Fitness Seller

Spulletjes???

Amstelmedical oid.

Je kan ook gewoon de apotheek binnen lopen. Ze mogen je het volgens mij niet eens weigeren te verkopen (al willen ze dat nog wel eens doen).

• Topic Starter Topic Starter
Je had toch ook zon nederlandse site waar je ze zo online kon bestellen???

Die wil ik graag weten!!

Alvast bedankt.

Bedankt voor de INFO Bro's!!!

gewoon in apotheek....binnen en buiten, geen probleem toch???

ik zie er dagelijks honderd duizenden spuiten passeren,ben namelijk machine operator op syringe :D recht aan de bron ;)

Heb gisteren bij de apotheek 50 spuiten met naald besteld en nog 40 extra naalden, s'avonds ben ik er al omgegaan. Zonder vragen...

www.amstelmedical.nl

lastige van die sites is dat je meestal per 100 moet bestellen.

Gewoon ff moed verzamelen en naar de apotheek ;)

dat is juist het probleem. de meesten durven dat niet. ze durven zelfs nog niet aan hun dokter zeggen dat ze AS hebben gebruikt. ik heb er ook geen probleem mee. krijg ik ze niet, zou ik gewoon een andere apotheek binnenlopen. en zeker in een stad waar iedereen anoniem is en waar ze ook gewoon zijn om junks over de vloer te krijgen.

Daar gaat het mij verder ook niet om maar het is toch net zo makkelijk om ze via het net te bestellen!!!!!

Waar slaat dat nou op om te schijterig te zijn om een apotheek binnen te lopen!!!!

Pppppffff tsja kom ik daar binnnen en dan sta ik helemaal te bibberen en te shaken.......!!!! owowowow wat een drama

BTW het ging erom welke site het was en dat het gewoon makkelijk is!!

loop gewoon lekker de apotheek in
ze doen bijna nooit moeilijk.hier tenminste niet en je ziet ook gelijk wat je koopt.

koelkikker zei:
Daar gaat het mij verder ook niet om maar het is toch net zo makkelijk om ze via het net te bestellen!!!!!

Waar slaat dat nou op om te schijterig te zijn om een apotheek binnen te lopen!!!!

Pppppffff tsja kom ik daar binnnen en dan sta ik helemaal te bibberen en te shaken.......!!!! owowowow wat een drama

Nu al roid-rage ?? :D ;)

Er zijn al een aantal site genoemd, dus doe je ding.

kan het bij mij kopen voor 50cent

*edit*

Ook al zijn het geen AAS wat je te koop aanbied, dit is geen marktplaats.nl ofzo. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
koelkikker zei:

ik zie niet in wat er gemakkelijker aan is. 't is duurder, je moet er een paar dagen op wachten, en je moet van alles regelen om te betalen. dus normale reaktie van mij. als ik iets op het net bestel is het omdat het niet anders gaat. omdat het bvb illegaal is. als je iets op het net bestelt dat je goedkoper op elke hoek van de straat kan kopen, moet ik daar een beetje om lachen, maar het zijn eigenlijk mijn zaken niet. maar door je reaktie weet ik al genoeg.

Op deze site kun je het ook makkelijk bestellen. altijd netjes binnen 2 dagen thuis.

www.drjones.nl

plus eventueel alcohol watten enz..

Thanks Madball, dat is alles wat ik wou horen en als ja dan weer allemaal van die verhalen erbij krijgt van de beterweters dan is dat weer zonde! Maarja er iemand teminste die gewoon andtwoord op mijn vraag.

Bedankt Iedereen.

Heb het al Besteld!!!!

Via Internet Fluitje van een cent uit me luie stoel!!! ;)

Terug
Naar boven