AndroidHealthClinic

springt niet in

in spring de bocht gaat in...

wat zeiken ze nou man ze zijn goed aangekomen toch....klaar!!

ik kom ook 5-6 kilo aan in 6 weken wat is hun bf% nu,en hoe weten ze of het door de diana komt

ja dat wil ik ook leren

Bij mij idem,eerste 6 weken 5 kg bij,nu is dat gestabiliseerd.
Maar daar maken we ons geen zorgen over.
Echte eiwitomzetting naar nieuwe spiermassa duurt langer dan die zes weken.
De echte gains zijn weg,maar de groei gaat door,valt gewoon niet op omdat de noodzakelijke nutrienten reeds in de spier zitten.
Gewoon geduld?

Bij mij idem,eerste 6 weken 5 kg bij,nu is dat gestabiliseerd.
Maar daar maken we ons geen zorgen over.
Echte eiwitomzetting naar nieuwe spiermassa duurt langer dan die zes weken.
De echte gains zijn weg,maar de groei gaat door,valt gewoon niet op omdat de noodzakelijke nutrienten reeds in de spier zitten.
Gewoon geduld?

AUB !

De kwalitatieve massa heeft altijd tijd nodig om te ontwikkelen en vasculair te worden !

ik ben weleens van een kuur niks zwaarder geworden alleen maar harder en droger... vind ik ook best... uit eindelijk gaat het erom wat je lichaam verbetert is na een kuur...of dat nou grootte is of definitie.. dat maakt toch niet uit...uiteindeliijk moet je het toch zelf doen...die zooi helpt je misschien een beetje maar meer ook niet...

Zoals ik al eerder zei, meestal na week 5 a 6 geen gewichtstoename/ vocht meer.
Wel kwaliteit die heeft langer nodig zich te ontwikkelen, maar die zie je niet op de weegschaal, maar geloof me er gebeurt van alles in je lichaam. possitief.
Al ben ik ook geen tegenstander van short cycles, mits na 6 weken rust wel weer opgevold door een nieuwe short cycle.

Terug
Naar boven