Fitness Seller

Sporttas met bril gestolen

heerlen1991

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal!

Gistermiddag is mijn tas met een aantal spullen gestolen in het zwembad. Achterlijk natuurlijk want er zat niets van waarde in
frown.gif
. Paar euro aan kleingeld. Portemonnee en telefoon lagen gelukkig in een kluisje maar helaas zat mijn bril op sterkte wel in de tas. Ik heb een vrij hoge sterkte van -10,25 rechts en -9,50 links. Klein beetje cilinder, niet veel. Hoe dan ook, ik zie niet gek veel zonder bril. Ga ook zelden naar het zwembad, zit liever in de sportschool...

Mijn reservebril is twee maanden geleden gesneuveld tijdens de verhuizing. Had natuurlijk direct een nieuwe moeten bestellen
frusty.gif
. Ik heb een bril van mijn broer gekregen om te behelpen maar deze heeft glazen van -5 ongeveer. Goed bedoeld maar daar heb ik dus niet heel veel aan. Online aangifte gedaan en hopen dat eea vergoed wordt door de verzekering. Maandagochtend gelijk naar de opticien voor een nieuwe bril maar dat duurt minimaal een week. Ik kan nu vrij weinig doen. Beetje blinde vink hier zo. Geen TV, laat staan auto rijden of sportschool. Computer is zelfs lastig. Jammer van de vakantie. Woensdag mag ik weer werken. Weinig zin om ziek te melden maar misschien kan het niet anders
sadley.gif

Heeft iemand een snelle oplossing want ik heb nog nooit met dit bijltje gehakt. Ergens waar je wat kan lenen? Wie kan mij anders helpen met een tweede hands bril met een sterkte die hier een beetje op lijkt? Beetje meer schijnt te kunnen, Ben niet heel kieskeurig. Wil hier heel graag voor betalen als deze per post verzonden kan worden! Kan ook geleend, dan stuur ik hem gewoon weer terug. Alvast bedankt voor jullie hulp!

Ik heb zelf ongeveer -10.25 ook met cilinder dus weet hoe je je voelt . Rot voor je man. Ik heb hier wel een reserve lens liggen
Niet ideaal en zorg wel dat hij goed schoon is maar misschien een oplossing ?

Functioneer zelf heel,goed met een oog alleen is dat andere oog dan zwaar scheel :d!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf ongeveer -10.25 ook met cilinder dus weet hoe je je voelt . Rot voor je man. Ik heb hier wel een reserve lens liggen
Niet ideaal en zorg wel dat hij goed schoon is maar misschien een oplossing ?

Functioneer zelf heel,goed met een oog alleen is dat andere oog dan zwaar scheel :d!

Contactlenzen zijn niet echt een oplossing voor mij. Altijd grote problemen mee gehad. Wel tof van je reactie!

Ik ga mij gewoon niet laten kennen de komende dagen en misschien komt nog een snelle oplossing :thumbup:

Contactlenzen zijn niet echt een oplossing voor mij. Altijd grote problemen mee gehad. Wel tof van je reactie!

Ik ga mij gewoon niet laten kennen de komende dagen en misschien komt nog een snelle oplossing :thumbup:

zelf ook heb min 6 is ook aardig slecht

en bril ging kapot en ja hoor duurde 2 weken heb lenzen genomen kon ook niet een montuur kopen met standaard -6 zoals lees brillen

dus denk idd dat je 2 weken moet wachten wat ik belachelijk vind

• Topic Starter Topic Starter
zelf ook heb min 6 is ook aardig slecht

en bril ging kapot en ja hoor duurde 2 weken heb lenzen genomen kon ook niet een montuur kopen met standaard -6 zoals lees brillen

dus denk idd dat je 2 weken moet wachten wat ik belachelijk vind

Normaal duurt het inderdaad al gauw twee weken. Heb ook al eens drie weken gewacht maar normaal maakt me dat ook niets uit. Nu hoop ik toch wel dat ze er een spoedje van kunnen maken!

Ik heb nooit heel erg last van mijn ogen gehad. Zie prima met bril. Af en toe moesten er wat sterkere glazen in maar de laatste tijd hoeft dat ook niet meer zo vaak. Nu merk ik dan toch dat ik best een groot probleem heb :cool:

Zie je inmiddels door de bomen het bos weer?

Hallo allemaal! Gistermiddag is mijn tas met een aantal spullen gestolen in het zwembad. Achterlijk natuurlijk want er zat niets van waarde in
frown.gif
. Paar euro aan kleingeld. Portemonnee en telefoon lagen gelukkig in een kluisje maar helaas zat mijn bril op sterkte wel in de tas. Ik heb een vrij hoge sterkte van -10,25 rechts en -9,50 links. Klein beetje cilinder, niet veel. Hoe dan ook, ik zie niet gek veel zonder bril. Ga ook zelden naar het zwembad, zit liever in de sportschool... Mijn reservebril is twee maanden geleden gesneuveld tijdens de verhuizing. Had natuurlijk direct een nieuwe moeten bestellen
frusty.gif
. Ik heb een bril van mijn broer gekregen om te behelpen maar deze heeft glazen van -5 ongeveer. Goed bedoeld maar daar heb ik dus niet heel veel aan. Online aangifte gedaan en hopen dat eea vergoed wordt door de verzekering. Maandagochtend gelijk naar de opticien voor een nieuwe bril maar dat duurt minimaal een week. Ik kan nu vrij weinig doen. Beetje blinde vink hier zo. Geen TV, laat staan auto rijden of sportschool. Computer is zelfs lastig. Jammer van de vakantie. Woensdag mag ik weer werken. Weinig zin om ziek te melden maar misschien kan het niet anders
sadley.gif
Heeft iemand een snelle oplossing want ik heb nog nooit met dit bijltje gehakt. Ergens waar je wat kan lenen? Wie kan mij anders helpen met een tweede hands bril met een sterkte die hier een beetje op lijkt? Beetje meer schijnt te kunnen, Ben niet heel kieskeurig. Wil hier heel graag voor betalen als deze per post verzonden kan worden! Kan ook geleend, dan stuur ik hem gewoon weer terug. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Kan de opticien geen reserve aanbeiden... damn... wat een slechte opticien... niet betrokken bij de mensen.

Terug
Naar boven