- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chewie zei:Spiertje is dat bij magrethaland in mariahoeve?
Waar zit ie dan ? Ik zit nu bij de tarwekamp, maar als er ff verder op een pl gym zit ..tja![]()
Chewie zei:Hmmz adres wat ik van inet plukte zit in rijswijk....naja heb net weer een maand contri betaalt bij me huidige gym, dus begin jan kom ik wel is kijken
Is er een powerrack, een gewichthef platform? DB tot hoezwaar gaan ze?
Chewie zei:Hmmz adres wat ik van inet plukte zit in rijswijk....naja heb net weer een maand contri betaalt bij me huidige gym, dus begin jan kom ik wel is kijken
Is er een powerrack, een gewichthef platform? DB tot hoezwaar gaan ze?
Chewie zei:heb nu een mailtje gestuurd naar de naam die op knfk staat:
Hallo George,
Vervelend dat je via de KNKF site naar het verkeerde adres bent gestuurd. Het juiste adres is:
H.K.V. Simson K.D.O.
Rubensstraat 41
2526 PD ‘s-Gravenhage
Wat voor sport wil je gaan beoefenen? Gewichtheffen, worstelen, kickboksen, fitness? Als je mij dit even laat weten kan ik je vast in contact brengen met de juiste coach.
Met vriendelijke groeten,
Herman Goudriaan
Secretaris Simson K.D.O.
Dat is zijn antwoord... en zijn 3 olympische platformen, stel racken etc verschillende coaches ed...klinkt goed!
Chewie zei:Heb die knakker nu in mijn msnlijst en heb het hem ook gevraagd hoe het zat met de voertaal...Hij zei het valt wel mee, meeste is nld
Wil gewoon niet in ee ngym trainen, waar je niemand verstaat als je wat vraagd, heb verder niks tegen buitenlanders ben er zelf ook(theoretisch)...

Chewie zei:Heb die knakker nu in mijn msnlijst en heb het hem ook gevraagd hoe het zat met de voertaal...Hij zei het valt wel mee, meeste is nld
Wil gewoon niet in ee ngym trainen, waar je niemand verstaat als je wat vraagd, heb verder niks tegen buitenlanders ben er zelf ook(theoretisch)...
Chewie zei:axe fu
En eric dat viel me idd op bij kneets, geen olympic size schrijven om te dl-en...![]()