Fitness Seller

Sportschool Venlo?

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Sinds ik in Venlo na school ga zoek ik daar een goede gym.
Ik heb al wat info opgezicht maar doorslag moet toch komen van ervaring wat mensen hier hebben.

Must have:
-squatrek
-deadlift mogelijkheid
-genoeg losse gewichten, liefst min 30kg
-genoeg bankjes/stangen/schijven.

Extra:
-niet te druk savonds, vind het vreselijk om te moeten wachten.
-goede openingstijden

Tot nu toe lijkt mij La vita sana een goede optie maar hoor graag als iemand iets anders/beters weet.

B.v.d.

Hallo,

Sinds ik in Venlo na school ga zoek ik daar een goede gym.
Ik heb al wat info opgezicht maar doorslag moet toch komen van ervaring wat mensen hier hebben.

Must have:
-squatrek
-deadlift mogelijkheid
-genoeg losse gewichten, liefst min 30kg
-genoeg bankjes/stangen/schijven.

Extra:
-niet te druk savonds, vind het vreselijk om te moeten wachten.
-goede openingstijden

Tot nu toe lijkt mij La vita sana een goede optie maar hoor graag als iemand iets anders/beters weet.

B.v.d.
bodystyle venlo

squatrek check
deadlift check
genoeg losse gewichten check
stangen en schijven check
bankjes valt mee.

Soms is het druk savonds en soms niet. Dat ligt er maar net aan. Extreem druk is het bijna nooit. open tot 22:00.

Vriend van mij trainde bij La vita sana en vond het niks. ´

succes.

En het is vlakbij Fontys hogeschool, ik neem aan dat je daar gaat studeren ?

• Topic Starter Topic Starter
bodystyle venlo

squatrek check
deadlift check
genoeg losse gewichten check
stangen en schijven check
bankjes valt mee.

Soms is het druk savonds en soms niet. Dat ligt er maar net aan. Extreem druk is het bijna nooit. open tot 22:00.

Vriend van mij trainde bij La vita sana en vond het niks. ´

succes.

En het is vlakbij Fontys hogeschool, ik neem aan dat je daar gaat studeren ?

dankje! zal eens kijken, nee zit niet op fontys

Vergeet niet beneden een kijkje te nemen, want daar zit meer het hardcore spul. Boven is meer fitness georiënteerd. Ook al heb je boven een paar handige apparaten. Met boven bedoel ik dus meteen als je binnen komt.
heb vandaag ook al gehoord dat onder best hardcore is en veel buffe gasten. dus daar ben ik wel blij mee! :D. enig idee of er een instructeur is die beetje fatsoenelijk squat/dl kan aanleren. heb voornam.. de squat niet echt onder de knie.

heb vandaag ook al gehoord dat onder best hardcore is en veel buffe gasten. dus daar ben ik wel blij mee! :D. enig idee of er een instructeur is die beetje fatsoenelijk squat/dl kan aanleren. heb voornam.. de squat niet echt onder de knie.

Ja vraag maar naar Rene.

En anders zijn er altijd wel een paar gasten die je willen helpen. Maar Rene heeft vroeger wedstrijden gedaan en weet er veel van af.

Ja vraag maar naar Rene.

En anders zijn er altijd wel een paar gasten die je willen helpen. Maar Rene heeft vroeger wedstrijden gedaan en weet er veel van af.
dankje!! ben vandaag in Helna racketclub geweest dat ziet er ook niet verkeerd uit. alleen wat klein maar alles is wel aanwezig dus ga binnekort eens op bezoek en kijken voor een dagje gratis sporte ofzo als dat kan

Terug
Naar boven