MuscleMeat

Injectiemateriaal

Je vergelijkt de standaarden uit de geneeskunde met over het algemeen gespierde mannen?
Op zich niet zo'n gek idee natuurlijk dat mensen de standaard aanhouden van de geneeskunde met het idee dat, dat juist is.... We moeten niet gaan doen alsof het totaal verkeerd is om dat als lijddraad te gebruiken. Omdat mensen die kuren vaker injecteren is het slimmer om met een kleinere naald te injecteren, maar het is logisch dat iemand die niet erg veel ervaring heeft dat niet zelf allemaal gaat bedenken toch? Was niet alleen op jouw post een reactie trouwens hoor ;), maar ook een reactie op sommige hierboven.

Je vergelijkt de standaarden uit de geneeskunde met over het algemeen gespierde mannen?

Ik vergelijk niet, ik stel gewoon vast.
Maar idd, als je laag vet% hebt kun je even goed een kortere naald gebruiken uiteraard

Ik gebruik voor blast en cruise al tijdje 0.5 x 16mm. Voor optrek én dagelijkse pins helemaal prima. Maar kanttekening, ik zit vooral op ace/prop esters vaak. Ik heb daarom ook geen last van trage optrek en injectie tijden. Compounds gaan er soepel doorheen.

Ik gebruik voor blast en cruise al tijdje 0.5 x 16mm. Voor optrek én dagelijkse pins helemaal prima. Maar kanttekening, ik zit vooral op ace/prop esters vaak. Ik heb daarom ook geen last van trage optrek en injectie tijden. Compounds gaan er soepel doorheen.
Maakt geen drol uit welke ester je zet het gaat om de olie.

Maakt geen drol uit welke ester je zet het gaat om de olie.
Ik sloot anderen ook niet uit. Maar al te lang korte esters gedaan dus idk of het aan ester of olie ligt. Olie is al lange tijd mct. Dank. Voor de nieuwe info

Ik ga even verder in dit topic, een verpleegster heeft ook bij mij injectie gezet met een 21g 40mm dit was in de voorkant van mijn quad. Deze doet nu redelijk veel pijn moeite met stappen etc. Dit is mijn eerste kuur en 2de prik waar ik nu echt enorme last van ondervind, kan zelfs moeilijk trainen. Ik gebruik 200mg test e van prime pharma 2x per week. Wat kan ik doen om deze pijn te verhelpen. (Quad voelt wat warmer) ben nu 2 dagen na de prik.

Ik ga even verder in dit topic, een verpleegster heeft ook bij mij injectie gezet met een 21g 40mm dit was in de voorkant van mijn quad. Deze doet nu redelijk veel pijn moeite met stappen etc. Dit is mijn eerste kuur en 2de prik waar ik nu echt enorme last van ondervind, kan zelfs moeilijk trainen. Ik gebruik 200mg test e van prime pharma 2x per week. Wat kan ik doen om deze pijn te verhelpen. (Quad voelt wat warmer) ben nu 2 dagen na de prik.
Kan aan de olie liggen . Heb ik ook wel nog gehad.

En injectie materiaal is ok? Omdat ik van topics door de jaren heen lees 23g 25 en 40mm. En hoe lang moet je inpsuiten voor ongeveer 1ml?
23G 25mm voor quads bro. 1 ml, minstens halve minuut? Ff opwarmen met je handen voordat je het zet, dan daalt de viscositeit (stroperigheid), ook chiller met optrekken als je niet aan optreknaalden doet.

23G 25mm voor quads bro. 1 ml, minstens halve minuut? Ff opwarmen met je handen voordat je het zet, dan daalt de viscositeit (stroperigheid), ook chiller met optrekken als je niet aan optreknaalden doet.
Oke, ga ik die naalden is proberen. Steek je die er volledig in?

Oke thanks, het is de eerste week kan het zijn dat ik er nog moet aan wennen of is dat bullshit

Oke thanks, het is de eerste week kan het zijn dat ik er nog moet aan wennen of is dat bullshit
Het wordt vaak wel minder. Wat je er zelf alvast aan kunt doen is:
Het flesje in je hand of onder warm water verwarmen voordat je injecteert (olie verspreidt dan beter)
Langzaam injecteren
Niet teveel volume injecteren (liever vaker per week injecteren, dan heb je ook nog eens stabielere waarden, waardoor je minder kans loopt op bijwerkingen van de roids)
Injectieplek masseren na injectie

Ibuprofen, verder uitzitten.

Verder virgin muscle en quads zijn gewoon ruk als je er pip krijgt.

Voor optrekken 21g 16mm (vial op de kop houden)
Injecteren met dunne naald 27 of dunner 19mm
Kuur je af en toe of trt dan kan 25g ook wel 16/25mm lang ligt aan de plek waar je injecteert. In glute iets langer

Terug
Naar boven