MuscleMeat

split in 3 of 4 dagen?

bsbsbs

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
392
Lengte
1m66
Massa
66kg
Vetpercentage
6%
Heb 2 maanden fullbody gedaan(MA WO VR) en vind dat wel welletjes.
Wil nu voor het eerst split gaan doen en weet al dat ik maandag dan borst+biceps doe :sd: .......maar de rest past niet echt...in 4 dagen te korte trainingen en in 3 dagen te lange

ma borst+biceps
wo benen+triceps(rare combinatie ?)
vr rug+schouders

werkt dit?
of

ma borst+biceps
di benen
do rug schouders
vr triceps....(beetje weinig)
Ik wil in ieder geval niet mijn benen, schouders en rug gaan verdelen over meerdere dagen tenzij daar een goede reden voor zou zijn.
help me is

2 maanden...
beginner? post je vorige schema?

Dag 1 : Rug + Borst + Schouders
Dag 3 : Benen
Dag 5 : Biceps + Triceps

Dag 1 : Schouders + Triceps
Dag 2 : Rug
Dag 4 : Borst + Biceps
Dag 5 : Benen

ik doe m zo.

Dag 1 : Rug
Dag 2 : Benen
Dag 5 : Schouders + Triceps

werkt goed bij mij. 70 min trainingstijd ongeveer. +/- 2 min. rust tussen elke set.

• Topic Starter Topic Starter
ik doe m zo.

Dag 1 : Rug
Dag 2 : Benen
Dag 5 : Schouders + Triceps

werkt goed bij mij. 70 min trainingstijd ongeveer. +/- 2 min. rust tussen elke set.

bedankt voor de replies
schouders dag na borst lijkt me in mijn geval wel k*t aangezien mijn schouders behoorlijk lijden bij benchpress, of ik zou die dan op zaterdag moeten pakken maar ik wil niet ims weekend trainen :<

net in ieder geval alvast begonnen en borst/biceps/buik/onderarm gedaan...kon makkelijk een uur vullen dus ging voldaan weg
(incline bench 11x 10x 9x)
(dumbbell press 6x(vergat te ademen :p)12x 10x 7x)
(liggende flyes 12x 10x 10x)
(ez-bar curl 10x 7x 7x)
(preacher curl 8x 7x)
(machine crunches 10x 8x)
(barbell wrist curls 12x 10x 8x jezus wat een pomp geeft deze oefening, onderarmen deden gewoon pijn en leken op drumsticks)

nou ga ik dan maar waarschijnlijk toch het 3 daags splitje doen, aangezien ik 4 te moeilijk vind om te vullen...volgende trAining benen :heart: squat :heart:

ik ben benieuwd als jullie een dag alleen rug trainen hoeveel en welke oefeningen doen jullie dan hoeveel herhalingen en hoe lang ben je daar ongeveer mee bezig ?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben benieuwd als jullie een dag alleen rug trainen hoeveel en welke oefeningen doen jullie dan hoeveel herhalingen en hoe lang ben je daar ongeveer mee bezig ?

4 oefeningen van 3 setjes per, rug is een hele grote spiergroep dus die vergt ook heel veel werk
bijvoorbeeld
begin met bend over rows (compound voor je hele bovenrug.achterkant schouders pak je hier ook mee), dan ga je deadliften(wederom een compound die heel goed voor je onderrug en nog tig andere spieren is),chin-ups(optrekken met breede greep) is ook een hele zware/goede oefening die je erbij kunt pakken en als laatste kan je bijvoorbeeld nog de pulley doen, dat is hoe ik het het liefste zou doen.

deadlift 3s
chinups 3s
cable rows 3s
dumbbell rows 3s
pulldowns 3s
shrugs 3s
+oef onderrug. 3s

Terug
Naar boven