- Waardering
- 3
"haha"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, ik deadlift 130 met mixed grip en krijg de nr 1 max 10x dicht. Dan moet een nummertje 2 wel lukken met een pronated 220 kg deadlift.

Dat klopt, mighty.
Aardig sterk op die coc's, grote handen?

haha, ik lift 180 pronated en close de 1 nieteens met links, simpelweg omdat je amper carry-over hebt naar crushing grip met oefeningen als DL enz.
Maar ik lees wel vaker rare beweringen van jou, tijger.
My lord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat excuses wel op zijn plaats zijn nu ik dit lees, or else I'm finished!!!!!!!!!
Beste barka, wil je me alsjeblieft niet vermorzelen tussen je coc#1 verwoestende godenvingers, ik wist duidelijk niet met wie ik te doen het toen ik mijn eerste, roekeloze post hier maakte.
welgemeende excuses,
Antonio.

"Ik ga ze ook bestellen. De #1, #2, #2,5 en de #3. Is het ook mogelijk om de Extensor Bands te bestellen (-Ironmind Enterprises)?

My lord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat excuses wel op zijn plaats zijn nu ik dit lees, or else I'm finished!!!!!!!!!
Beste barka, wil je me alsjeblieft niet vermorzelen tussen je coc#1 verwoestende godenvingers, ik wist duidelijk niet met wie ik te doen het toen ik mijn eerste, roekeloze post hier maakte.
welgemeende excuses,
Antonio.
![]()
Gaat echt nergens meer over dit. wie ben jij trouwens![]()
Voorlopig worden alleen de grippers besteld, maar mocht er grote behoefte zijn aan andere artikelen dan wordt dat natuurlijk ook bekeken.
k*tzooi ik heb net vorige week uit amerika besteld
zal ik nog wel duurder uit zijn ook als ik een naheffing krijg
Kan best nog eens meevallen.k*tzooi ik heb net vorige week uit amerika besteld
zal ik nog wel duurder uit zijn ook als ik een naheffing krijg
ik heb 93,60 overgemaakt nu voor de trainer, #1, #2 en #2.5.
heb je geen naheffing gekregen?