Fitness Seller

springt niet in

tegenwoordig doen ze het ook voor oudejaar mr j :D

Mooi zo, voldoende shakes zijn idd de basis van een doordacht voedingsschema.

Ook een dagelijks jointje hoort er natuurlijk bij.

(Hmmmm, je zou bijna denken dat het weer zomer aan het worden is...)

:sukkeltje: Genoeg shakies...goede basis als je denkt dat dat een uitkomst is.

J, genoeg werk voor jou straks weer in het voorjaar als ik dit zo lees.:D

raar dat ze idd alletwee evenveel gainen en alletwee opt zelfde ogenblik een dipje ervaren??

doseringen lijken me wel ok, al hangt dat wat af van hun verleden natuurlijk?

indien het geen fakes zijn, ligt het aan hun eetschema he
laat dat eens ter controle komen:D

ik vind het ook knap dat ze weten wat nu precies gewerkt heb, ik wil dat ook leren...

als je eetpatroon goed is heb je geen shakes nodig...

ik zou de testo opdrijven naar 750mg per week
maar mischien ben ik gewoon ongeduldig
:D

• Topic Starter Topic Starter
re

@ herkuul : je bent inderdaad wat te ongeduldig :-)

@duc : waarschijnlijk ligt het probleem bij hun voedselschema, ze zitten momenteel beide op ongeveer +8-10kg, wat me vrij goed lijkt voor een kuurtje.

Mensen willen steeds meer en meer

aha:eek: , op twee dagen der weer 3 tot 5 kg erbij:D
dipje dan over zo te horen
8 tot 10 is netjes, nu hopen dat ze deftig eten in hun nakuur om nog wat over te kn houden he

Hehe paar weken al zoveel kg. Is dus relatief veel vocht bij, wat misschien nu iets minder word. Als je in een kuur gemiddeld een kg per week pakt ben je erg goed bezig hoor.

En wat J al zegt. Je blijft niet pakken he.

eh ben ik dan echt de enige die 5kg in 6 weken aankomen helemaal niet slecht vindt ?????? Dit is echt gewoon normaal gasten of wil je gelijk 25kg aankomen met 10 weken ???!!!

eh ben ik dan echt de enige die 5kg in 6 weken aankomen helemaal niet slecht vindt ?????? Dit is echt gewoon normaal gasten of wil je gelijk 25kg aankomen met 10 weken ???!!!
Ik denk dat het er echt vanaf hangt wie wat en wanneer. Als het 5 kg droge spieren zijn die blijven zitten dan mag je idd niet klagen :)

nou vocht zal met test een deca wel mee vallen denk ik en dan nog is 5 kg na 5 weken niet slecht. Wel denk ik dat het nuttig is even een voedingsschema te posten om daar eens een blik op t elaten werpen.

Tja, en bij iedereen zal dat wel anders zijn nee? Als je een ecto bent, zal je denk ik minder kilo's aankomen, maar dan wel meer VVM. Ik zelf ben meer endo/meso en heb nu op 6 weken tijd. 10+ kilo gepakt. Van 97 -> 107. En het vetpercentage ongeveer hetzelfde kunnen houden. We zullen natuulijk zien wat ik na de kuur kan overhouden.

Vergeet niet dat ze nu in week 6 zitten, en na een week of 5 á 6 hoef je geen spectaculaire gewichtstoename meer te verwachten hoogstens verbetering van spierkwaliteit, maar dat zie je niet op de weegschaal.

Meer shakes nemen:(

lol als ze de eerste 6 weken 9kg pakken en nu wat blijven hangen ???

is dit mss vreemd ???

Terug
Naar boven