XXL Nutrition

Sportschool Amsterdam

superwoman

Cool Novice
Waardering
0
weet er iemand een goede sportschool /om te trainen in Amsterdam, het liefst bereikbaar met de auto en niet te duur ??
Is het uberhaupt een optie om een overzicht te gaan bijhouden van scholen die aanbevolen worden ?
Ik ben op deze log terechtgekomen omdat ik op zoek was naar een school en las een zeer geestig verhaal van een van de members die zijn mening gaf omtrent de commericiele fitnesscentra. :cool:

Palestra in de baarsjes (tenminste ik geloof dat het de baarsjes is).
www.palestra-amsterdam.nl

Deze heeft een prijs van € 52.- de meeste kosten tegenwoordig toch +/- € 70.-

Ciao,
Ramonius

kan je iets specifieker zijn met wat voor soort gym je zoekt

• Topic Starter Topic Starter
Dank, ! ik betaal nu Euro 80,- per maand vind ik een beetje teveel aangezien ik aleen maar gebruik maak van krachttraining.

Hmm, met de auto. Mischien first class in Noord. De hardcore gym van amsterdam volgens velen en goed betaalbaar.

Zit zelf nu bij Splash leidseplein. Schrikbarend duur (75 euro inschrijfgeld en 77 per 4 wkn) wel mooie apperatuur. En als vrouw hoef je niet bang te zijn voor overmatige aandacht van de heren want die gaat meestal naar andere heren.

Babarians! Echte hardcore gym! En anders First Class Gym in Diemen, schijnt daar ook top te zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Aimee zei:
Babarians! Echte hardcore gym! En anders First Class Gym in Diemen, schijnt daar ook top te zijn!

Welke vrouw heeft bij First Class getraind en welke ervaringen heb je ?
Barbarians is geen optie voor me
Splash ook niet ivm bereikbaarheid.

Als je echt goedkoop zoekt: Family Gym aan de Tweede Kostverlorenstraat in Oud-West. 45 euro per maand all-in (sauna/aerobics/KT... noem maar op). Verwacht geen luxe of aantrekkelijke kerels, wel veel bloed, zweet en tranen! :D

Bereikbaar per auto (meestal wel plek aan het water) of tram (alles wat door de Kinkerstraat heenrijdt).

je kan ook naar BARRY'S GYM gaan, 55 euro per maand, midden in de stad/ goede apparatuur/goede sfeer

[Link niet meer beschikbaar]

first class heb ik een maandje getraint, en is zeker hardcore.
denk dat ik in die maand 3 keer een vrouw heb zien trainen, voor de rest alleen maar mannen.
Kosten 45 euro p maand, maar de kwalitiet van sommige apparatuur is dan ook wel niet geweldig.

Johny zei:
Hmm, met de auto. Mischien first class in Noord. De hardcore gym van amsterdam volgens velen en goed betaalbaar.

Zit zelf nu bij Splash leidseplein. Schrikbarend duur (75 euro inschrijfgeld en 77 per 4 wkn) wel mooie apperatuur. En als vrouw hoef je niet bang te zijn voor overmatige aandacht van de heren want die gaat meestal naar andere heren.
lol, waarom train je dan bij splash bro :o

@superwoman, je zou ook evt. bij sporthallen van de Vrije Universiteit( Uylenstede-Amstelveen) of de Universiteit van Amsterdam(Zuid-as Amsterdam, bij WTC: uitstekend bereikbaar) kunnen gaan..gewichten zijn niet heel hoog, 30 kg dumbbells maar er zijn genoeg huge gasten die er hun ei kwijt kunnen, dus dan moet jij dat waarschijnlijk ook kunnen..

prijs voor niet studenten/medewerkers ligt rond de 300 euro per jaar, minder dan 30 per maand dus

Hehehe, en als je naar barry's gaat... vergeet dan maar parkeren en bereid je voor op het lange wachten! Barry's is ontzettend druk!

Ramonius zei:
Hehehe, en als je naar barry's gaat... vergeet dan maar parkeren en bereid je voor op het lange wachten! Barry's is ontzettend druk!

valt best mee, en ligt erg aan de tijden waarop je komt

ok parkeren wordt wat moeilijk :p

CQ_Demolisher zei:
lol, waarom train je dan bij splash bro :o

Is tijdelijk, paar vrienden trainen er ook. Ik heb ook altijd bij usc getraint, maar dat vind ik gewoon te ver weg. Wil even gaan kijken bij jansen op rokin of dat wat is.

Jezus wat zijn die gyms daar allemaal duur man!!! :eek: Ik betaal gewoon 30 euro per maand voor een degelijke gym, en dat is wel redelijk normaal hier in de omgeving.

Johny zei:
Is tijdelijk, paar vrienden trainen er ook. Ik heb ook altijd bij usc getraint, maar dat vind ik gewoon te ver weg. Wil even gaan kijken bij jansen op rokin of dat wat is.

Die is op dat gebied helaas niet veel beter

Wtf 80 euro?? Ik betaal 27 euro in de maand.. echte oldschool gym!!

@afca1983

Jij hebt het vast niet over een sportschool in amsterdam???

prijs/ materiaal is ongeveer van hetzelfde, maar ik bedoelde de hoelveelheid nichten :p

Ik betaal 20,- per maand, maar dat komt omdat ik nog student bent, voor niet studenten is het 30,-. Het zit in buitenveldert.

Terug
Naar boven