XXL Nutrition

Sportmassage goed voor je een kuur begint?

Synthesis

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Vroeg mij af of dit soms een goed idee was voor dat je een kuur begint. Vooral een kuur met weken aan een stukken korte esters die ed worden gezet in redelijk hoge dossisen om zo de pijn van die prop injects te verminderen.

Idee achter dit is om de spieren wat losser en soepeler te maken. Misschien dat de injectiepijn dan wat zou minderen?

Loop nu na de 3de dag met behoorlijk wat koorts en het manken is er een beetje over..

Iemand ervaring mee?

Koorts door injects? Zou ik direct denken aan een allergische reactie.

Als jij de spier zo min mogelijk beweegt tijdens de inject zal je geen weefsel beschadigen en zal je daardoor geen pijn krijgen. Een intolerantie van een bepaalde olie of solvent zal je niet oplossen door de sportmassage.

Wel een massage van de injectieplek nadien kan helpen zodat de olie beter verspreid.

Volgens mij is het juist de bedoeling dat de olie in een depot blijft zitten voor een gelijkmatige afgifte/opname?

Klinkt alsof je test flu hebt btw.
Waar zet je?En wat en welke hoeveelheid?

Bij volgende injectie, een 30' op voorhand, een ibuprofen nemen tegen ontstekingen

• Topic Starter Topic Starter
Zit al aan 2-3 Ibuprofens per dag.
Zet in de Glutes en Quads.
150mg Test P ed

Heb hiervoor al cypionates and enanthates gezet en daar niks van last van.
Zal ook niet liggen aan hoe ik injecteer, ben daar enorm precies in.

Is ook een ander merk deze dan die dat ik vroeger had. Had eerder ok wel eens last van props van een ander merk maar niet zo erg, deze lijken erger dan toen ik 60-80mg Winny injects zette ed. Heb dat toen 2 weken kunnen volhouden..

Hm ik had hetzelfde probleem met test e van een gerenommeerd merk, elke inject hetzelfde drama.
Uiteindelijk andere gear gehaald en problem solved.
Succes!

Koorts door injects? Zou ik direct denken aan een allergische reactie.

Google eens op test flu. Heb ik ook eens gehad, de eerste keer dat ik een overdreven frontload gezet heb met sust. Het kan idd ook een infectie of allergische reactie zijn maar dus ook een overdaad aan test.

Google eens op test flu. Heb ik ook eens gehad, de eerste keer dat ik een overdreven frontload gezet heb met sust. Het kan idd ook een infectie of allergische reactie zijn maar dus ook een overdaad aan test.

Als ik het zo direct eens lees dan zou het mogelijk kunnen zijn door mogelijk gecontamineerde vials?

Is nu de 4de dag, en de eerste plaats waar ik injecteerde is nu al wat minder in pijn, maar nu komende plekken 2 en 3 meer (linker + rechter glute)..

Masseren heeft bij mij een wisselend succes, soms masseer ik na een inject of met pijn en wordt het erger en soms helpt het. Koelen met ijs of een coolpack helpt beter.

Als ik het zo direct eens lees dan zou het mogelijk kunnen zijn door mogelijk gecontamineerde vials?

De hoeveelheid BA en BB zorgt ervoor dat een infectie veel eerder het resultaat is van een niet schone naald dop van vial niet schoonmaken met alcohol....dan de AAS zelf. Zelfs al is de productie van een vial zo schoon niet wordt het verwarmd, daarna gefilterd door 0.2um en daarna zoveel middelen in gestopt dat ziektekiemen het niet redden. Ik geloof niet zo in de gecontamineerde vial.

Ja ik ook niet...denk dat het eerder de kristalisering is met dit merk..

Qua steriel injecteren, nja, heb vorige kuur mss wel 100 keer geinjecteerd, weinig last van. Ik gebruik altijd meerdere naalden en meerdere alcohol pads, verder zog ik dat eigen huid met antibacteriele zeep is gewassen, etc. Aan dit zal het zeker niet liggen...pijn is gewoon vergelijkbaar met op water-gebaseerde Winny injects..

Ja ik ook niet...denk dat het eerder de kristalisering is met dit merk..

Qua steriel injecteren, nja, heb vorige kuur mss wel 100 keer geinjecteerd, weinig last van. Ik gebruik altijd meerdere naalden en meerdere alcohol pads, verder zog ik dat eigen huid met antibacteriele zeep is gewassen, etc. Aan dit zal het zeker niet liggen...pijn is gewoon vergelijkbaar met op water-gebaseerde Winny injects..

Marcel gaf je een goed advies. Gewoon een ander merk proberen.

Ja klopt, ik ken het begrip of fenomeen test flu wel. Maar ts heeft andere symptomen, langere duur. Echt injectieplek gerelateerd.

Maar het zou kunnen natuurlijk.

Terug
Naar boven