XXL Nutrition

spoiler in word mogelijk?

edit: nvm, gaat niet werken.

• Topic Starter Topic Starter
hmm... jammer, is verrekte handig.

Gewoon typen:

CLICK FOR SPOILER

En dan niks invoeren.. degene die het leest denkt dan dat hij iets fout doet.
:trollface:

Wat je zou kunnen doen is:
In word document is de achtergrond automatisch wit. Zet de letterkleur ook op wit en wat je typt zie je dan niet meer. Je kunt er dan voor zetten: Spoiler: .

Als je het bericht wilt lezen kun je de tekst highlighte/markeren met je linker muisknop (zoals je ook tekst kopieert) want dan word de achtergrond van de tekst blauw en wordt de tekst zelf ook leesbaar.

Natuurlijk alleen mogelijk als het een computer bestand blijft.

^ Dat zei ik ook, maar als de tekst wit is en je highlight het, blijft het dan niet wit? Daarom heb ik me post ge-edit. :p

Ja gewoon die kleur veranderen

k*t goede kleur staat heir niet tussen

Of zwarte marker als dat kan.

^ Dat zei ik ook, maar als de tekst wit is en je highlight het, blijft het dan niet wit? Daarom heb ik me post ge-edit. :p

Net zelf uitgeprobeerd en je had idd gelijk ;-) Letters zijn dan inderdaad nog steeds niet zichtbaar.
Wat je wel kunt doen is met de functie '' Markeerstift '' het dan weer leesbaar maken. Het zijn dan nog steeds witte letters maar deze komen wel naar voren op een donkere achtergrond.

Maargoed, dan moet je de lezer wel weer informeren dat het een gedoetje is om de tekst zichtbaar te maken :o

Anders wat andere varianten pakken zoals inderdaad een k*t kleur geven die je wel ziet maar waar je niet makkelijk over heen leest. Of extra kleine lettertypes.

Laatst bewerkt:
Wat bedoeld de ts nou precies?

Of zo eentje:

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 20:59 ----------

Of zo eentje:

Of zo eentje:

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 20:59 ----------

Of zo eentje:

Alle spoilers open geklikt en alles wat ik krijg is een 'Problem?'...
Had toch wel iets beters verwacht. Net als aan het einde van een regenboog een pot goud staat.

Alle spoilers open geklikt en alles wat ik krijg is een 'Problem?'...
Had toch wel iets beters verwacht. Net als aan het einde van een regenboog een pot goud staat.

Dit was nou een spoiler lol.
Ik die dingen allemaal openklikken.. terwijl ik bezig ben zie ik jou post.. :fuu:

• Topic Starter Topic Starter
Wat je zou kunnen doen is:
In word document is de achtergrond automatisch wit. Zet de letterkleur ook op wit en wat je typt zie je dan niet meer. Je kunt er dan voor zetten: Spoiler: .

Als je het bericht wilt lezen kun je de tekst highlighte/markeren met je linker muisknop (zoals je ook tekst kopieert) want dan word de achtergrond van de tekst blauw en wordt de tekst zelf ook leesbaar.

Natuurlijk alleen mogelijk als het een computer bestand blijft.
Dat is niet hetzelfde als een spoiler.
Dan maak je de tekst onzichtbaar maar verberg je niet zodat je meer ruimte hebt. snappie?

Terug
Naar boven