AndroidHealthClinic

Sportscholen ZH?

In Leiden heb je de Spartaan, als het goed is trainen daar nog wel wat powerlifters. En volgens mij hebben ze bij de KNKF een lijst met sportscholen waar je kunt powerliften.

Bij mij in de gym fitness centrum tarwekamp :P

fysiek in leiden
kneets in dehaag

Echt powerliften moet je echt bij de Spartaan wezen, ik train zelf bij fysiek maar dat is meer bodybuilding. Spartaan is vroeger een gewichthef school geweest, volgens mij een van eerste in Nederland.

Silva zei:
Echt powerliften moet je echt bij de Spartaan wezen, ik train zelf bij fysiek maar dat is meer bodybuilding. Spartaan is vroeger een gewichthef school geweest, volgens mij een van eerste in Nederland.

Ik dacht ook al dat Fysiek geen powerlifters had.

hkv samson kido
daar train ik
kneets is toch meer bb
bij ons ook
maar wij hebben beneden een aparte gedeelte voor plers
traint een turk daar die ongeloflijk veel tilt doet 180 benchpress :o

Spiertje is dat bij magrethaland in mariahoeve?

Waar zit ie dan ? Ik zit nu bij de tarwekamp, maar als er ff verder op een pl gym zit ..tja :D

Plato in Zoetermeer

• Topic Starter Topic Starter
Toch meer dan ik dacht. Goed om te weten en nog dichtbij ook. Zou super zijn om een echte "hardcore" gym te vinden als in je amerika wel hebt. Een soort WSB..lol.

hardcore?

den haag bb, weet ik alleen sportstudio 2005 van meneer Jonkman, ik kom er zo 1 a 2 keer per jaar, erg gave gym! niet Pl- gericht, maar het heet niet voor niks the house of pain! lekka lekka

Weet iemand eigenlijk een goedkope sportschool bij Mariahoeve in de buurt of bij Holland Spoor of Den Haag centraal.

Sportstudio 2005 van Jonkman zit dicht bij centraal dacht ik.

Bij Kneetsgym ben je er binnen een kwartier als je tram 3 pakt

hkv samson kido = magaretha land
Tarwekamp fitness centrum = zit ik
aphrodite = denenburg

HKV ken ik zelf niet maar ga ik maandag ff kijken

uhm kneetssssssssssssss

Vind kneets te druk, te op 1 gepakt en teveel buitenlanders (nofi)

Hey chewie, ben jij positief over tarwekamp?

Hoe zit het daar met bijv. squatrek, dip/chinstandaard, barbells, ez-stangen, db etc.? En de begeleiding (ev. vd mensen die er trainen)?

Ben ook heel benieuwd hoe je het bij hkv gaat vinden. Ik ga in het nieuwe jaar in een nieuwe gym trainen en die drie in mariahoeve stonden op mn lijstje.

He Chewie hoeveel zijn de kosten bij Tarwekamp en Samson

Samson weet ik echt nog niets van ...

Tarwekamp: Lekker ruim, goedo nderhouden materiaal. Squatrack staat in het "benenhonk". 43euro de maand. Begeleiding is nihil, maar je kan altijd je collega addicts omhulp vragen. Dip/chin ding aanwezig, barbell olympic, ez bar aanwezig, db's tot 70kg. Ze zijn ooit is begonnen met een groep strongmen, die zijn er niet meer, maar tis er gewoon chill trainen.

Ik vind tarwekamp beter dan deneburg ivm de ruimte en de zwaardere db's.

Ok dan, thnx man!

Als ik aan karma deed en wist wat het was, dan had je het vast van me gekregen.:D

Terug
Naar boven