naar boven