Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tenzij het tweedehands handel is, als je handig bent valt daar altijd wel wat te verdienen.
Ja veel speuren in krantjes, weten wat je koopt, handig zijn met restaureren en dan kan je er zeker je boterham mee verdienen. Lijkt me ook wel een leuke bezigheid. Kijk zelf ook altijd naar Wheeler Dealers weet niet of je dat prog. kent?het gaat om tweedehands auto's
en op het moment kan er goed geld mee verdiend worden.
je moet er alleen wel wat voor doen
Tenzij het tweedehands handel is, als je handig bent valt daar altijd wel wat te verdienen.
Ja maar dat is wel een specifiek segment in de markt, geen normale auto's. Wel goed dat hij dat gat in de markt wist uit te buiten...Handige tieners kunnen best succesvol zijn
http://www.fd.nl/artikel/13404148/puber-zeventien-binnen-anderhalf-jaar-top
je stelt je aan. je bent ****ing 22. Ga studeren man

heb wel enigzins spijt mbt vrouwen, dat ik niet alle kansen gepakt heb toen het kon![]()

Geen zin?
Dat je naar havo zakt omdat je het niet kan okee. Maar als je zakt omdat je geen zin hebt ben je gewoon een lazy ****, of je hebt echt geen levensdoel.
Ja veel speuren in krantjes, weten wat je koopt, handig zijn met restaureren en dan kan je er zeker je boterham mee verdienen. Lijkt me ook wel een leuke bezigheid. Kijk zelf ook altijd naar Wheeler Dealers weet niet of je dat prog. kent?
wel grappig dat ik hierop stuit,
want ik doe nu 3vwo ben sinds 11 maart 15,
maar ik heb er echt geen zin in (nee ik rook niet drink met mate)
en zit er echt over na te denken om te zakken naar havo,
nou is dat niet zoerg, maar dat is de eerste stap...
hmm nog maar een keer goed nadenken dan.
In feite is het zelfs slimmer om HAVO te doen dan VWO. Want dan kun je na 5 jaar al beginnen met een gerichte vervolgopleiding (HBO) en als je dan in 1 jaar je propedeuse haalt kun je alsnog zonder tijdsverlies WO gaan doen.
Je kunt beter gewoon vwo afmaken, dan heb je daarna veel meer keus in vervolgopleidingen. Het is gewoon niet slim om expres van vwo naar havo te gaan omdat je er 'geen zin meer in hebt'.