MuscleMeat

Sportscholen Zuid-westvlaanderen

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Roeselare:

Waar ik nu train, is de Reebok Wellness, alles is er gewichten tot 30, squatrek, genoeg nieuwe apparaten, genoeg cardiomogelijkheden, sauna&zonnebank, zelfs groepslessen (bodypump, combat, spinning)

Sportstadium Spanjestraat, hier is de meest hardcore gym die ik zag, vuil, genoeg zware gewichten, niet zoveel volk, cardio doe je buiten (loopterrein)

Je hebt nog de Passage, maar das voor versierende gays met ne dikke portemonnee

Ledegem:
Ampes: Ook hardcore, wel klein - je zit bijna op elkaar, berucht wegens aasgebruik, maar in realiteit stelt niet zoveel voor

gyms zuidwestvlaanderen

yo,

ik woon in harelbeke
en ik heb 1 vaste zaal in zwevegem (apollo gym) - echt goed , basic maar zeer goed voor bb en powertr, wel weinig vrouwen en beetje verouderd, maar dan kan je goed doorgaan..

en soms ook by billy in kortrijk
da 's ook wel ok
grtz

ik train bij Fit4Fun Gullegem. laat je niet misleiden door de naam. alles is er om een deftige workout te doen. (squatrek, DBs tot 60kg, nieuw en verzorgde Panatta apparatuur ...)

• Topic Starter Topic Starter
yo,

ik woon in harelbeke
en ik heb 1 vaste zaal in zwevegem (apollo gym) - echt goed , basic maar zeer goed voor bb en powertr, wel weinig vrouwen en beetje verouderd, maar dan kan je goed doorgaan..

da 's ook wel ok
grtz

:whip: :yawn:

Roeselare:

Waar ik nu train, is de Reebok Wellness, alles is er gewichten tot 30, squatrek, genoeg nieuwe apparaten, genoeg cardiomogelijkheden, sauna&zonnebank, zelfs groepslessen (bodypump, combat, spinning)

Sportstadium Spanjestraat, hier is de meest hardcore gym die ik zag, vuil, genoeg zware gewichten, niet zoveel volk, cardio doe je buiten (loopterrein)

Je hebt nog de Passage, maar das voor versierende gays met ne dikke portemonnee

Ledegem:
Ampes: Ook hardcore, wel klein - je zit bijna op elkaar, berucht wegens aasgebruik, maar in realiteit stelt niet zoveel voor

hehe :D :D

ik train in een passage fitness (schelle) en heb gene dikke portomonee en ben niet gay (rijmt nog ook).

:p

hehe ;)

die passages zitte in een erg grijze zone maat, in & uitstapkosten, ... hoeveel betaalde de maand?

niets;)

heb daar een jaar gewerkt dus.... nu train ik daar verniet.

grtz

haha achzo ;)
je gaat toch douchen met een pleister op je kont ;)

Ik train normaal altijd in eurofitness in Komen.
Als het daar gesloten is ga ik naar Ampes in Ledegem of naar Apollogym in Zwevegem (leuke hardcore gym daar)

@teddybeerke

hey teddy

keb je vorige keer gesproken @apollo
remember?
greetz

yo,

ik woon in harelbeke

da 's ook wel ok
grtz

Ik woon in kortrijk, ga nu nog naar sportcentrum de lange munte (slecht!)
waar is dat by billy? En is het duur abonnement??

@erca

billy's gym is in de straat van de gamma
ken de naam v/d straat niet
weet je de karting zijn langs de vaart?
tis aan de overkant van het water
die straat in die langs de spoorberm loopt
als je van zwevegem komt langs t water, draai dan na de tunnel rechts
en dan opt eind van de straat aan de rechterkant
eerst een oprit op door een poort
tis een oud schoolgebouw waar verschillende verenigingen zitten

tis er echt nie duur : zo'n 90 euro per jaar!
en alle toestellen, veel halters, alles eigenlijk..

tis wel een aanrader..
en geen spuiters
grtz

Terug
Naar boven