AndroidHealthClinic

Sportfood.nl verkoopt CoC grippers

idd, ik deadlift 130 met mixed grip en krijg de nr 1 max 10x dicht. Dan moet een nummertje 2 wel lukken met een pronated 220 kg deadlift.

Ik deadlift op het moment misschien 150 kilo (wss niet eens) pronated, maar kan wel de 2.5 links en rechts closen en de 3 bijna.
Maakt dus geen **** uit, wat je kunt DLen.;)

Mss bestel ik binnekort de #1 :cool:

Jezus:roflol:

My lord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat excuses wel op zijn plaats zijn nu ik dit lees, or else I'm finished!!!!!!!!!

Beste barka, wil je me alsjeblieft niet vermorzelen tussen je coc#1 verwoestende godenvingers, ik wist duidelijk niet met wie ik te doen het toen ik mijn eerste, roekeloze post hier maakte.

welgemeende excuses,

Antonio.

???

Gaat echt nergens meer over dit. wie ben jij trouwens ???

My lord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat excuses wel op zijn plaats zijn nu ik dit lees, or else I'm finished!!!!!!!!!

Beste barka, wil je me alsjeblieft niet vermorzelen tussen je coc#1 verwoestende godenvingers, ik wist duidelijk niet met wie ik te doen het toen ik mijn eerste, roekeloze post hier maakte.

welgemeende excuses,

Antonio.

???

Gaat echt nergens meer over dit. wie ben jij trouwens ???

Hahahahaha

hahaha, banned.

EricR altijd lekker droog he :D

wie is er banned?

De Captains of Crush grippers zijn besteld!
Meer informatie kun je alvast hier vinden: SportFood.nl voor sportvoeding

Voor degenen die besteld hebben (dank hiervoor), vergeet niet snel de betaling in orde te maken, dan kunnen de grippers snel naar je verstuurd worden!

Er is een aardige voorraad besteld dus bestellingen kunnen nog steeds gedaan worden via info@sportfood.nl
Voorlopig worden alleen de grippers besteld, maar mocht er grote behoefte zijn aan andere artikelen dan wordt dat natuurlijk ook bekeken.

Bij ons krijg je overigens de 100% garantie dat je de grippers ook daadwerkelijk in huis krijgt, dus geen douane onzin of mysterieuze verdwijningen door de post. Komt je gripper niet aan, dan geld terug.
Ook bieden wij garantie als de gripper beschadigd aankomt, ook dan 100% geld terug.

Sportieve groeten,

Bas

k*tzooi ik heb net vorige week uit amerika besteld :P

zal ik nog wel duurder uit zijn ook als ik een naheffing krijg

k*tzooi ik heb net vorige week uit amerika besteld :P

zal ik nog wel duurder uit zijn ook als ik een naheffing krijg
Kan best nog eens meevallen.
Ik had een collega lief aangekeken en hij heeft het voor me besteld met zijn creditcard.
Alles bij elkaar was het 105 euro voor de grippers 1, 2, 3 en 4.
Het duurde iets van anderhalve week voor ik het had.

ik heb 93,60 overgemaakt nu voor de trainer, #1, #2 en #2.5.

heb je geen naheffing gekregen?

Terug
Naar boven