Fitness Seller

Sportshool in Marbella?

inVorm

Colossal Veteran
Elite Member
20 jaar lid
wappie
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
11.763
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Ik ga binnenkort dus een week naar Marbella en hoopte dat mensen hier tips hebben mbt een sportschool die voor mij de moeite waard is om te bezoeken daar.
Bvd.

Ja, je slaapkamer, ff flink trainen met vriendin.

Komop gab, je gaat toch niet druk maken om een weekje zeker? Neem het ervan.

het verkapt kijk-mij-eens-een-week-naar-marbella-gaan-en-hardcore-zijn!-kusjesvoorallehateurs

gewoon weekje deloaden ... het enige wat je moet liften zijn de halve liter pinten bier ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja moet echt ff trainen daar guys, 2 redenen:

- Ben de afgelopen 4 maanden veels te lui geweest en zit nu net op een goed spoor

- zit dan 3 weken in een kuur, dus wil in ieder geval een beetje op mn voeding en trainen letten (voor zover mogelijk dan, ga er wel flexibel mee om)

En nog een minder belangrijke reden, lijkt me hartstikke leuk om daar is tekeer tegaan.

@Chunky, wou eigenlijk een rustweekje inplannen wat vrouwtje betref.

@Enjee, dat je daar aan alleen al denkt maakt jou echt tot een internet sukkel. zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten.

google wil save you ;)

Google op onderstaande gewoon :
gimnasia marbella

Ik ga binnenkort dus een week naar Marbella en hoopte dat mensen hier tips hebben mbt een sportschool die voor mij de moeite waard is om te bezoeken daar.
Bvd.

:rolleyes: in de haven ligt in die hoek bij die Pizzeria een jacht met zwarte glimmende romp.. Vraag daar even naar me dan kunnen we samen op de boot trainen!

cu

Hey

Je moet opzoek gaan naar La Canada in Marbella zelf.
Dit is een groot winkel centrum zeker de moeiten om te gaan bezoeken.
Daar heb je van alle soorten winkel en is ook een Fitniss centrum.
De naam is mij ontglipt, heb men lidkaartje nog willen zoeken ma te vergeefs.
Het zeker de moeite daar, je kan er zelfs mee doen met verschillende dansen, gevectsporten en andere sporten. Er is ook sauna, jacusie en een turksstoombad en er is natuurlijk ook redelijk wat fitniss apperatuur..!!
Alleen t prijs kaartje is natuurlijk wa duur, ik weet dat een jaar ablement over de 700 euros kosten.. maja denk niet da je zo lang zal blijven he.

grtzz

Terug
Naar boven