AndroidHealthClinic

springt niet in

kristof69

Cool Novice
Waardering
0
Beste,

twee maatjes van mij zijn bezig met een kuurtje deca-testo-dianabol

Zijn 6weken ver en de deca-testo spring niet echt in , de dianabol heeft goed gewerkt.

Hebben allebei 5kg kunnen winnen maar nu valt het dicht , ze zitten in een dipje

Testo : 500mg EW
Deca : 500mg EW

enige suggesties

Moeilijk te zeggen in zulke gevallen

misschien meer gaan eten

Sommige mensen claimen teveel aan het week 3,4 verhaal dat weet ik wel.
Er zijn mensen die met enkel lange esters in hun kuur de eerste weken al paar kilo aankomen en dan nog afwachten wanneer de deca gaat inkicken als een bom :rolleyes:

Geen aanval naar de topicstarter hoor

• Topic Starter Topic Starter
re

thx

ik zal ze wat geruststellen

Ik vind het raar dat ze er allebei niet op gaan. En na 6 weken moet je zeker wel wat gaan merken. Welk merk is het? Misschien wel fake. Heb vaker gedacht dat ze je eerder proberen te flashen als je een stack pakt. Zodat je minder snel ziet of iets werkt of niet. Dan is de dbol bijvoorbeeld echt en de rest niet... Maar heb dat nog maar 1 keer gehoord.

Ik vind het raar dat ze er allebei niet op gaan. En na 6 weken moet je zeker wel wat gaan merken. Welk merk is het? Misschien wel fake. Heb vaker gedacht dat ze je eerder proberen te flashen als je een stack pakt. Zodat je minder snel ziet of iets werkt of niet. Dan is de dianabol bijvoorbeeld echt en de rest niet... Maar heb dat nog maar 1 keer gehoord.

Zoals vaker gezegd lijkt het me niet dat je bij de eerste de beste flapdrol wat koopt en als je meerdere topics van de topicstarter had gelezen weet je iig dat het om UG gear gaat en het lijkt me sterk dat een verkoper van UG gear iemand de helft fake verkoopt en de helft niet.
Dergelijke acties zullen hem uiteindelijk meer klanten kosten dan geld opleveren

Sommige mensen zijn ook gewoon blind.
Mijn trainingsmaat is ook bezig met zijn eerste kuur, test/deca/d-bol. Hij is nu een week of 8 bezig, 8 kilo aangekomen en loopt te klagen dat het spul niet werkt :rolleyes:

re

ik heb al jaren dezelfde dealer , die bedot me niet

mensen zien het inderdaad niet bij hun zelf dat ze groeien

:rolleyes:

Wat dan ook kristof.
Mensen moeten heel goed kunnen zien als ze groeien en vet in hun kuur zitten.

als het zo is dat je maatjes ook hun shizzel van jou dealer hebben en maar 5 kilo zijn aangekomen op een test e 500mg ew en deca 500mg ew kuurtje is er denk tog egt wel iets aan het hand of het nu aan hun ligt of aan het spul dat ze hebben. Want met deze doseringen zouden ze egt wel meer moeten gainen als 5 kilo's na 6 weken.
miss is er wel iets mis met hun voeding of is het zooi dat ze hebben egt 'zooi'.

voeding is héél belangrijk.

Of vocht daalt, VVM stijgt.

Gains tijdens een kuur zeggen niet zoveel, het gaat erom wat je erna overhoudt.

als dat 5 kg spiermassa is na 6 weken isdat niet slecht lijkt mij :D

Ik vraag mij toch echt af wat mensen verwachten van een cycle. Dat ze per keer 15kg winnen ofzo?

Doe je goed als je op 80kg begint, ben je na 2 jaar (2 cycles per jaar) 140kg. Olympia materiaal dus...

als je sommige logjes hier leest dan komen ze minstens 10 kg aan per kuur en houden ze bijna alles........

waarom gaat dit dan niet bij mij...... :D

als ik 5-6 kilo aan kom (mooie massa) mag ik al blij zijn ;)

Hebben ze hun vet bf% vantevoren laten meten? En hoe is die nu? Alleen de weegschaal zegt niet alles natuurlijk. En ik vind de kilo's niet verkeerd. Hoe eten ze?

re

Ik zie toch al goed resultaat bij hun, ze zijn goed bijgekomen ,maar ze zitten nu in een dipje , hebben niet echt krachttoename.

Eetpatroon is goed, voldoende shaken, alleen roken ze soms nog wel eens een stickie, dagelijks

ik heb net een test/deca + dboll kuur achter de rug!!was na mijn kickstart (4 weke)al bijna 6kg gegaind!heb uitendelijk 15kg gepakt waar door ziekte nu nog 10kg van over is!:mad: maar goed!mijn spul was van GG en EPL
miss hebbe jullie onder gedoseerd??

Ik zie toch al goed resultaat bij hun, ze zijn goed bijgekomen ,maar ze zitten nu in een dipje , hebben niet echt krachttoename.

Eetpatroon is goed, voldoende shaken, alleen roken ze soms nog wel eens een stickie, dagelijks

Mooi zo, voldoende shakes zijn idd de basis van een doordacht voedingsschema.

Ook een dagelijks jointje hoort er natuurlijk bij.

(Hmmmm, je zou bijna denken dat het weer zomer aan het worden is...)

Terug
Naar boven