AndroidHealthClinic

sportschoenen om op te joggen (anti pronatie of neutraal) (tevens absurde ervaring bij sportsdirect)

Probeer een run2day. Weet niet zeker of deze winkel ook in belgie is, maar is zeker een goede winkel. Heb zelf een paar jaar op atletiek gezeten en altijd tevreden geweest. In de meeste vestingen maken ze eerst een video van hoe je loop en bekijken ze dat samen met jou om een selectie te maken van schoenen die bij jou passen.

Je zegt zelf dat je een specifieke schoen wilt. In mijn beleving kunnen ze dat altijd voor je regelen. Ze hebben meerdere merken in hun winkel en kunnen makkelijk schoenen bij bestellen. Zonder kosten omdat ze eerst nog gepast moeten worden uiteraard.

Verder verkopen ze zelf ook verschillende zolen die je in je schoen kunt stoppen..

Runningcenter leuven is goed en niet ver van Brussel

• Topic Starter Topic Starter
Mss best eens updaten zodat dit afgesloten kan worden;
ik kocht de asics fuji trabuco, en ze zijn subliem. Ik sprint nu op harde asfalt en voel geen enkele schok.
Ook doen de stijve straps aan de wreef geen enkele pijn. (want met trailschoenen zoals deze gebeurd dat wel eens).
Een echte aanrader voor lichte pronators en voor mensen boven die zwaarder zijn dan de gemiddelde loper.

Dude, je kan beter naar een running center gaan.

Ik heb denk ik 170€ betaald voor mijn loopschoenen, maar dan heb je wel wat.

Ik moest eerst op een drukplaat gaan staan, dan op blote voeten lopen (je wordt gefilmd) en dan met verschillende paren. Ze evalueren en geven je het beste paar mee.

In kontich heb je er bv één [Link niet meer beschikbaar]
Ik ben zelf naar http://www.runningplanet.be/ gegaan

edit: :fuu: ik lees nu pas je vorige post

Dude, je kan beter naar een running center gaan.

Ik heb denk ik 170€ betaald voor mijn loopschoenen, maar dan heb je wel wat.

Ik moest eerst op een drukplaat gaan staan, dan op blote voeten lopen (je wordt gefilmd) en dan met verschillende paren. Ze evalueren en geven je het beste paar mee.

In kontich heb je er bv één [Link niet meer beschikbaar]
Ik ben zelf naar http://www.runningplanet.be/ gegaan

edit: :fuu: ik lees nu pas je vorige post

Hhaahahq, ik vind die "fuaark" altijd zo super grappig.

Wat betreft die centra: ik denk dat ik dat binnen een jaar wel eens ga doen.

Decathlon eens proberen.

Wat me stoort is het management van die sportzaken; je werft toch op z'n minst één iemand aan die weet wat supinatie en pronatie is.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 15:43 ----------

De kayano 18 interesseerde me ook wel maar ik lees tegenstrijdige zaken over deze schoen. Heb jij platvoeten?
Ik heb extreme platvoeten en ik proneer matig. Ik twijfel dus tussen een lichte anti-pronatieschoen, en daar leg ik dan mijn orthopedische steunzool niet in, of een neutrale schoen waar ik dan wel mijn steunzool inleg.
Daarom wil ik ze eens testen in een winkel maar je kan moeilijk twintg meter gaan joggen in de winkel he.
EN in die speciaalzaken betaal je al gauw 150 euro (gait analyse en zo).

Ik las ergens dat de gt 2160 of 2170 beter zou zijn dan de kayano 18

Ben zelf verkoper bij Asics de gt 2160 is beter dan 2170 dit van wegen het feit dat de 2170 een iets dunnere zool heeft en minder stabiliteit. En de kayano 18 hmmm, de 17 is beter zou die pakken of de 19

Ben zelf verkoper bij Asics de gt 2160 is beter dan 2170 dit van wegen het feit dat de 2170 een iets dunnere zool heeft en minder stabiliteit. En de kayano 18 hmmm, de 17 is beter zou die pakken of de 19

Ja dat van de 2160 had ik ook al gelezen op een Amerikaans forum. En dat van de kayan18 ook;
maar toch bedankt.
Weet je, ik kocht de asics fuji trabuco gt. Een sublieme loopschoen blijkt nu. Ik lijk wel op wolken te lopen, echter is die heel stabiel,... moeilijk te verwoorden maar een echte aanraden voor mensen die zwaarder zijn dan 80 kilo en een goede demping willen zonder stabiliteit op te geven.

Ken je de schoen?

Terug
Naar boven