XXL Nutrition

Sportfood.nl verkoopt CoC grippers

dit is interessant :D

zeker, ik ga morgen de 1.5 en 2 op de mail zetten

interessant maar ik heb geen idee welke ik het beste kan bestellen.

om een indicatie te geven van mijn grip; overhand grip deadlift kan ik met 220kg

ik zou er 1 willen waar ik een paar reps mee kan doen en 1 die ik wel in beweging maar niet dicht krijg.

kan iemand mij advies geven?

interessant maar ik heb geen idee welke ik het beste kan bestellen.

om een indicatie te geven van mijn grip; overhand grip deadlift kan ik met 220kg

ik zou er 1 willen waar ik een paar reps mee kan doen en 1 die ik wel in beweging maar niet dicht krijg.

kan iemand mij advies geven?

Coc 1, 2, 2,5 en 3.

:heart:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die staan op mn sinterklaaslijstje :D

Het verschil tussen de 1 en 2 is bijna twee keer zo klein als het verschil tussen de 2 en 3, dat maakt de 2.5 wel nuttig, maar de 1.5 overbodig. Sowieso, als je al een redelijke gripkracht hebt en consistent met die dingen aan de gang gaat kun je binnen een jaar echt wel aan de #3 beginnen.

zou eerder zeggen 1.5 erbij, its not very likely dat je de 3 binnen een jaartje nodig hebt?

Calibre zei dat 1,5 onnodig is. Verder is 220 deadlift overhand best veel, alhoewel ik geen idee heb hoeveel crushgrip je dan hebt, maar ik neem aan dat je dan toch wat kracht in je handen hebt.

allright, dan schrap ik die 1.5 ook en ga voor de 2 en 2.5

@ alex: ben jij nou met beide handen even sterk op die dingen? streef je daar naar? of wil je gewoon met je sterkste hand uiteindelijk (ooit :P) die 4 sluiten

Calibre zei dat 1,5 onnodig is. Verder is 220 deadlift overhand best veel, alhoewel ik geen idee heb hoeveel crushgrip je dan hebt, maar ik neem aan dat je dan toch wat kracht in je handen hebt.

mijn 1.5 is echt nauwelijks zwaarder dan mijn 1. Komt er op neer dat ik bij high reps met 1.5 net een 2tal herhalingen minder kan doen. Heb die 1.5 dus nog niet gebruikt ook niet, ofwel 1 of 2.

Ik ga ook de 2 en 2,5 bestellen. 1 heb ik al meerdere keren geclosed. En ik heb ook nog zo'n ivanko supergripper die ik oa voor reps en warming up kan gebruiken.

Benieuwd wanneer ik ze in huis heb, wil over 1,5 week met mn nieuwe schema beginnen, dus kan ze goed gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb binnen een maandje die beef builder superm aster geclosed en hoop toch wel richting oud en nieuw de #3 te closen....dus tis altijd een gok welke je moet hebben...

misschien een beetje optimistisch maar ik heb de 2 en de 3 besteld:eek:

Geweldig nieuws! Wil ze al 'n tijdje hebben en toevallig baalde ik gisteren nog dat ze nergens in NL te koop waren :D

Terug
Naar boven