Fitness Seller

Sportschool Tiel en omg?

DaCarlos

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
56kg
Hallo mensen,

Ik ben onlangs verhuist naar Tiel en zoek dus een nieuwe sportschool. Echter kan ik geen goede sportschool vinden. Ik heb al in de gouden gids gekeken en op dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/grote-hardcore-sportscholen-topic-70094/ en zelfs de gemeente gebeld.
Maar ik heb nergens een echte sportschool kunnen vinden. Ze doen alleen maar cardio en groepslessen en die onzin... Ik zoek een echte sportschool. Kan iemand me helpen?

Bij voorbaat dank,
Carlos.

Misschien dat er een goede Gym is in Geldermalsen?
Is niet zo heel ver rijden dacht ik toch?

• Topic Starter Topic Starter
Geldermalsen is ~20 min rijden met de auto. Dat is nog net acceptabel vind ik aangezien ik niet graag in een gym douche maar altijd liever thuis (hygiene enzo).
Is er een goede in Geldermalsen die je kunt aanbevelen?

Hallo mensen,

Ik ben onlangs verhuist naar Tiel en zoek dus een nieuwe sportschool. Echter kan ik geen goede sportschool vinden. Ik heb al in de gouden gids gekeken en op dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/grote-hardcore-sportscholen-topic-70094/ en zelfs de gemeente gebeld.
Maar ik heb nergens een echte sportschool kunnen vinden. Ze doen alleen maar cardio en groepslessen en die onzin... Ik zoek een echte sportschool. Kan iemand me helpen?

Bij voorbaat dank,
Carlos.

Je hebt niet echt goed gekeken, in door jou genoemde topic staat Velders beschreven (pagina 7, topic#125).

Die had ik gezien. Maar Velders bestaat niet meer toch? Ik kon namelijk geen website van ze vinden en hun telefoonnummer werkt niet meer tenzij ik het toen 3x fout gedrukt had :P. Maar ik zou anders even kunnen langsrijden. Misschien klopt de data gewoon niet meer.

Velders bestaat zeker nog wel. Verder heb je ook nog Voigt, minder hardcore, maar qua sfeer wel wat beter.

Die had ik gezien. Maar Velders bestaat niet meer toch? Ik kon namelijk geen website van ze vinden en hun telefoonnummer werkt niet meer tenzij ik het toen 3x fout gedrukt had :P. Maar ik zou anders even kunnen langsrijden. Misschien klopt de data gewoon niet meer.

Heeft geen website, gewoon even langsrijden.

geen hardcore sportschool in tiel????? je moet zeker bij velders gaan kijken!!!
kijk even op velders bodybuilding tiel hyve!!!!! en velders bestaat wel degelijk nog!!! en de sfeer beter bij voigt hahhahahahah absoluut niet dus;) groetjes zefanja

Bedankt allemaal. Ik heb ondertussen inderdaad mijn weg naar Velders al gevonden. Echt een enorm verschil met die sportscholen zoals FFF enzo :). Much better.

Terug
Naar boven