AndroidHealthClinic

Sportschool Leiden

Stanvk

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
71kg
Hee allemaal,

Ik ben nu een jaartje lekker aan 't trainen bij F4F in Leiden.
Alleen zitten er voor mij wat nadelen aan die sportschool, voornamelijk dat het er in het krachthonk vaak zo druk is dat je moet wachten op een bankje of voor het gebruiken van een barbell.
En dat ze er ook geen squatrek hebben.
Als ik nog net dat stapje extra wil doen om echt serieus te trainen zal ik toch betere voorzieningen moeten hebben.

Dus: wie weet er een sportschool in Leiden waar ze alle faciliteiten hebben en de prijs te doen is?

Hee allemaal,

Ik ben nu een jaartje lekker aan 't trainen bij F4F in Leiden.
Alleen zitten er voor mij wat nadelen aan die sportschool, voornamelijk dat het er in het krachthonk vaak zo druk is dat je moet wachten op een bankje of voor het gebruiken van een barbell.
En dat ze er ook geen squatrek hebben.
Als ik nog net dat stapje extra wil doen om echt serieus te trainen zal ik toch betere voorzieningen moeten hebben.

Dus: wie weet er een sportschool in Leiden waar ze alle faciliteiten hebben en de prijs te doen is?

train zelf ook bij F4F en heb er zelf ook last van dat ik lang moet wachten , met name in de avond. aan je stats te zien zal ik het gewoon proberen en later pas overstappen naar een andere sportschool. zorg gewoon dat je op tijden probeerd te trainen dat het rustig is ochtend/middag ofzo

train zelf ook bij F4F en heb er zelf ook last van dat ik lang moet wachten , met name in de avond. aan je stats te zien zal ik het gewoon proberen en later pas overstappen naar een andere sportschool. zorg gewoon dat je op tijden probeerd te trainen dat het rustig is ochtend/middag ofzo
Wat hebben zijn stats nu in godsnaam met een sportschool te maken?! Als hij er niet kan trainen dan moet hij een andere zoeken, gelijk welke stats hij heeft!

Fysiek op de Hoge Rijndijk, zware gewichten, vééél apparaten van goede merken (alles panatta/technogym,etc) en grote gasten..

F4f is prima trainen, alleen druk idd, en heel veel ecto's die alleen maar met elkaar staan te ouwehoeren.. Nog nooit ergens zoveel fabeltjes over supp's, voeding en training opgevangen als daar! :D

Bij alle sportscholen in leiden langsgeweest en Fysiek sprong er wel uit qua grootte en apparatuur.

Abbonement 15 euro voor 2x in de week trainen.

net iets over de spanjaardsbrug zit the Fitnessclub,

20 euro voor onbeperkt een hele maand, grote zaak en genoeg apparatuur, word steeds rustiger de laatste tijd.

net iets over de spanjaardsbrug zit the Fitnessclub,

20 euro voor onbeperkt een hele maand, grote zaak en genoeg apparatuur, word steeds rustiger de laatste tijd.

Ik merk er niets van dat het rustiger wordt, misschien omdat mensen nu kerstvakantie hebben? Ik werd vandaag aangesproken omdat ik op sokken stond te deadliften, blijkbaar is dat gevaarlijk ???

Ik merk er niets van dat het rustiger wordt, misschien omdat mensen nu kerstvakantie hebben? Ik werd vandaag aangesproken omdat ik op sokken stond te deadliften, blijkbaar is dat gevaarlijk ???

dan ben jij van je trainingstijden veranderd? normaal zag ik je in de avond altijd, nu niet meer. toen ik begon met trainen kwam ik pas rond half 10 omdat het anders niet te doen was in de avond.

tegenwoordig sta ik wel eens 7 uur al in de sportschool omdat het een stuk rustiger is dan normaal, dat kan inderdaad te maken hebben met de kerstvakantie. dat zullen we volgende week vanzelf merken denk ik :)

waarom ze je aanspreken op het deadliften met sokken weet ik ook niet helemaal...

dan ben jij van je trainingstijden veranderd? normaal zag ik je in de avond altijd, nu niet meer. toen ik begon met trainen kwam ik pas rond half 10 omdat het anders niet te doen was in de avond.

tegenwoordig sta ik wel eens 7 uur al in de sportschool omdat het een stuk rustiger is dan normaal, dat kan inderdaad te maken hebben met de kerstvakantie. dat zullen we volgende week vanzelf merken denk ik :)

waarom ze je aanspreken op het deadliften met sokken weet ik ook niet helemaal...

Tijdens vakanties train ik altijd 's middags. Zodra school weer begint ga ik weer in de avond rond 8. Ik ben nu wel benieuwd wie je bent, gooi maar een keer een dumbbell tegen me aan.

• Topic Starter Topic Starter
Is het USC wat?

Ben in F4F geweest, maar dat vind ik echt een ruk gym. Hebben niet zoveel materiaal+gigantisch druk.

Healthcity ofzo, ook ruk :p, die hadden toen geneens een bench en in de plates zat water ofzo, daardoor waren ze zo dik dat je max iets van 100kg kan loaden...

Bij Fysiek kan je geeneens normaal proeftrainen, moet je helemaal zo'n test ondergaan die naar hun zeggen 3kwartier duurt, terwijl je er toch niets mee doet en gewoon het ijzer wilt voelen..

Toen na lang zoeken bij Spartaan uitgekomen... Goeie hardcore gym! Die hebben alles.
De eigenaar is een relaxte man en vind alles wel best. Lekker veel grote gasten daar, echt een hardcore gym! Toen ik er was ook niet te druk.

Ik zou zeggen, probeer en vind uit.. maar Spartaan vind ik verreweg de beste!

Jaren bij de spartaan getrained, prima gym!
Stuk of 10 :O benches, meer schijven dan je ooit zal kunnen tillen, dumbbells tot 50 kg..

F4f is bagger, daar train ik af en toe, 1 bench, geen squatrack, dumbbells tot 32 kg :(

Fitnessclub leiderdorp hetzelfde verhaal, dumbbells tot 32 kilo, gaat hem dus niet worden..

Net ingeschreven bij fysiek, verreweg de beste.. Dumbbells tot 50 kg, veel gewicht, veel bodybuilders uit de regio die hierheen komen, en vooral qua apperatuur is het net alsof je in amerika bent.. Ze hebben in een rij de zo goed als complete HammerStrength lijn staan, daar achter de Panatta lijn dacht ik, daarachter nog de life fitness lijn.. Bizar veel, geen training zal hetzelfde zijn..

Die €15,95 voor 2 keer per week is natuurlijk belachelijk.. Normaal abbo is €32,50..

Bij Fysiek kan je geeneens normaal proeftrainen, moet je helemaal zo'n test ondergaan die naar hun zeggen 3kwartier duurt, terwijl je er toch niets mee doet en gewoon het ijzer wilt voelen..

Van de week voor het eerst getrained, ik kon zo doorlopen.. "Wil je nog een rondleiding of weet je het wel?" Nee dank je :)

Terug
Naar boven