MuscleMeat

Sportscholen ZH?

Nou op zoek gegaan naar Samson, maar magaretha land is letterlijk een woonflat...Dus iemand ?!?!?

EDIT:
Ff gezocht op inet, Samson zit dus in Rijswijk, ca 30min trammen vanaf centraal, jammer maar helaas dat schiet voor mij niet op!

Laatst bewerkt:
Chewie zei:
Spiertje is dat bij magrethaland in mariahoeve?

Waar zit ie dan ? Ik zit nu bij de tarwekamp, maar als er ff verder op een pl gym zit ..tja :D

ik zag je pm later pas
ging wat mis
maar nee samson kido hkv ligt daar niet
het ligt tegen oude centrum aan
2 min lopen vanaf westeinde ziekenhuis
het is niet zozeer een pl gym
maar we hebben pl voorzieningen beneden
daar traint volgens mij een kampioen (dont ask me of what) maar hij is gewichtheffer volgens mij
het is een redelijke hardcore gym
oud irakees kampioen bb runt de zaak en begeleid mensen
er zijn een stuk of 6 a 7 plers
*ik zeg wel het is er erg rustig dus als je van een beetje drukte houd moet je hier niet zijn
kosten van de gym zijn niet zo duur :28 euro per maand
let me know
peace spiertje

Hmmz adres wat ik van inet plukte zit in rijswijk....naja heb net weer een maand contri betaalt bij me huidige gym, dus begin jan kom ik wel is kijken

Is er een powerrack, een gewichthef platform? DB tot hoezwaar gaan ze?

Chewie zei:
Hmmz adres wat ik van inet plukte zit in rijswijk....naja heb net weer een maand contri betaalt bij me huidige gym, dus begin jan kom ik wel is kijken

zowiezo rijswijk zit je volgens mij fout
margareta land is meer voor worstelaars
en die van ons meer bb en gewichtheffen
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=10963
hier train ik dus
sportbeoefening. Hierdoor biedt zij overdag onderdak aan diverse scholen en `s avonds aan vele verenigingen. In het gedeelte van Simson/KDO is een worstel- en krachtsportgedeelte, waar velen hun conditie al of niet in competitieverband op peil houden. Teven

daar bedoelen ze mee onze kickboxzaal
daar traint oud nederlands kampioen en geeft er les
vlak ernaast is een gewichfthef hok
daar trainen de champs maar dit is dan ook echt gewichtheffen

Chewie zei:

zowiezo rijswijk zit je volgens mij fout
margareta land is meer voor worstelaars
en die van ons meer bb en gewichtheffen
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=10963
hier train ik dus
sportbeoefening. Hierdoor biedt zij overdag onderdak aan diverse scholen en `s avonds aan vele verenigingen. In het gedeelte van Simson/KDO is een worstel- en krachtsportgedeelte, waar velen hun conditie al of niet in competitieverband op peil houden. Teven

daar bedoelen ze mee onze kickboxzaal
daar traint oud nederlands kampioen en geeft er les
vlak ernaast is een gewichfthef hok
daar trainen de champs maar dit is dan ook echt gewichtheffen
er zijn drie power racken als ik me niet vergis ]
gewicht hefplatform en dan ook echt uitgebreid als je wil kan je mee trainen met nk kampioen als ik me niet vergis
dumbbells gaan tot 50 kg +-

heb nu een mailtje gestuurd naar de naam die op knfk staat:

Hallo George,

Vervelend dat je via de KNKF site naar het verkeerde adres bent gestuurd. Het juiste adres is:

H.K.V. Simson K.D.O.

Rubensstraat 41

2526 PD ‘s-Gravenhage

Wat voor sport wil je gaan beoefenen? Gewichtheffen, worstelen, kickboksen, fitness? Als je mij dit even laat weten kan ik je vast in contact brengen met de juiste coach.

Met vriendelijke groeten,

Herman Goudriaan

Secretaris Simson K.D.O.

Dat is zijn antwoord... en zijn 3 olympische platformen, stel racken etc verschillende coaches ed...klinkt goed!

Code:
Chewie zei:
heb nu een mailtje gestuurd naar de naam die op knfk staat:

Hallo George,

Vervelend dat je via de KNKF site naar het verkeerde adres bent gestuurd. Het juiste adres is:

H.K.V. Simson K.D.O.

Rubensstraat 41

2526 PD ‘s-Gravenhage

Wat voor sport wil je gaan beoefenen? Gewichtheffen, worstelen, kickboksen, fitness? Als je mij dit even laat weten kan ik je vast in contact brengen met de juiste coach.

Met vriendelijke groeten,

Herman Goudriaan

Secretaris Simson K.D.O.

Dat is zijn antwoord... en zijn 3 olympische platformen, stel racken etc verschillende coaches ed...klinkt goed!

hell yeah:cool:
dat zei ik toch
onze gym ownt :D
maar je zei dat je het niet zo op buitenlanders heb
die gym stikt ervan
ja 50/50 dan
dus

hierbij moet ik wel toevoegen dat iedereen sirieus vriendelijk is
en je zal daar nooit problemen hebben

Heb die knakker nu in mijn msnlijst en heb hem ook gevraagd hoe het zat met de voertaal...Hij zei het valt wel mee, meeste is nld :P

Wil gewoon niet in ee ngym trainen, waar je niemand verstaat als je wat vraagt, heb verder niks tegen buitenlanders ben er zelf ook(theoretisch:P )...

Laatst bewerkt:
Chewie zei:
Heb die knakker nu in mijn msnlijst en heb het hem ook gevraagd hoe het zat met de voertaal...Hij zei het valt wel mee, meeste is nld :P

Wil gewoon niet in ee ngym trainen, waar je niemand verstaat als je wat vraagd, heb verder niks tegen buitenlanders ben er zelf ook(theoretisch:P )...

;)

Chewie zei:
Heb die knakker nu in mijn msnlijst en heb het hem ook gevraagd hoe het zat met de voertaal...Hij zei het valt wel mee, meeste is nld :P

Wil gewoon niet in ee ngym trainen, waar je niemand verstaat als je wat vraagd, heb verder niks tegen buitenlanders ben er zelf ook(theoretisch:P )...

neeee zeker niet
iedereen praat er meestal gewoon nl
dus als je een keer langskomt laat het weten:D
peace

zowiezo dan kan je mij mischien helpen:D
ik volg nu bb schema
maar wil graag pl trainingen doen weet alleen niet hoe??? ik dat precies moet doen

Zag dat Kneets werd genoemd, Kneets is geen PL-school. Er trainen wel gasten die meedoen aan sterke man competities, maar het PL-werk is weinig ruimte voor. Squatrek is er wel en je kan redelijk zelf wat aan de slag, maar bijvoorbeeld een goede ruimte om te deadliften ontberen ze al.

Het is overwegend een BB-school, heb er eigenlijk nog nooit iemand een PL-training zien afwerken.

axe fu :D
En eric dat viel me idd op bij kneets, geen olympic size schrijven om te dl-en...:(

Terug
Naar boven