MuscleMeat

spuiten jullie lucht in uw vials?

Altijd een beetje lucht erin werkt voor mij veel fijner.
Nou we toch hierover hebben,van m,n laatste kuur heb ik nog in een vial een kleine 4ml Test over maar hoe zit dat dan als je er altijd lucht bij hebt gespoten ivm de houdbaarheid?
Aangezien dit alweer een maand of 6 in de kast staat ben ik benieuwd of dit geen kwaad kan?
Het lijkt mij dat het dan immers niet meer zo steriel is om een half jaar later weer te gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb naalden van (1,2x38mm) kan ik met deze naaldje het olie uit het vial optrekken zonder lucht erin te doen

dank u

groetkes

We gaan eens voor de gein tijdopname doen.
2 spuiten vullen met ieder 4ml deca..

de ene spuit volle druk in de vial
de andere spuit totaal geen druk

Ben benieuwd naar het tijdsverschil, tuurlijk wel op de olie basis.

We gaan eens voor de gein tijdopname doen.
2 spuiten vullen met ieder 4ml deca..

de ene spuit volle druk in de vial
de andere spuit totaal geen druk

Ben benieuwd naar het tijdsverschil, tuurlijk wel op de olie basis.

En wat wil je daarmee bereiken dan?

wat kan mij de tijd nou schele als die maar in me spuitje komt

ik gebruik naalden van 0.8x50 heb ze met lucht geprobeerd en ook zonder
lucht in de viaal, het maakt volgens mij geen reet uit. ze gaan allebei langzaam.

Het gaat mij trouwens juist niet om de tijd, maar om de nauwkeurigheid. Als het zonder problemen in je naald komt kan je ook gewoon nauwkeuriger afmeten en opzuigen vind ik. Zonder er uren over te doen

Het gaat mij trouwens juist niet om de tijd, maar om de nauwkeurigheid. Als het zonder problemen in je naald komt kan je ook gewoon nauwkeuriger afmeten en opzuigen vind ik. Zonder er uren over te doen

Juist, waarom zou het in hemelsnaam belangerijk zijn, welke spuit als eerste gevuld is met juice???

als ik geen lucht spuit in het vial dus gelijk optrekke met een naaldje moet ik dan het vial omdraaie zoat het olie naar de opening komt of kan ik hem gewoon recht in steke?

rare vragen man, maakt niet echt veel uit, gewoon zorgen dat de shizzle in je spuit geraakt! En injecteren maar!

succes!

Pff, gewoon die naald erin rammen, opzuigen die zooi en spuiten..
Als je die vial gaat omdraaien, heb je kans dat je juice eruit gaat lekken..

Nog nooit last van gehad dat de juice eruit gaat lekken hoor :D. Geen zorgen maken.

Succes

Gewoon een 1,2 naald pakken, vail op z'n kop kop houden, naald erin douwen, zuigen (als je 1,2 dik neemt gaat het er zo in!) Als je klaar bent met afzuigen hou je je vail met naald rechtop en trek je de naald eruit.

EN DAN BOTJE'S TIP VAN DE WEEK!!!! Als je uit verschillende vail moet zuigen, leg dan de vail waar je net uit gezogen hebt aan de kant zodat je hem niet 2 keer kan pakken! Is mij namelijk wel vaker gebeurt dat ik niet wist welke shizzles er nou al in m'n spuit zat :tanden:

Gewoon een 1,2 naald pakken, vail op z'n kop kop houden, naald erin douwen, zuigen (als je 1,2 dik neemt gaat het er zo in!) Als je klaar bent met afzuigen hou je je vail met naald rechtop en trek je de naald eruit.

EN DAN BOTJE'S TIP VAN DE WEEK!!!! Als je uit verschillende vail moet zuigen, leg dan de vail waar je net uit gezogen hebt aan de kant zodat je hem niet 2 keer kan pakken! Is mij namelijk wel vaker gebeurt dat ik niet wist welke shizzles er nou al in m'n spuit zat :tanden:

Erg :roflol:

doe het altyd zonder lucht draai flesje om heb ook nooit last van

Jay cutler heeft de nederlandse taal snel onder de knie op een paar kleine spelfouten na :thumbs:

Jay is sterk.. Fysiek en Mentaal!

:cool:

Laatst bewerkt:
tja je hoort veel mensen wel zeggen met,,lucht in de vial spuiten,en dan optrekken,,maar de meeste kuurtjes bestaan uit minimaal 2 verschillende aas
bijv susta/deca.
dan wil ik wel eens weten hoe je als je eerst een ml susta uit heb getrokken(met eerst lucht inspuiten),,en daarna hetzelfde te doen met de deca,,,,
wordt toch een probleempje,,,
ik wordt zelf geinjecteerd door iemand die in een ziekenhuis werkt,en dat werk dagelijks doet,,en die trekt hem ook gewoon zonder lucht op ,,,,nix mis mee

Terug
Naar boven