MuscleMeat

squat filmpje gezocht

chrisk

Elite Member
15 jaar lid
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
12.366
Ik had een tijdje geleden op youtube filmpjes gevonden van iemand die ruim boven 180 of ik geloof zelfs 200kg squatte, maar met snelheid en uitvoering waar je u tegen zegt.

Behalve PRs/nearmax deed hij het namelijk echt super snel en strak, als een machine.

In het commentaar/description schreef hij dat hij bijna elke dag naar een training max squatte.

Die zou ik wel weer graag vinden, herkent iemand waar ik het over heb?

Ik had een tijdje geleden op youtube filmpjes gevonden van iemand die ruim boven 180 of ik geloof zelfs 200kg squatte, maar met snelheid en uitvoering waar je u tegen zegt.

Behalve PRs/nearmax deed hij het namelijk echt super snel en strak, als een machine.

In het commentaar/description schreef hij dat hij bijna elke dag naar een training max squatte.

Elke dag max squatten ruikt naar Brozknows. Misschien dat het filmpje hier staat.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het daar had ik ook al gekeken maar daar was hij niet van, het was gewoon een youtube gebruiker met wat eigen filmpjes.

Volgens mij zijn er zat van die filmpjes...... 180 tot 200 kg. op snelheid is niet zo bijzonder toch?

Zoals in dat filmpje dat ik zoek heb ik het verder nooit gezien.

Bij die filmpjes van Brozknows bijvoorbeeld zie je nog vertraging bij parallel, en de snelheid is daar goed maar ligt al net wat lager dan ik zoek.

Misschien dat zij hetzelfde doen bij hun opwarm gewichten, maar dat posten ze dan niet.

Zoals in dat filmpje dat ik zoek heb ik het verder nooit gezien.

Bij die filmpjes van Brozknows bijvoorbeeld zie je nog vertraging bij parallel, en de snelheid is daar goed maar ligt al net wat lager dan ik zoek.

Misschien dat zij hetzelfde doen bij hun opwarm gewichten, maar dat posten ze dan niet.

Gebruikte hij een barbelltampon? Ik kan me wel zo'n filmpje herinneren. Kerel had perfecte vorm. Mooiste squats die ik ooit gezien heb. Ontroerend om te zien.

Ik heb al geprobeerd te zoeken, maar kan niks vinden. Wit squatrek volgens mij..

Nou Eddine, op volgend NK doe je gewoon 300 no handed:D

Ja leuk maar komt niet overeen met m'n beschrijving van wat ik zoek. Ik bedoelde dit niet als algemeen squat filmpjes topic.

Helaas voor jou heb ik al men filmpjes van internet verwijderd :D

Terug
Naar boven