AndroidHealthClinic

spijt van vroegere gemaakte keuzes?

Nee, allereerst denk ik zelden terug aan het verleden en ten tweede hebben deze keuzes gemaakt wie ik nu ben.. het had slechter af kunnen lopen. :)

het gaat om tweedehands auto's
en op het moment kan er goed geld mee verdiend worden.

je moet er alleen wel wat voor doen
Ja veel speuren in krantjes, weten wat je koopt, handig zijn met restaureren en dan kan je er zeker je boterham mee verdienen. Lijkt me ook wel een leuke bezigheid. Kijk zelf ook altijd naar Wheeler Dealers weet niet of je dat prog. kent?

heb wel enigzins spijt mbt vrouwen, dat ik niet alle kansen gepakt heb toen het kon :D

Waar een wil is is een weg.

22 jaar.. ga potverdomme leren, nu kan het nog!
stel dat je nou 45 was geweest...

Zie hier dat de meesten foute keuzes gemaakt hebben door niet verder te studeren of de verkeerde richting hebben gekozen.

Ik zit nu in mijn 3de en laatste jaar marketing. Volgend jaar doe ik een schakeljaar om dan een jaar handelswetenschappen te doen. Zo geraak ik aan mijn master handelswetenschappen. :)

De weg is nog lang, maar die 2 jaar verder studeren zullen de rest van mijn leven bepalen( qua werk).

Ik ben 26 jaar oud en in Februari 2010 begonnen met de opleiding Pabo op Inholland.
Dit na 5 jaar werken als automonteur.

Ik heb in het verleden ook de verkeerde keuzes gemaakt toen ik op de Havo zat.
Heb 5 jaar weggegooid omdat ik liever op straat met vrienden ging hangen.

Ben toegelaten via een 21+ toets en ondanks dat het ERG wennen is, ben ik zoooooooo blij dat ik het gedaan heb!

Laatst bewerkt:
Ik was gestopt met de opleiding schoonheidsverzorging. Van het instituut kreeg ik geen geld terug (van het jaar wat ik nog moest doen). Heb wel een aantal certificaten en ga dit jaar de opleiding als nog doen . Dit keer wel op een ROC . Ik denk dat de wellness branche (sport,voeding,uiterlijke verzorging ,massages etc.) het erg goed gaan doen in de toekomst. Maar ik kan het fout hebben.

Tuurlijk denk ik wel eens, als ik die of die keuze had gemaakt. Maar is nu eenmaal zo gegaan zoals het is gegaan. Dromen is leuk, maar de realiteit is een feit.
Soms denk ik nog wel eens om iets te gaan doen, maar niet helemaal fair tegeover vrouw en kids om nog meer tijd in mezelf te steken.
Werk volle week, train 4x per week en dan ook nog eens opleidingen ofzo gaan doen. Dat trek ik zelf denk ik niet eens meer:D

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

heb wel enigzins spijt mbt vrouwen, dat ik niet alle kansen gepakt heb toen het kon :D

Erg herkenbaar:D

Geen zin?
Dat je naar havo zakt omdat je het niet kan okee. Maar als je zakt omdat je geen zin hebt ben je gewoon een lazy ****, of je hebt echt geen levensdoel.

+1. Ik doe universiteit en daar is echt niet dat je alleen maar dingen moet doen die je die je leuk vind hoor. Sommige dingen die je moet doen zijn nou eenmaal k*t, bijt je er even doorheen en je hebt er later in je leven profijt van.

Spijt niet, van elke fout die ik heb gemaakt heb ik geleerd. Wat ik ook heb geleerd is dat je je eigen legende moet leven, dit is alleen bijna niet te doen in deze maatschappij.

eigenlijk heb ik nooit spijt van gemaakte keuzes. Alleen wel spijt van NIET gemaakte keuzes. Als ik kies, dan doe ik dat omdat het op dat moment de beste keuze lijkt. Om daar achteraf spijt van te krijgen is de realiteit van het moment te ontkennen. Maar bepaalde keuzes niet durven nemen, daar heb ik nog steeds spijt van.

Ja veel speuren in krantjes, weten wat je koopt, handig zijn met restaureren en dan kan je er zeker je boterham mee verdienen. Lijkt me ook wel een leuke bezigheid. Kijk zelf ook altijd naar Wheeler Dealers weet niet of je dat prog. kent?

Jij was er ook al vroeg bij

Kijk het programma ook wel eens.
leuk programma.

maar mijn vader krijgt handel (inruilers) van merk dealers toegedeeld.
Hij word dan gebeld en moet zeggen wat hij er in zit (€€)

meestal probeert ie ze gelijk door te verkopen aan andere handelaren.

soms wat aan een particulier. beetje bij lakken met een lak stift, netjes polijsten en wassen. nog een beetje uit stofzuigen. en de auto ziet er al een heel stuk beter uit.

En zo'n website als DBB Big-T, zit daar enige winst aan? lijkt mij niet waar het om draait bij zo'n forum. maar met dit aantal bezoekers is het wel een ander verhaal misschien?

wel grappig dat ik hierop stuit,
want ik doe nu 3vwo ben sinds 11 maart 15,
maar ik heb er echt geen zin in (nee ik rook niet drink met mate)
en zit er echt over na te denken om te zakken naar havo,
nou is dat niet zoerg, maar dat is de eerste stap...

hmm nog maar een keer goed nadenken dan.

Niet doen! Dat is gewoon stom.

In feite is het zelfs slimmer om HAVO te doen dan VWO. Want dan kun je na 5 jaar al beginnen met een gerichte vervolgopleiding (HBO) en als je dan in 1 jaar je propedeuse haalt kun je alsnog zonder tijdsverlies WO gaan doen.

:rolleyes: Je kunt beter gewoon vwo afmaken, dan heb je daarna veel meer keus in vervolgopleidingen. Het is gewoon niet slim om expres van vwo naar havo te gaan omdat je er 'geen zin meer in hebt'.

fakking aansteller, 22 jaar en nu al een midlife crisis...

ga studeren, koekwous!

Je leven ligt nog helemaal voor je, ik ( zoals vele mensen ) heb ook domme keuzes gemaakt in mijn schoolperiode , veel jointjes . veel afwezig zijn omdat je in school geen interesse hebt.
En dan nu zit ik hier ook, maar ik ben van plan een cursus via VDAB te volgen ivm webdesing . en dan nog je bent nog jong veel mensen van jou leeftijd zitten nog altijd op school.

Terug
Naar boven